Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kyllä meilläkin osataan klapeja tehdä. Ja nättejä lapsia ainakin.

Mutta sitten ruoka-asioihin ihan pillin kiusalla. Eilen tein karjalan paistia ja nyt juuri olen vääntämässä pitsoja. Nam! Nam!

Lunta on kolattu ja kaljalla skoolattu.

Vai että siellä pitsoja väännettiin? Joko lämpötila alkaa olla aika huurteisen puolella tai sitten reseptissä on jotain mielenkiintoista lisäkettä? Paneekin miettien miten tuon toteuttaisi; palaan asiaan.

No nyt ne pitsat on väännetty ja luonnollisen kiertokulun viimeinkin käyneet ja siinäkin suoristuneet.

Ja luntakin tulee. Juuri olin pari tuntia ulkoilemassa kolan kanssa. Taitaa Joulupukki sittenkin päästä poroilla ja reellä ajelemaan. Kivempaahan se onkin kuin autolla tai hekolla köröttely. Voi vaikka reessä istuessa ottaa välillä näkäräisiä.

Tein juuri ruoaksi ranskanperunoita ja Rainbowin kalapuikkoja. AIJAIAJAIIAJAIA kun maistui hyvältä!

Pihatyötkin hoituu taloyhtiön puolesta, kolata ei ole tarvinnut sitten armeijan. Tylsää hommaa. Mieluummin sitä katselee aamuisin Canalilta NBA:ta ja koneelta nba-pelien box scoreja kuin jyystää tuolla pihalla lunta, jonka tulo ei koskaan lopu kuitenkaan. Tee työtä jolla ei ole mitään tarkoitusta.

Ai että oikein kalaa puikko muodossa ja rasvaperunoita .Eikä edes kolaminen kiinnosta no johan on perhana.
Kolaminehan on talvessa kolmanneks parasta mitä tiedän. :D Ja kyllähän se lumi aina loppuu vappuna vimeistään .Ja sit pääsee leikkamaan nurmikkoa ja jne...
Saakohan muuten porolla ajella pikku maistissa ajattelin jos vaikka sinivuokko puhalluttaa ?

Poro taidetaan rinnastaa juridisesti esineeseen (niinkuin vaikka koira), eikä esineitä voi puhalluttaa. Ja onhan kyllä ennakkotapauskin olemassa: Petteri Punakuono, tuo kaikkien nelijalkaisten Dionysos.

Vai, että oikein esine. No Englannissa kuitenkin pahoittivat mielensä, kun tästä esineestä oli tehty pihvejä. Kyllähän se joulun tunnelma katoaa, jos esinepaistia isketään pöytään. Minä ainakin hermostuisin, jos rouva jouluaattona sanoisi, että maistapas nyt tätä uudella reseptillä paistettua tuolinjalkaa. Veistäpäs siihen joukkoon vähän pöydänkulmaa, niin minä käyn hakemassa vielä pari pianonkieltä. Ei ole poro esine, ei. Päinvastoin kuin Heides sanoo, niin esineitäkin voidaan puhalluttaa. Esimerkiksi Joen paras kaveri ilmapallo on hyvinkin helposti puhallutettavissa.

Nyt on närkästystä herättänyt, kun merisään lukija on kertonut välillä jääkiekon muuttuneen tilanteen. Eihän tuo vielä mitään, mutta minua ihmetyttää muutenkin koko tämä STT:n touhu. Taitaa niilläkin jotkut tontut heittää raporttia, kun säätiedotuksessa varoiteltiin, että teillä on liukasta. Mistä ne senkin tietää..

Kyllä tontut tietää nämä liukkaat. Nehän kampeavat luolistaan vasta näihin aikoihin ja vähänkin tontummat osaavat katsella kalenteria ja päätellä, että täytyy olla talvi nyt. Siitä taas on helppo vetää sellainen johtopäätös, että teiden pitää silloin olla mitä suurimmalla todennäköisyydellä liukkaat.

Mutta sitten asiaa aivottomille sanasepoille. JOEN uusi kilpailu, jossa pääpalkintokin on himoittu, alkaa juuri tällä kellonlyömällä. Kirjoita siis jänskejä nimiä tyyliin:

Kauko Kiito
Naima Rako
Anna Ylen
Pani Sinko

Paras keksijä todellakin palkitaan ruhtinaallisesti. Olemattomat aivot siis tyhjäkäynnille ja lämmin mietintämyssy päähän!

Terveisii avannosta johon meni vapaehtoisesti no jo kolme vuotta .

Mitä hd ja jiiri sekoilee .Jos minut pysäytetään vaikka autolla pikku maistissa jota en tee .Niin ei kai ne autoo edes suomessa puhalluta . ;D
Mitä merisäähän tulee ootte sitä ikinä kuunnellu sillain että mitä ne luvut tarkoittaa .Ja jos Lukko voitti sehän on jokapäivästä.

En keksi en muista kuin sen söpön juontajan Mape Morottaja

Tulis lunta että kehtais kolata :D

Nanna oli paras valvoja Eihän nää nykyiset mihinkään puutu .

Kävikö se Nannukka Nunnukka siellä teidän saunassa, jossa on epäkelvot lauteet?

No pakkohan se on muuttaa taktiikkaa, kun kerran nuo nimihommat ei luonnista. Jää palkinto sitten ihan itselleni, jolle se kieltämättä ihan oikeutetusti kuuluukin.

Aloitetaan sitten jälleen kerran nuo sanojen vääntelyt.

Alkusanaksi PASKAREISSU, joita itse kukin lienemme joskus tehneet? Muistaakseni ainakin eritoten Pilli niitä on tänne Susirajalle tehnyt aika useastikin. SE SUSIPARKA ei ole onneksi Pilliä tavannut koskaan.

Jos Sirpa ei pysty kunnolla pidättelemään, niin kannattaa hommata sellainen uutuus kuin KUSPESSAARI. KUSASE SIRPA siinä sitten SE PARAS KUSI? Eipähän ainakaan ole miehensä RIPA KUSESSA, vaikka olisi SIKA REPUSSA.

Onkohan muuten venäläisillä miestanssijoilla RIPASKAESSU päällä koskaan?

Huomautan, että palkinto jälleen luvassa voittajalle ja hyvä onkin!

Ja terveisiä avanteesta, johon on mennyt jo kolme vuotta!

Käykö tässä kuin ala-asteen hiihtokilpailussa en saanut palkintoo muttta ei kukaan ohittanut kun yksin olin .

Elä wimpula huolehdi ja murheissa vaella.

Kyllä sinulle ainakin lohdutuspalkinto järjestyy, veikka et mitään tietäisi tai keksisi. Palkinnon ojennan sitten ensi kesän grillijuhlissa ihan omakätisesti. Voinpa jopa kaataakin sen kurkkuusi.

Näin on .Tulin äsken kummituspojan kanssa pulkka mäestä kivaa oli .Nyt keittö tuoksuu pullalta kun leivotaan ,toivottavasti eukko jaksaa siivota jäljet . :)

Tulin äsken eukon kanssa Kuopiosta. Tyttö muutti miesystävänsä kanssa toiseen asuntoon. Muuttotalkoissa oltiin.

Mutta miksi niiden piti muuttaa neljännestä kerroksesta, jossa tosin oli pikkuhissi, taas neljänteen kerrokseen, jossa ei ollut edes hissiäkään? Perhana että on kuluneet polvet nyt kipeät. Tuskin huomenna pääsen edes kävelemään ilman rollaattoria? Onneksi sellainen ajopeli löytyy varastosta.

Ja sitten takaisin kilpailuun, jossa olen näköjään pärjännyt vielä aika hyvin.

Kumpu-Jussi on hävinnyt. Missähän on SEPI KARUSSA? Jaa, se olikin piilossa ihan ERI PUSKASSA, mitä oletimme.

Kaverini Ari on kova huutamaan, kun sille päälle sattuu. Silloin ei SUPISE ARSKA.

Minulta on kadonnut peite ja yksi työkalu. Onko kukaan mahdollisesti nähnyt minun SIKAPRESSUA ja niitä ihan PERUSSAKSIA?

Kuten kaikki tiedämme, niin Saksa on paska maa. Pidä SAKSA PIERUS myös!

Nykäsen Matilta hajosi aikoinaan mono. Mutta kun kaima oli vähän hönössä, niin vahingossa PARSI SUKSEA.

Taitaa tosiaan tulla puhdas kotivoitto?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.