Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Minä ainakaan en ole pienistä valittanut. Vai onko joku muka kuullut?

Tänä aamunakin kun heräsin, niin katsoin jalkaani ja luulin, että siihen on tullut kuolio. Niin musta se oli nilkasta. Tosin sitten muistelin, että taisin johonkin kantoon kompastua ja se olikin vain suuri mustelma. Arka se on, mutta ei ilmeisesti ihan poikki, kun kerran kävellessä mukana vielä kulkee.

Mutta nyt kirkkoon nuorimmaisen rippijuhliin. Ja mikä mukavinta, niin saa taas kaikki synnit anteeksi ja vieläpä pienet krapularyypytkin siinä sivussa.

Terveisii läheltä Putsaarta .Kalaa ei tule ja loma loppuu.
Vesi ja kalja ja rahat loppu .iho palanuut niinkuin joka vuosi. ;D

Kävinpä tässä männäviikolla katselemassa JOEN kotiseutuja. Tuli nähtyä kaikki paikkakunnan nähtävyydet, kuten penkillä istuva Susi (liekö koripallomaajoukkueiden innoittaja?), Katajan toimisto ja Areena. Onneksi oli paikallinen sherpa mukana, niin kelpasi. JOElla menee selkeästi hyvin, oli JOEN KIRJA -kirjakauppaa ja muuta pientä bisnestä nähtävissä katukuvassa.

Semmoista vain mietin, josko pienemmän kaupungin elämänrytmi on tällaiselle tallaajalle liian hidas. Ravintolassakin annoksia sai odottaa yli tunnin siitä kun tilaus oli tehty. No, sitä paremmalta se salaatti nälkäiselle jussille maistui. Olipa mukaan sattunut pari porkkananpalaakin nakerreltavaksi.

Kaunis kaupunki kesällä se Joensuu, talvinen versio on vielä kokematta. Tosin taidan jättää kyllä kokemattakin, kuuluu olevan nälkäisiä susia siellä päin eikä tällaisen jänojussin (jänishousun) kannata onneaan kokeilla. Kyllähän jäniksenkäpälät tuovat onnea, mutta mites kävi sille jänikselle jonka käpälät ne olivat?

Ne on sitten taas kerran lomat lepo. Ja kivahan se onkin mennä töihin lepäämään ja siitä vielä palkkaa nostamaan.

Suurin ongelma lienee kuitenkin kuumuus. Jos 35 astetta on ensi viikolla, niin siinä alkaa jo meikäläinenkin kuivumaan, vaikka kuinka paljon olisi tullut lomalla kaljaa " varastoon " kitattua.

Tulipa käytyä pohojanmaallakin. ( Lapuankin ohi ajoin, eikä siellä enää ollut niitä perämettiäkään jäljellä )

Rahat on kyllä täälläkin loppu. Minulla siis.

Eilen kokeilin pitkästä aikaa noita RAY:n pelikoneita. Siihen 2€ sisään ja tuli yllättäen 50€! Kolme tähteä vieretysten, sehän oli jo tuuria.

jrhf

Hullued sanoi:
Eilen kokeilin pitkästä aikaa noita RAY:n pelikoneita. Siihen 2€ sisään ja tuli yllättäen 50€! Kolme tähteä vieretysten, sehän oli jo tuuria.

taidat olla veloissa oleva peliriippuvainen

jrhf sanoi:
taidat olla veloissa oleva peliriippuvainen
Minulla ei ole peliongelmaa.

Terveisiä täältä Tampereenkin suunnalta! Täälläkin on rahat loppu ja helteitä pidellyt. Rahat eivät ole tosin huvenneet kaljaan eikä pelikoneisiin. Mutta eivät ole pelikoneet tuoneetkaan rahaa. Itse olen hyvin riippuvainen - peliriippuvainen - peliin nimeltä Bubble Shooter (gameli.fi). Ihan ilmainenkin vielä. Nyt olen katkaisuhoidossa (lue: en enää pärjännyt ja lopetin).

Taisi olla auringonpistos kun tänne kirjoitin. Taitaa tulla lämpöhalvaus, joten saattanette päästä eroon minusta.

Näin se vain on, että vuoden odotetuin viikonloppu on nyt käsillä. Nimittäin huomena koittaa lähtö Joen luokse Ilovaarirockiin! Pohjois-Karjala tutuksi maanantaihin mennessä..

Tänään kävi katsomassa kohuttua Caster Semenyan paluuta, Lappeenranta Gamesissa. Hyvin heikosti hän kyllä juoksi ja näytti naiselta hieman enemmän kuin televisionissa, mutta haastattelussa kuulin äänestä, että hän on mies.

Ilovaarirokissa tavataan! Nimittäin lepakkomies ainakin lienee helppo tunnistaa.

Musta nahka-asu saattaa kylläkin olla aika lämmin näillä keleillä. Voi aiheuttaa ylimääräistä hikoilua, joka pitää tasapainottaa riittävällä määrällä alkkomahoolipitoisia nesteitä.

Mutta ei hätää. JOELLA on huomenna tilipäivä ja minä tarjoan.

Milläs aikoo JOE & co ilahduttaa itseään Ilovaarirockissa? Ettei olisi peräti Lauluorkesteri Kaljateltan Kantapeikot & Myrsky Kaljatuopissa?

Ilahduttaa itseäni? No minullahan on aina mukana isomman puoleinen peili sitä varten. Siitä kun katselee omia toilailujaan, niin hauskaa riittää.

On minulla kyllä pari kaveriakin mukana, joita seurata. Eukkohan on vielä Ruotsissa sukuloimassa, joten minulla on vielä pari kolme päivää näitä kissanpäiviä.

Rokki-JOE

Lahest terveisii pienel viiveel, on ollut megalomaanisia teknisiä vaikeuksia eri sektoreilla. Ja kyllä tämä lomailu on siistiä, kansallisjuomaa Karjalaa säännöllisesti siemaillen ja silleen. Tässä näpytellessä tuli ilouutinen: hajonneen veneen tilalle lupasi kollega (vaimon siskon mies, mikä lienee toi titteli), tehdä uuden. Yksi kesävaiva vähemmän, kun ei tartte uutta lähteä metsästämään. Nyt sitten taas ruokkimaan hyttysiä ja muita ötököitä :p.

Karju Rock? On muuten näitä festareita ja muita konsertteja kohtalaisen paljon liikkeellä tänäkin kesänä. Mitenkähän tässä taloudellisessa tilanteessa riittää kävijöitä joka paikkaan; tai sitten on noita euroja vanhan kansan malliin jemmattu tyynyjen alle urakalla. Siinähän se yksi Keskinenkin veti pientä rahallista hankaluutta eetteriin kaiken maailman 50 Centeistä Madonnoihin ja tänne tuomisiin saakka. Muttei se pelaa, joka pelkää; tämä Kalle toi suuria hetkiä tänne Pohjolaan isolla kädellä ja sitten kävi näin :-\.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.