Enpä noita Haemaelaesen kirjoja juurikaan lue. Ainakaan vielä. Ehkä sitten, kun tulen vanhaksi....
Viimeksi luin Kaarl Döönitsin ja sitten Sinä olet Rokka. Nyt on menossa Suomen sukellusveneet-kirja.
Sisällä ja pikkumatkoja ulkonakin kuljen jo ilman keppejä. Kaksi viimeistä yötä olen valvonut kipujen takia, mutta onneksi se orttopeeti kirjoitti mulle tänään lisää opiaatteja. Voisihan tuota vaikka ensi yönä nukkuakin.
Viime yönä keitin teetä kolmen aikoihin ja kiroilin itsekseni, kun ei ne puraanat ja panatoolit auttaneet.
Mutta eiköhän sitä parin viikon päästä jo metsähommiin.....Autollakin olen jo ajellut vaikka ei saisi vielä kahteen viikkoon.
Niin ja pakkohan tässä on eukolle teeskennellä vielä muutama kuukausi, ettei pysty siivoamaan ja luuttuamaan....
Mulla on ollut selkäkin helkkarin kipeä viimeiset viikot, mutta toissapäivänä, kun käännyin sängyssä, niin kuului joku napsahdus ja selkä parani oitis. Lieköhän joku nikama mennyt takaisin paikoilleen? Vaan eipä tuo haittaa, vaikka olisi minne mennyt, kun kerran kivut loppuivat.
Näillä eväillä ja opiaateilla
Paskapolvi-JOE