Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Sori vaan, mutta kävin juuri eukon kanssa saunassa. Pakotti vielä selkänsä pesuun, kuten aina.

Tuosta laadusta tuli mieleen, että kun opiskelin mestariveistäjäksi, niin kerran kokeissa oli kysymys, että mitä tarkoittaa laatu. Tietysti vetäisin täydet pinnat siitäkin, kuten aina. Vastasin muunmuassa, ettei kertakäyttömukin tarvitse kestää kuin yhden kerran käytön. Silti se on laadukas, jos kestää sen ainoan kerran.

Se on vähän sama näissä kirjoituksissakin. Kun vaan kestää tämän hetken, niin se riittää. Ei näitä kukaan vähänkään ajatustoimintaa omaava viitsi uudelleen lukea.

Koulujuppi,koulujuppi valonarka
vajaa nuppi

Karoen jaulaminen on kyllä vähän epäilyttävän tuntuista touhua, onkohan se edes laillista.

Sori! Mutta myös JOE kirjoitetaan JOE, eikä Joe. Siinäkin on aika iso ero.

Oikein Lahjarikasta Joulua silti wimille, kuten muillekin vimpuloille.

Kohta lähden hautausmaakierroksille. Pitäähän sitä entisiä eläviä muistella pistämällä kynttilät palamaan haudoille.

30 on pakkasta.

Hyvää joulua JOE ja muut rimpulat. Hitto on sormet jäässä kun verkot oli umpijäässä.Kohta pitää mennä anoppilaan syömään . ;D

Juuri tultiin eukon veljen luota syömästä. Hyvät oli eväät, mutta ryypyn välit olivat hieman liian pitkät. Kahdessa tunnissa vain kolme lasillista punkkua. Ei ne amatöörit vain yksinkertaisesti ymmärrä.

Jep. Olin pois lähtiessä selvempi kuin sinne mennessä. Se on sentään jo enemmänkin kuin suuri vääryys.

No kutsutaan mekin ne joskus meille syömään.....

Juurikin näin, mutta kosto on suloinen. Mutta muista ottaa itelles taskumatti plakkariin, kun kutsutte heidät syömään.

Mitäs meinaat JOE, onkohan wimille käynyt sama kohtalo kun sulle, vai sanotaankohan wimille anoppilassa, että "koita nyt juoda se kuppi tyhjäksi että saa kaataa lisää."?
Itse veikkaan jälkimmäistä, kun ei ole kuulunut wimistä hetkeen aikaan mitään.

SC

MurMur sanoi:
Juurikin näin, mutta kosto on suloinen. Mutta muista ottaa itelles taskumatti plakkariin, kun kutsutte heidät syömään.

Mitäs meinaat JOE, onkohan wimille käynyt sama kohtalo kun sulle, vai sanotaankohan wimille anoppilassa, että "koita nyt juoda se kuppi tyhjäksi että saa kaataa lisää."?
Itse veikkaan jälkimmäistä, kun ei ole kuulunut wimistä hetkeen aikaan mitään.

joo, kyllä se on nykyään niin että every man for himself... eli OPF (Oma Pullo Föliin)

Kyllä kyllä. Aina pitää olla pulloja piilotettuna mitä merkillisimpiin paikkoihin. Vaikka nuo salakätköt ovatkin askeleita alkkomaholismiin, niin sou vot. Muitten varaan ei voi koskaan laskea näin tärkeässä asiassa kuin juopumisessa.

Niin missähän se wimi oikein piileksii? Anoppijuttu ei oikein uskottavalta enää tunnu. Olisikohan jotain vakavampaa tapahtunut. Vaikka haimatulehdus? Tai kädet paleltuneet ranteita myöten verkonnostossa?

Terveisii savusaunasta .
Söin muuten mailman parasta kylmä savulohta äsken .
Usko vaan JOE kävin anoppilassa kun eukko pakotti .on mulla föli pullo alakerrassa

Mahtava huomata että on tullut JOEN palstaan uusia kirjoitajia toivon että pysytte jatkossakin

Ettei vaan wimin päässä olisi normaalia enemmän häkää? Ne on nuo savusaunat siinä mielessä petollisia, että vaikka sinne selvin päin menee, niin usein pois tullessa on pää sekainen.

Ja ei kannata tulla valehtelemaan, että olisi syönyt maailman parasta kylmäsavulohta. Ehkä toiseksi parasta, koska minä söin tänään sitä parasta ja nähdäkseni emme syöneet samasta pöydästä? Emmekä edes samasta lohesta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.