Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vato Loco sanoi:
Joensuu lähestyy hurjaa vauhtia 10 000 kirjoitetun viestin rajapyykkiä! Kukaan ei taida olla edes parin tuhannen viestin päässä?
Keskity sitten oikein kunnolla kun kirjoitat 10000:n viestin, että se jää kunnialla aikakirjoihin.

Itseasiassa olisi kiva tietää kenellä on toiseksi eniten ja kuinka paljon?
Tässä tilastoja:
JOEN SUU 10003
JoKaFan 8903
jaakko<3marcusfizer4eva 3622
DripL 3237
Timi 3125
raappa 2773
Hector 2523
Gheorghe 2516
Herbert 2376
213 2201

Kärkikaksikko on aika ylivoimainen. Aika jännä muuten tuo tilasto-osio täällä kp.comissa...

Esim. Kärki aiheen aloittajissa:

JoKaFan 91
Ylläpito. 83
Hector 59
rööriroope 48
raappa 47
Sophistifunk 46
Hullued 44
Timi 43
Koris... 40
MOBvilko 34

JoKaFan sielläkin kärkikahinoissa...

Vaikka olenkin ilkeä, niin teen paljastuksen. Näin pillin kännissä tänään. Sääli, että niinkin hieno mies pilaa itseään niin sisäisesti kuin ulkoisestikin tuolla kaiken pahan alulla ja juurella. Alkkomahoolilla.

Mutta toisaalta. Kenelle se myrkky sopisi paremmin kuin hänelle? Hyvä kaveri se näkyy hänelle aina olevan ja kulkevatkin käsi kädessä usein.

Pertsa sanoi:
Eihän tuo laskuri nollautunut.

Anna vain palaa ja muut hauskat kaverit myös. Tämä on koripallocomin viihdepalsta!

Tule rohkeesti mukaan .Kirjaudu .Ei viihdepalsta ole tämä . Ajattele mitä kotkan kaveri menetti .Devaltiossa. :'(

Joko saa alkaa huutelemaan, vai vieläkö Pilli nukkuu kankkustaan pois?

Nyt minä sitten lähden yksiin tupareihin ja palaan ääneen huomenna, jos saan enää ääntäni kuuluviin. On meinaan sen verran tiedossa karaokelaulantaa, ym. Aionkin laulaa muut suohon kuin Väinämöinen aikoinaan. Sitten kun muut on siellä suossa, niin kähvellän ja juon yksin talon viinakset.

Mulla on toi mtw max hommasin sen tähren että näen toin loistavan Brittisarjan Näkeemiin Vaan Muru .
Kaikki meni hyvin saksassa espanjiaassa ja ne jatkoin eteenpäin .
Mutta mitä tekee paketti .?
Menee takaisin saksaan . Tästä joutuu maksamaan .No Ruusberi vähän korvaa.Ai saatana se oli toinen Nico vedän sanani takaisin .

uikku

Vs: näin joensuun selvinpäin

Mutta toisaalta. Kenelle se myrkky sopisi paremmin kuin hänelle?
No Uikulle tietysti, "cultiverum frescati" latinaksi

uikku

Kun ei pilli ole kommentoinut ollenkaan, niin minä voin antaa pienen matkaraportin ja matkamenun, pliis, here we come:
LISÄLEHTI UIKUN KEITTOKIRJAAN "SUOMALAINEN KULINARISMI", PILLIN GOURMET RAVINTOLA SORSAN TAPAAN.
Tarvitaan:
-kolmisen täyttä kassillista alkoholijuomia josta vähintään 1 l whiskyä ja 6 l olutta, siideriä t lonkeroa, merkillä ei väliä.
-pullollinen kivennäisvettä (on kallista)

Tarkistetaan, että kassien suut ja matkustajien verkkarin lahkeet ovat tiukasti sidotut, jotta eivät lepata tuulessa ja etteivät pullot pääse kolisemaan toisiaan vasten ja näin mahdollisesti rikkoontumaan.

-Volvo V70, mustilla nahkapenkeillä
-100 kpl KTP:n tarroja
-KTP:n lippu
-lihapyöryköitä,
-niittyleinikkejä (Ranunculus acris)
- oravanmarjoja (Maianthemum bifolium)
-ruskan värittämiä koivun ja vaahteranlehtiä
-isänmaan multaa
-Domino keksejä ja tiikerikakkua
-Nallekarkkeja (Baby Bear)
-satelliittinavigaattori tai vastaavat tiedot
-sorsapilli
-korvatulpat (kuljettajalle)
-kuljettajaa varten euroja taskun pohjalle. Kotiinkuljetus 1e kg, maksettava käteisellä (Only God we trust=kuljettajan motto)

Em. ohjeen mukaisen kurmee aterian sain nauttia 05.12.2010 Joensuun Kataja-KTP koris-cup ottelun matkala. KTP basket hävisi selvästi.

Sitten matkakertomus:
Matkaan lähdetään pienen jännityksen vallassa, ehditäänkö perille ajoissa? Pillillä työkiireitä. Kuitenkin matkalle päästiin jo 13.10. Mielestäni ei pitäisi olla ongelmia aikataulussa. Pilli korkkasi kesälomamatkalta Euroopasta tuomansa olutpullon, niitä oli useita erilaisia ja niitä hän nauttikin hienostuneesti arvostellen makuja. Samalla hän kaivoi kasseistaan pari rasiaa lihapyöryköitä ja erilaisia leivonnaisia. Uskomatonta. Minä en tapojeni mukaan nauttinut alkoholijuomia matkan alussa, koska alkoholi ja urheilu eivät mielestäni sovi yhteen. Pidimme ensimmäisen pissatauon vasta parin tunnin jälkeen. Tunnelman kohottamiseksi liimailimme tarroja pylväisiin. Jalkapohjiin tarttui yllämainittuja kasveja ja nehän siirtyivät Volvon jalkatilaan. Seuran- ja hyvän ruoan vuoksi päätin minäkin ottaa pienen aperitiivin. Loppumatka sujuikin mukavasti. Yksi kahvitaukokin pidettiin Simpeleellä. Kuljettaja yritti viritellä aiemmin aamulla ostamaansa navigaattoria mutta siinä oli jotakin ongelmia. Minä tietenkin kerroin ettei pitäisi olla ongelmia, olen käynyt Areenalla useita kertoja. Matka jatkui hienosti ja ylitettiin joku joki siellä matkan varrella. Jossain matkalla Korpilahden suuntaan, kuljettaja laittoi navigaattorin päälle ja se neuvoi tekemään u-käännöksen. Löysimme hetken päästä perille. Totesin navigaattorissa olevan 3 vaihtoehtoa, nopein, lyhin ja kokemusperäinen. Viimeinen ei tällä kertaa ollut se paras.
Pelin hävisimme selvästi, ei mitään selityksiä. Pillikin siirtyi Joensuun kannattajien joukkoon ja minä sain yksin kannattaa KTP:tä. Kuljettaja huomautti muutaman kerran, että älä nyt helvetissä huuda KTP RARautaa, ollaan yli 20 pinnaa tappiolla ja niukasti hävittiinkin.
Kotimatkalla ilahdutettiin kuljettajaa kirkkomusiikilla, mm. ”maan korvessa kulkevi lapsosen tie”, laulettiin hieman ”falsetissa” ja sehän ilahdutti kuljettajaa. Pilli tyhjensi ensimmäisellä taukopaikalla Volvon etuistuimen jalkatilan kaukalon pahvirasiaan sis. lihapyöryköitä, niittyleinikkejä, ranunculus acris, oravanmarjoja, maianthemum bifolium, ruskan värittämiä koivun ja vaahteranlehtiä, isänmaan multaa, Domino keksejä ja tiikerikakkua murennettuna, nallekarkkeja (Baby Bear) ja minä sain loistavan aterian. Kuljettaja väitti saavansa ruokaa kotona. Voi olla, mutta ei näin eksoottista.
Muuten kuljettajan ilon keskeyttivät herkullisesta matkaeväästä johtuvat ajoittaiset ”anus ruptus”, (sulkijalihaksen äkillinen herpaantuminen, pieru, ”flatus”,kohtaukset)

Kyllähän pojilla hyvät matkaeväät oli. Minäkin pääsin tiikerikakusta nauttimaan, kun en ole viinaksiin menevä.

Mutta saakeli vieköön niin tämä tietokone on rikki. Valitan jo etukäteen, jos en pääse muutamaan päivään tänne. Pitää viedä huoltoon tämä rakkine.

Se kyl täytyy sanoo tähän, et kyl sie uikkupoloinen oot ihan sekasin. Ilman nautinta-aineitakin. ;D
Pitää vissiin muiluttaa ens kerralla JOE Kotkanreissulle. Olis voinu huoleti tasata, eli jakaa eiliset olotilat...
Sitäpaitti se oli se uus kolmosviiva, johon kömpästyin. Tuhkimokänni, toinen kenkä hukassa, ehhehee.
Huomena paistaa taas, ei surrata pojjaat!

uikku sanoi:
Em. ohjeen mukaisen kurmee aterian sain nauttia 05.12.2010 Joensuun Kataja-KTP koris-cup ottelun matkala.
Hienoa yritystä ja peukku 8]. Mutta on taas pakko pilata homma; eletään marraskuuta ja silleen, matkaloista huolimatta. Ja mun oli ihan pakko, olen nöyrästi pahoillani :-X.

Nöyränä nostan hattua näille Kotkan verbaalivirtuooseille. Onkohan se pohjavesi Kotkassa jotenkin erilaista..varmaan prosentteja enemmän kuin muualla.

Niin noihin torkku peittoihin viellä palaa .

Mutta jutusta toiseen .Me hommataan Joelle uusi hiirii.

Jos ylläpito tai mikä valvoo .
JOEN SUU . mikä on tämän palstan juuri .Lähettäkään ainikin kortti hänelle . Ja Katajan johto jos luette .
Antakaa JOEN SUULLE AINAKIN ILMAINEN KAUSIKORTTI .

Yks peli loppui ja sen jälkeen ajoin ihan itse Palaveri Pubin parkkiin ja muutaman kerkesin naamariin kiireen vilkkaan vetäistä, ennen kuin eukko tuli iltavuorosta töistä hakemaan. Onneksi ei ollut töissä joutunut pahemmin juopottelemaan, joten kykeni ajamaan huippu-Avensiksen kotiin.

Muuten, tänään tarkistin autosta öljyt. Eipä tuo tikku kastunut. Neljän litran koneeseen kaadoin öpaut kolme litraa ja niinpä vain alkoi oljytikkuunkin jotain mustaa löytyä. On ne nuo tojotat kovia rautoja. Monikohan mersu tai volvon paska olisi jo kilahtanut tuossa vaiheessa, kun motorissa oli enää litran verran voiteluainetta?

No myönnetään, etten ole koskaan ollut mikään motori-ihminen. Ymmärrän kyllä, että kun on ainetta, joka palaa herkästi ja siihen kipinää lisätään, niin jonkinlainen räjähdys tapahtuu. Mutta entäs nää suihkukoneet ja muut perkeleet?

Mutta ihan vaan tiedoksi, että kun poika oli siellä pubissa paarimikkona, niin ehdinpä joka juoman kunniaksi pari terävää snapsia naukata. ennen eikon tuloa.

Itkekkää siis kateelliset. Monellako komilaisella on poika paarissa töissä ja pystyy helpottamaan ressiä ja janoa? Siis minun.

Joo. Paljon vie öljyjä ja muitakin pentsiinejä. Mutta Tojotan yksi asentaja kertoi, että syödä sen pitääkin.

Jos kunnon autoista puhutaan, niin onhan noita nähty huonompiakin. Siinä kun minä en ole joutunut katsastuksissa muuta kuin kehuja kuuntelemaan, niin kavereilta on pemareita ja volvon poaskojakin hylatty syistöä jos toisistakin.

Ehkä niitä autoja on huonompia kuin hiace ja Opel . ;D
No se autoista .Ei toi tapentointi ole miesten hommaa ei riitä kärsivällisyys ainakaan kuviotapeteissa .
No onneksi ;) eukko osaa noi hommat.Olisin minäkin mutta seinät on kierot .

Hitto kun asuisin lähempänä, niin olisin tullut tapettitalkoisiin. Ihan punkkupalkalla vaikka. Minähän hallitsen lähes kaikki työt. Varsinkin nuo asentamani kuviotapetit ovat saaneet kaikilta kiitosta. Olen nimittäin saanut aikaan ihan uskomattomia kuvioita.

Panitko muuten tapetit seinille vaakaan vai pystyyn? Hyvä keino on myös se, että lätkii tapetit naittajapyssyllä kiinni. On sitten helpompi purkaakin, jos myöhemmin kyllästyy niihin.

Yhtä pitkä matka on täältä sinne.Jöröhän tietää kuinka sauna kaipaa uusia lauteita ja paneleita.
Ja näyttäisin kuin Lännessä tehrään klapei ja nätei.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.