Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No niin. Eukko on syötetty ja yhdellä valkoviinilasilla ja siiderillä juotettu. Itse en ole, kuten normaalia, mitään ottanut. Paitsi kolme hirvinakkia.

Mutta voi herran jestas, kun loppui punkku. Revin kyllä sen laatikon ja puristelin vielä yhden lasillisen, mutta roseviiniin täytyi lopulta tyytyä.

Kuka muuten yleensäkään voi tykätä siitä roseviinistä?

Mittään en oo ottanut....

Hei haloo pahvi jätä se kuori sytykkeeksi ja me kattomaan eukkoa joko se syttyi .

Kukaan ei näytä vielä olevan tulessa...

Pitää kuitenkin käydä vilkaisemassa, ettei vaan grillimökki ole.......

Ei ollut sekään. Voihan pahus.

Tulista tuli mieleen ette ole katsoneet Taivaan tulia jotka tulee kakkoselta .Minä olin siellä torilla kuvauksissa yleisökohtauksessa . 8]Niin ei sitä jaksoo viellä ole näytetty ;D

Minäkin olin kerran yhdessä filmissä. Tohtori Zivakossa muistaakseni 60-luvulla. Pyhäselän jäällä. Omar Sariffi kehui vielä minua, kun kuulemma näytin oikeasti köyhältä huonoissa ja risaisissa vaatteissani.

Vähäisestä kielitaidostani huolimatta yritin selittää, etten näytellyt....

Mut hei. Nyt nukkumatti kutsui. Öitä!

Hei me heilutaan taas, mutta me ei kaaduta. Meitä väsyttää vähän, mutta me ei nukuta. Tik tak,tik tak, kello käy, mutta Hakulista ei näy.

Hakulisesta en tiedä, mutta joku tuhma valvoja ilmeisesti oli vetänyt tuosta Jörön kirjoituksesta herneet nekkuun, kun piti koko eilisen päivän tätä osiota pannassa. No aika rumiahan jörö kirjoittikin, joten rangaistus oli ihan paikallaan.

Minulla ja wimpulalla olisi kyllä eilen illalla ollut paljonkin asiallisia kirjoituksia. Mutta ohi menivät ja nyt ei enää muista.

Nyt kuitenkin tuhmis on näköjään antanut armon käydä oikeudesta ja avannut jälleen tänne kirjoitusmahdollisuuden. Nöyrin kiitos siitä ja otsa lattiaan!

Itsenäisyyspäivä lähestyy ja rosmot menevät jälleen linnaan. Ylennyksiä satelee ja kaiken maailman kunniamerkkejä kiinnitetään herrojen ja narrien rinnuksille.

Minulle ei taaskaan mitään, perskuta sentään! Ja kuinka taas toiveikkaana odotin koko pitkän vuoden.

En siis saanut kutsua linnaan, vaikka vanha kriminaali olenkin. Sakkoja on maksettu koko ikä.

Ei tullut sitä kaipaamaani ylennystäkään. Vääpeliksi on siis minun poloisen jääminen loppuiäkseni. Eipä kunnioitettu vanhaa sissiradiomiestä Qson vertaa. Sentään 1. luokan radiosähköttäjä. Niitä ei joka kylällä liiku. Enää. Pois joutavat heittää sifferit, matolaatikot ja harjoitussaippuarasiat ja viestilomakkeet. Pitäkää tunkkinne!

Kunniamerkkejä sentään luulin saavani, kun olen jälleen koko vuoden työni, eikä ihan vähää myös muidenkin töitä hoitanut mitä suurimmalla uutteruudella. Ei arvostettu ei!

Ei tullut 1. luokan vapaudenristiä rintatähtineen.

Ei jaettu minulle Suomen valkoisen ruusun 1. luokan komentajamerkkiäkään, vaikka olen yrittänyt koko vuoden komennella alaisiani jämerästi.

Eipä muistettu edes tavallisella 1. luokan vapaudenristilläkään. Sen nyt ainakin uskoin saavani.

Mites sitten Suomen valkoisen ruusun komentajamerkki, Suomen leijonan komentajamerkki, 2. luokan vapaudenristi, 3. luokan vapaudenristi, Suomen valkoisen ruusun 1. luokan ritarimerkki, Suomen leijonan Pro Finlandia-mitali? Kaikki jäi saamatta, vaikka ihan oikeasti jokin näistä olisi minullekin ansioistani kuulunut.

No onhan niitä vielä paljon muitakin, mutta tuskinpa ne enää näin viime tipassa minulle yhtään antavat? Toki aina on pieni mahdollisuus, että jokin sekaannus tulee jakajille nimien ja osoitteiden muodossa ja saan vaikka edes vähän aikaa kulkea nokka pystyssä pitkin raittia jokin hieno prenikka rinnassani.

Mutta pessimisti kyllä olen.Tokkopa edes huomenna palauttavat vähiä veronpalautuksiakaan? Eikä varmaan kukaan Joulunakaan muista minua edes yhdellä lahjalla? Ei edes Ylläpito, niin kuin joskus ennen muinoin.

Jos ei tavoittele kuuta taivaalta ei sitä myöskään voi saada. Jokainen taaplatkoon tyylillään ja valitsemallaan polulla.

Just tulin krapulasta. Ja saunasta. Anteeksi! Mutta saahan sitä vanhakin joskus käydä ulkona. Lepopäivä on ollut. En edes lumitöitä tehnyt, vaan jätin huomiseksi.

Huomenna muuten käy minulla huono tuuri. Samaan aikaa nimittäin yhden pelin kanssa, johon ehdottomasti on mentävä, meille tulee joku liivi-esittelijä. Eikä kotiinkaan kuulemma saa mennä, ennen kuin soitan, joko sovitukset on tehty.....

Otin jo ainakin kymmenen vuotta sitten.

Riiaamisessa en päässyt ihan niin pitkälle, kun tuli valomerkki kesken " neuvottelujen " ja kyyti hakemaan.

Sais nää pikkujoulut kohta loppuu .Tuli taas kunnolla mokailtu hitto mikä pelle olen no onneksi huomenna on vapaa voi ottaa korjaus-sarjaa tähän tyhmään päähän.

Kiitos Phenom kunniasta . ;D

Olisi minäkin wimpulalta enempi kunniaa halunnut. Mutta tämä muistetaan, kun tulet kesällä käymään. Teen sellaisen tervetuliaispaukun kuin " reppumiehen kuolema ". Tai siis sanon Pillille, että tekee. Sehän se kokkina ja tarjoilijana täällä silloin häärii.

Mites se loivennus? Pysyykö hallinnassa vai kääntyykö uudelleen takaisin huppelin puolelle?

Älä huoli Joe Ykä kävi kylässä nyt on kaikki kunnossa. Eukko vaan on ihmeen äree. ???Huomenna pitää jäästä vapuitaa buster .

Uusi kilpailu ja uudet, yhä komeammat palkinnot. ( Jallupullo jää auttamattomasti toiseksi )

Kysymys kuuluukin, että kenellä on veikeimmät " pelistä pois " lorut?

Aloitan itse, että pääsette kärryille.

Suutari räätäli pikipöksy Pietari
kengänkannan kaputtaja naskalin naputtaja
on tästä pelistä pois

Utisin tutisin touvaa louvaa
vitisin vatisin varmaa koukkua
oravia käpäliä heilaa meilaa
ukkas pukkas pois

Apina kapina kiipesi puuhun
paskansi sieltä poliisin suuhun
poliisi luuli makkaraksi
ahmaisi puolet pois

Omena oo ompom poo
pirä pärä pukkis päkkis
on tästä pelistä pois

Pallo meni sillan alle
tuli sieltä pois

Auto ajoi kilparataa
yksi pyörä putosi siitä pois

Ulle dulle dof
kingge laade kof
koffe laade kingge laade
ulle dulle dof

Siinäpä aluksi mallia. Epäilen, että voitto jää niinsanoakseni kotiin?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.