Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

JOE hyvä minä oon viihteellä ny .. Ei maistissa ajella edes kelkalla jos ei olla lapissa .

wimi sanoi:
JOE hyvä minä oon viihteellä ny .. Ei maistissa ajella edes kelkalla jos ei olla lapissa .
Lapis ajellaa maistis poroilla. Salossa koiravaljakolla. Kyliltä kuultua juttua.

JOE ilman salasanaa

Mie ajelin just postilaatikoilla ( tarkistin, oliko toisten laatikoissa kiinnostavaa lukemista? ) maistissa potkukelkalla ja likkööripullo povessa. Kukkaan ei pyssäyttäny. Onneks. Eipähän tarvinnu ryyppyy tarjota.

Onkohan muuten pilli selvinny eilisiltaisesta juhlinnasta? Voipi olla morkkis, kun pääkaupunkiseudulla rellestää ja rahat meni? Ja muutenkin tullut töppäiltyy?

No nyt löyty salasana vanhasta jemmasta. Sitä kun niin saakelin harvoin täällä pyörähtää, niin dementia vie salaiset sanatkin.

Mitähän on tullut tehtyä muistamattomissa?

Kolme pitkää Karelianakkia grillattu ja syötykin. Hyviä olivat.

Ja nyt alahan wimpula jo mennä sinne jonnekin korpeen. Hop! Hop!

Hengissä ollaan vaikka kurkuu kuivaa jota pilsnerirrä loivennan.
Tulipa taas eilen vedettyä baarissa Joensuu elliä kunnon takakenossa .Niin karaokessa .Nyt on pakko laittaa sauna päälle.Miten JOEN vuosi vaihtui kesähuoneessa tuliko janosia naapureita?

Tulihan niitä naapureita ja muitakin ystäviä. Kolmeen valvottiin. Hiukan on hontelo olo, mutta eiköhän se tasaannu, kun pistän saunan myös minä tulille ja pääsen vanhoja luitani siellä hautomaan.

Lumityötkin tekaisin jo aamupäivällä ja sen suuremmankin homman eli grillimökin siivouksen tyhjistä tölkeistä, pulloista ja viinilaatikoista. Ei mennyt onneksi mökin sisustus pahemmin remonttiin juhlien jäljiltä.

Terveisii jänkhältä!
Mist sie JOE luulit, että mie Helssingissä sekoilin? Sieltä kyllä siirryttiin sinivalkoisin siivin Inariin ja edelleen Saariselän rauhaan.

Oli kuule leuhkat eväät vuodenvaihteessa, ootappa ku kerron:
Aloiteltiin mädillä ja keitetyillä uusilla perunoilla
Pääruoka oli hirveä, ei siithä enempää.
Peräruokana nautithiin oikein nokipannukahvit kunnon poroista,
ja illalla paistettiin särkeä takkatulen loimutessa emännän kanssa ihan niinku ennevvanhaan..
hyvää vuoden jatkoa itse kullekin säädylle.
ps. hyvin näyttää poijjaat pärjänneen ilman muaki, niin täällä, kuin vieraissakin...

En`mätiä, minua ainakin hirvittää nuo nokijutut, varsinkin jos poroja ei ole kunnolla eroteltu. Ikävä särkeä tunnelmapala, mutta emännän hehkuminen voi johtua liiasta fosforista.

Ei juma noitapillin valheita. Kaiken muun nyt vielä voisi puoliksi uskoa, mutta että uudet perunat.....?

Pakko tunnustaa, että flunssanpoikanen on saanut minusta vanhasta tervaskannosta hieman otetta. Mutta ei meillä perskuta periksi anneta. Kaikki otetaan, mikä ilmaiseksi saadaan. Olkoon ne sitten vaikka ämpärillinen viiruksia.

Vai sie eppäilet miun juttuja!
No, ootappa ku tarkennan:
Laitat jo kesällä suuremman satsin uusia pottuja, voi olla vaikka viron pottuja, tulille. Otat vähä aikasemmin pois, ku ovat sillee aldente. Net laitamma jähtyneinä pakastepussiin, heität pakastimen perälle ja unohat ne sinne.
Voi syyä sitte talvella. Vaikka ei ois mätiä.
Ja se viiminen vinkki, ku tiiän, että kiirettä pittää poropeukalon kokatessa:
Voit kiehauttaa sen pottuveen vaikka edellispäivänä. Ei tarvia sitte muuta kuin lämmäyttää, ku tarviaa..

Liian paljon ohjeita meikäläiselle. Aina kun on neuvoja enemmän kuin rautakangessa irto-osia, minulle tulee vaikeuksia ymmärryksessä.

Mutta kiitos kuitenkin yrityksestä.

Olla hyvä vaan!
Ja juomavinkki aikaisemmille jälleen kerran.
Käyt kaupassa, tuot:
-sitä sun iänikuista punkkuas
-kossua pullo
-konua kans, talous- kin käyp
-kalijaa
Illan mittaan juot sitten vähän kustakin putelista.
Miä lähden tästä loppiaislounaalle, heips.

Mitä oli pöydässä ja menikö lounas niin sanotusti pitkäksi, kuten tapanasi on aina ollut?

Ei ole tietoa. Kun ei vain olisi hautautunut lumeen?

Lussaa pittää. Hiukka on kuumettakin. Otin tuossa pari kuumaa rommitotia, niin onpahan ainakin mukavampi sairastaa......

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.