Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tääl Ugis oli ennen Kumputien grilli joka hakee nyt uusia työntekijöitä .Veikkaan ettei meidän Kumpu Jussi hae sinne töihin.
Oikeesti en ymmärtänyt mitä kirjoitit ;D

Ei se mitään wimpula. Ei se mitään.

Mutta veikkaan, että kun ensi kesänä tavataan grillijuhlassa, jossa Pillille annetaan vain kokkaustehtäviä, tulemme ymmärtämään toisiamme hyvin.

Ps. Olenhan muistanut kaikille tulijoille ilmoittaa, että eukotkin saavat osallistua.

Hitto olenko saanut kutsun juhliin . :eek: Mutta minä en rupee missä pikkutakissa siemailemaan shampanjaa se on varma. 8]

Tietenkin olet kutsuttujen pitkällä listalla.

Ja sen pikkutakin voit ottaa aina siksi ajaksi pois, kun Pilli lähestyy samppanjatarjottimen kanssa.

Mutta kuka tekee boolin ? hyvä jos siinä olis enemän kaliiperii kuin venäläisessa torrakossa .Eikö muita Ugilaisii ole tai täältäpäin olevii ole saanut uutista voitais tulla kimppakyydillä koukaten Espoon korvessa ottaen hd föliin .

Missä on Jörö-Pinde-täti?

Ai perkele itse Henrik "H.D" Dettmankin on tulossa. Nyt käy kateeksi. Liekkö millainen mies päissään?

Niin tottakai otetaan Jörö ja Edi mukaan mutta toisella ikä voi olla rasite. ;D

Uutinen

Ylämyllyn Kipinätiellä syttynyt pakettiauto lauantaina tuleen, kertoo sanomalehti Karjalainen.

Ei mikään ihme, jos tällä tiellä auto syttyy!

Onkohon tämän palstan otsikon nimimerkillä tarkempaa tietoa asiasta?

Minulla ainakin on alibi. Olin silloin Kuopiossa. Mutta juu. Kyllähän tullessa haistoin vanhalla jälkienmetsästäjän vainullani palaneen käryä. Eukko väitti, että taitaa naapuri polttaa roskapuiden seassa vanhoja autonrenkaita. Itse nuuhkin tarkemmin ja sanoin, että epäilen kuitenkin pakettiauton olleen tulessa ilman, että seassa on palanut mitään puutavaraa. Oikeassapa olinkin siis.

Sitten kutsuttuihin. Kyllähän Henkkakin on kutsuttu ja kuuleman mukaan on pahapäinen huutaja kännissä. Siksipä Pillillekin on ilmoitettu, ettei tarjoa Henkalle muuta kuin kokkelipiimää ja kertoo sen olevan valkovenäläistä.

Ja ota Wimi vain jörkkö ja Edi kyytiin. Ikärasite on tietenkin Jöröllä, mutta lupaan hommata asianmukaiset turvavarusteet kuten kypärän ja kyynärpääsuojukset. Eiköhän pojilta ole jäänyt niitä vuosien varrella? Ja jos epäilen, että kaatuu ja lonkkansa murtaa, niin saa lainata pyörätuoliani ainakin siksi ajaksi, kun vielä kykenee liikkumaan.

Boolin taasen teen itse sillä vanhalla menetelmällä. Kuusi pulloa Koskisen Antin Korvalääkettä ensin maljaan ja sinne perään yksi rusina makua antamaan.

Ohjelmanumeroita ei ole kuin yksi. Yksinlaulua kaikki yhtä aikaa.

Jatketaanpa sitten kilpailua, joka lievästi sanoen näyttää potevan osanottajapulaa.

SURKEA PASSI, huusi Kumpu Sarsevitsille.

Nyt sitten varmistetaan lopullinen voitto sanaleikissä. Pakkohan minunkin, vanhan miehen on jollakin tapaa leikkiä, kun muutkin aikuiset miehet leikkivät tuolla liigamanagerihiekkalaatikolla. Ja vieläpä ihan tosissaan.

Salinin SASU PAKERSI vessassa doopinkinäytettä. Tikisti kovasti ja tulihan sieltä lopulta hyvin outo RUSKEA PISSA purkkiin. Mutta kuinka ollakaan, samalla lipsahti housuille myös SE RUISPASKA, joka oli odottanut ulospääsyä koko päivän.

No onni onnettomuudessa, sillä joku oli unohtanut paikalle tyhjän ison matka-arkun, jonka sisään Sasu hyppäsi piiloon ja PESI ARKUSSA rähjääntyneet housunsa.

Mutta voitto siis kotiin ja palkinto myös. Hyvää on. Röyh!

Lähes hilpeyttä herättävälle kilpailuvietilleni ei näytä näkyvän loppua.

Uusin kilpailuni, jonka polkaisen nyt lähes tyhjästä käyntiin, liittyy " sanoinpas " osastolle. Samoin perään voi lisätä, ketä comilaista se voisi tarkoittaa.

Siispä kaikki kilvan mukaan kilpailuun, jossa ei tosin palkintoja jaeta, mutta mainetta ja kunniaa sitäkin enemmän. Ja voipa parhaat päätyä myös hiekkalaatikolle itse Kuningas Jamesin seuraksi? Haastetta siis luulisi riittävän?

Itse repäisen aloituksen ja jos jollakulla on panna paremmaksi, niin siitä vaan eli silvuplee!

Ensin tämä vanha: " Kaverihan on kuin oljenkorsi, vaikka haalareissa lukee selässä Imatran Voima ". ( Viitannee ilmapalloon? )

" Hei, sähän oot kuin sateen raiskaama lehmänpaska "! ( En viitsi sanoa...)

Lisää raiskauksia: " Jätkä oli heiveröinen kuin pakkasen raiskaama pulkannaru ". ( Haades?)

" Hauiksetkin kuin solmut rihmassa ". ( King James? )

Sitten Jouluun: " Perrrhana sanoi Joulupukki, kun parta paloi ja lahjat loppuivat kesken " ( Kataja_Aina )

Nyt jörökin se herne pois sieltä nekusta ja aivonystyröitä rasittamaan!

Ja heti ruvetaan säätämään, kun läsnäolo hidastuu; thänks. Toisaalta on hienoa, että joku uskoo vielä tämän koordinaatiston heiveröisyyteen 8]. Mutta miten pakkanen raiskasi pulkannarun ja miltä se näyttää? Ja kun tuohon nimettyyn seuraan on nostettu, niin kaipa sitä on pakko tästäkin kiitellä kera kangistuneen etusormen viereisen.

Hidastuu, hidastuu kuin Kassiusklei. Sama tautihan se silläkin kuin meillä muillakin. Joku Par Kinsson vai mikä? Mut ei lähetä sinne helkkarin Säätämään taas.

Hei! Lämmitin juuri tuossa tunti sitten grillimökin ja odottelen eukkoa töistä jossain puoli kymmenen maissa.

Ostin hirvinakkeja ja aionkin tehdä niistä romanttisen iltapalan eukolle. Grillaamalla tietty. Nyt pitää mennä lisäämään klapeja. Heippa!

Enkä mä kyllä tommosta "hymiötä" laittanut; kumma kun ei saa edes kiukutella jos aihetta on (ainakin omasta mielestä).

No huh huh on sulla Joe skapat menos tällä menolla monella on ryynit nenäs .Säästä klapei pahan päivän varalle tulee kylmä talvi sähkö loppuu silloin .Ja sit voi kuivii klapei kolistaa. ;D

Hyvin pallaa tulet. Tietenkin hieman harmittaa, kun omin käsin tehdyt ja kuivat klapit menevät savuna taivaan tuuliin. Mutta mitä siitä. On niitä meillä.

Sen Läskimaha-Ahosen mukaanhan Suomessa metsä kasvaa huomattavasti nopeammin, mitä ehditään tuhoamaan, joten antaa palaa vaan!

Ei oo muuten se Ahonen näläkää nähny? Ja vielä muka työmiehen puolella? Saiko se jo monon kuvan persuuksiin?

Missä Wimpula? Ei vaan ole heikot jäät jälleen vieneet miehistä parhaan?

Ps. No onneksi wimi on vielä elävien kirjoissa!

Hyvä meinään kyl busteri on viel meres ja huomenna menen kalaan.Ja sunnuntaina katsomaan Jyrii ja pukkii. ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.