Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mitähän pahaa se Turkki on tehnyt, kun Helsingin Sanomien mukaan Carl Jungebrandt tuomitsee Turkin MM-kisoissa.

Voipihan tuon Turkinkin tuomita. Ainahan syy löytyy, niin kuin juopoilla.

Mutta kenelle yleensä tulee turkki mieleen näin helteillä?

Eihän ole enään mitään idea mennä meriveteen jos se lähentelee 18 toista astetta .Ja miksi sitä levää sanotaan sinileväksi vaikkei siinä ole mitään sinistä.Mun uudet omenapuut ovat varmaan ihmeissään lämpö on ja vettä tulee joka ilta .

Just grillasin kasviksia, pihvejä ja makkaroita. Rasva valuu vieläkin SUUSTA.

Kasviksina kolmea eriväristä paprikaa, kesäkurpitsaa ja sipulia. Possun pihvejä ja Vilihelmiina-makkaroita. Lasi punkkua ja pari olutta ja elämä on taas ihan elämisen arvoista.

Ja sitten huomenillalla viimeinkin tanssimaan Pajarinhoviin ( Saija Tuupainen vai oliko se panen on siellä kipinämisuna ). Onneksi on eukko kuskina ja yksi tuttavaperhe myös mukana. Voidaan olla ( me miehet ) takapenkillä ja nauttia kylmistÄ ronkeloista, kun matkaa on sentään melkein sata kilsaa. Ja onhan siellä perilläkin kaikki oikeudet. Saapi nähdä, ehtiikö sitä parketille lainkaan?

Raportoin sitten tansseista, jos selviän.

Mietin äsken annettako kaikille neuvolasa kaikillle tasapuolisesti virtaa .

Voi hitto wimiseni. Elä nyt tuollaisia ala miettimään. Antaa hevosten miettiä niitä, kun niillä on isompi pääkin.

Mutta ihan oikeasti. Olen minäkin joskus miettinyt sitä. Nimittäin tunnen ainakin yhden tyypin, jolle ei oltu annettu yhtään. Kaikenlaisia sitä näkee, kun peiliin katselee.

Wimi hyvä, sinilevää sanotaan sinileväksi, koska vesi näyttää siniseltä.

JOE hyvä, kai sinä niistä tansseista joskus selviät. Ei sitä niin paljon pidä kuppia nostella.

Terve teille ystävät ja kylänmiehet!
Kotona ollaan. Nyt jo. Teimmä reissun. Yhdeksän maata, kuus pääkaapuntia, lähemmäs kahdeksantuhatta kilometriä. Älkää tulko mulle sanomaan, että Kälviällä on tiessä kuoppia. Parisataa kilsaa puolalaista kaupunkitietä ravistelee munas-ym, -kuita kuulkaa kummasti. Ja sopukin säilyi. Kohtalaisesti. Jos multa kysytte.
Ahtaajajeeppi saa kyllä kiitokseksi huilia vähän aikaa kotopihas, pelas varmasti ja luotettavasti. Ainakin ens viikonlopun, tääl on bileet...

etsimen_takaa sanoi:
Wimi hyvä, sinilevää sanotaan sinileväksi, koska vesi näyttää siniseltä.

JOE hyvä, kai sinä niistä tansseista joskus selviät. Ei sitä niin paljon pidä kuppia nostella.

Ei hitto varmaan näytä siniseltä jos et ole juonut enkeleitä. ;Djja miksei Joe saa kuppii ottaa kunnolla.Kaikkien aikuisten pitää vetää joskun aivot narikkaan 8]

sorsapilli sanoi:
Terve teille ystävät ja kylänmiehet!
Kotona ollaan. Nyt jo. Teimmä reissun. Yhdeksän maata, kuus pääkaapuntia, lähemmäs kahdeksantuhatta kilometriä. Älkää tulko mulle sanomaan, että Kälviällä on tiessä kuoppia. Parisataa kilsaa puolalaista kaupunkitietä ravistelee munas-ym, -kuita kuulkaa kummasti. Ja sopukin säilyi. Kohtalaisesti. Jos multa kysytte.
Ahtaajajeeppi saa kyllä kiitokseksi huilia vähän aikaa kotopihas, pelas varmasti ja luotettavasti. Ainakin ens viikonlopun, tääl on bileet...

Olen vähän kade :D

Hyvin meni tanssit. En polkenut muitten varpaille laisinkaan. Mitä nyt omiin jalkoihini välillä sekosin.

Joo, mutta on näköjään pilli taas riehunut, kun on päässyt " vapaalle jalalle ". Vai kuka muu olisi voinut tehdä tuollaista tihutyötä Kotkassa? Meinaan kaadellut ainakin sata hautakiveä.

Ai näillä lihaksilla! Ja viime yönä 50 lisää! Etkössää JOE ole itte enempi noita kivimiähiä?
Mä oon purkanu-, siis tyhjentäny, autoo tuliaisista pari päivää. Pitäsköhän jättää keissi paksiin, ajaa se kaupungin rantaan odottelemaan The Meripäiviä, että sais tarjota kerrankin. Konjankkia.

Jos kerran sitä konjamiinia on niin paljon kuin valehtelet, niin muista säästää pari putelia Renaulttii minulle, kun seuraavan kerran tavataan.

On tainut olla Joella tänään vähän hiki ;D Taitaa Venäjän tulipalot vähän auttaa teitä.

Miten niin tänään? Monta viikkoa on kärvistelty. Mutta huomenna taas kylmää ronkeloa töitten jälkeen, niin kyllä se tästä.

Ei kai ne Venäjän tulipalot enää lisää lämmitä, mutta sellaista utuista on ollut.

Eipä ole, ei ei. Sähköä on ilmassa, mutta meillä päin se ei vain ole vielä päässyt purkautumaan.

Mutta pulaa on kyllä rahasta. Ei ollut oikein mitään grilliin laittaa äsken. Lopulta piti tyytymän vain siihen, että siivutin jo vanhoja ja itäneitä perunoita kuorineen päivineen ja pistin tulet ulkogrilliin. Ei ollut hiiliäkään, joten pilkoin pikkukirveellä vanhoista laudanpätkistä ohuita klapeja. Hyvin ne paloivat.

Öljyä sitten vain muurinkanpohjaan ja perunoihin hieman yleis/grillimaustetta ja sinne muurikkaan vain. Viisi minuuttia kääntelin niitä ja eikun helttaan koko homma. Siis perunat.

Saakelin hyvälle nekin maistuivat. No onhan minussa kokin vikaakin. Jopa melkein yhtä paljon, jos ei enemmänkin kuin yhdellä kotkalaisella kokkiopettajalla. Tosin kävihän hän meillä jopa miunuakin opettamassa.

Onneksi ei niin huonosti vielä mene, ettei olisi olutta ja ronkeloa. Niistä ei tingitä. Ruuasta vaikka.

Joe hyvä etkö sinä tuonut keväällä muulin kanssa rankoja ison kasan .Säästä ne Eikö toi meidän iso herra laittanut vähän piikkejä sähkölle ja poltimelle.

Joo, onhan minulla niitä koivuklapeja toistakymmentä kuutiota siisteissä pinoissa tuossa takapihalla, mutta ei niitä vielä tuhlata. Ne on tarkoitettu talvisin käytettäväksi grillimökin lämmitykseen ja siellä grillaamiseen.

Kuukausittainen öljylaskukin taas nousi. Ainakin pari-kolmekymmentä euroa. Hitto.kun näissä vanhoissa Aravataloissa ei ole mitään tulipesää. Siis muuta kuin saunanuuni.

Ei mene hyvin, ei. Rahat loppu, nurmikko taas palanut ihan ruskeaksi, mansikat syöty, hiostaa. Ja kaiken kukkuraksi kissakin on ollut ihan veltto. Piti käyttää ihan lääkärissäkin. Taitaa se siitä virota kuitenkin, joten jotain positiivista sentään.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.