Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ootko katsonut kompansilta suuntaa mihin heität että minä ole tähän saakka ollut huolissaa Olkiluodosta pitääkö nyt varoo viellä pikareita ettei osu pipoon.

Ei tässä mitään suuntia kompansilla katota. Taakse päin vain ja kovaa. Aina se johonkin kolahtaa. Sori jos piposi sattuu kohdalle. Ja tarkoitushan pyhittää keinot, joten pieni moksu silloin tällöin tekee vain hyvää. Ei pääse tylsistymään.

Tiedätkö kuka on mosku lapissa .Minä tierän Ei haittaa talvella jos on pannuhuolla pitää pesää .

Tiedätkö wimpula, mikä on moska? Minäpä tierän, häh, hää!

Olen jopa itse käyttänyt sitä paljon. Sitä ei kuitenkaan käytetä kuten viiniä tai auton moottoria.......

Kyllä minäkin sen tiedän, koska en ole ihan nuija. Kaikkihan tietää, mikä on mosku lapissa. Mutta, mikäs on lasku mopissa?

Meille ne on tulleet yleisimmin kirjekuorissa. Moppailtu on sen sijaan paljonkin ja joskus olen kyllä harkinnut, josko pistän sinne hapsujen väliin eukolle laskun tehdystä työstä.

Kerro miulle JOE, miksi Virkailija (onkohan sossussa töissä, vai pankissa, varmasti vittumainen asiakaspalvelija) hävisi tuolta foorumin "Paikalla olevat käyttäjät"-listasta samalla kuin Airball tuli takaisin? Ja onko Airballilla nimensä mukaisesti pelkkää ilmaa palleissaan? Niinkö kiihkeää seksielämää se viettää, että säkit ihan tyhjät aina on?

Ei sillä mitään palleja ole, niin munaton, niin munaton. Ei siis mitään seksielämää eikä muutakaan elämää. Jollei tietysti jonkinlaiseksi elämäksi lasketa erään joukkueen ja erään kirjoittajan jatkuvaa mollausta?

Ja kyllähän ilmapalli on sama kuin aikoinaan Kuula, Tonnikeiju ja nyt Virkailija.

Päärjäätttekö nyt ilman haukea .Tulee ankee Joulu .Tykkään minä haesta uistimen päässä ja pullina .Mutta verkot ne laittaa solmuun .
Mitä kyvää on on hauessa että pitää vierä johtoon saakka .

Minä olen oppinut että naiselle on tärkeet lemmikit .

Et Korpoon kaverit olis antanut Halosen kissoille kilon silakkaa olis hän tyytyväinen .

Tänän päivän ilta-sanomiem mukaan onnettopia ihmisiä asuu idässä. :mad:
No oli täälläkin punertavaa.

Joo ne itämaiset ihmiset siellä Venäjän Siperiassa ainakin ovat lujilla.

Ja mitä taas haukeen tulee, niin hyvin pärjätään ilman, kun on tilalle hankittu savulohta. No onhan se rasvainen kala, mutta liukkaammin menee nieluun.

Savustitko ihan ite . Ne on arvoikkaita rasvoja pitkässä jouksussa .Ja säästä klapei talveksi Joe . ;)

Klapeja riittää. Uskojo pikkuhiljaa!

No en itse lohta savustanut, mutta savustin juuri porukat pihalle. Menivät ostamaan mulle lisää lahjoja. Mistä pitkästä juoksusta puhut? Minä ainakaan en aio juosta edes lyhyttäkään, vaan olen rauhoittunut Joulun viettoon. Mantellilikköörin, oluen ja punkun kera.

Niin ja töihin vasta kolomas ensimmäistä seuraavan kerran. Puhutaan siis enemmänkin pitkästä putkesta kuin juoksusta.

Lahjoista tuli mieleen että vielläkö se elää se veteraani tien toisel puolel .Oletko auttanut kola hommissa ja ostitko lahjan hälle.

Vielä elää ja olen pihat kolannut ja käynyt ehtoollista ottamassa ja sotajuttuja kuuntelemassa.

Ja sehän se aina lahjan on minulle päin hommannut. Viime Jouluksikin Mustapantteri-Maikoppipullon sain. Itse en niin siitä myrkystä välitä, joten juotin köyhemmille.

Hyvä niin .
Kai mulla on kohtalonkavereita ?.Eli joutusin äsken juuriharjan kanssa koluta saunan joka nurkan .Tosin Glögin avulla tai mäntysuopaa niitä en sekoittanut .
Kohta kinkku uuniin.

Just kävin naapurin papan luona yhden ehtoollisen ottamassa. Sitä ennen kolasin takapihan omasta pihasta. Grillimökille pääsee nyt ilman suksia ja lumikenkiä.

Taidanpa huomenna illalla lämmittää grillimökin ja ottaa siellä " pukin " kanssa vähän terästettyä glögiä. Mullahan on sellainen nokipannu ( ulkoa vain ), jossa on mukava glögiä lämmittää.

Kinkkukin on paistettu, tosin eukon velipojan isossa tiiliuunissa. Maistelin jo sitä. Siis kinkkua.

Mutta hitto soikoon! Huomasin juuri, että minun on lisättävä heti kirjoittelutahtia oleellisesti, sillä tuo salakavala Jokafani on tulossa kuin huomaamattomasti melkein kylkeen kiinni viestien määrässä. Ja wimikin jo lähestyy.

Nyt on siis jälleen kerran piru merrassa ja ottaa kohta ohrakyrsä, jollen tormistaudu. Sitä ei kyllä egoni kestäisi, jos Jokafani ohittaa minut. Se olisi sitten varma kaulakiikku.

Joe hyvä Ei laatu vaan määrää. :D
Huomasitko Joe multa puuttuu yks nolla.
Mullakan on nokipannu puuhellan päällä joka pyhä .Muuten juon purukahvii.Miksei Jokafani käy täällä juttelemassa. ;D

Zoukkavan kuuluu sarjaan asiakirjoittelijat. Tai siis kuvittelee niin. Hieman jäykkähän se on ja huumorintajukin on rajallinen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.