Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Lähemmä tästä Ravi-JOELLE rauhoittumaan. Mukana kunnon eväät, etten paremmin sano. Mee sinä JOE huilimaan, että jaksat taas ensi viikon siinä oravan-pyörässä polkea... ;D

Joo, pakko huilia. Pari viikkoa olen tautia potenut, enkä vieläkään ole kondiksessa, vaikka myrkkyjä on nielty. Näkeehän sen varmaan kirjoitusten tasostakin?

Jokohan on viikatemies noutamassa? Sen verran on huono olo.

Hei onko pilli oikeisti kokki vai .Vai haluua tulla rääpiäisiin . ;Dtä oli huumorii.
Mitä myrkyy punku on .Tasosta en ota kantaa kun ei ole mihin verrata. :)

No ilman muuta ilmoitellaan. Käydään ihan hihasta vetäisemässä. Meillä päin kun on aina ollut se Talvisodan henki päällänsänsä. Kaveria ei jätetä.......

Ps. Ei se pilli mikään oikea kokki ole. Mikä lie keittiömestari vain?

Osaahan se, vaikkakin pakon edessä. Ja jos kerran on presidentin linnanjuhliin päässyt kokkaamaan, niin kyllähän se juuri ja juuri otetaan grillijuhlien pääkokiksi.

Tosin saa ensin kirjallisesti toimittaa minulle aiotut ruokalajit ja tekotavat. Voidaan vaikka wimpulan kanssa arvioida ja päättää, että kelpaako......

Ja jos jotain erikoisia ruoka-aineita tarvitaan, niin saa kyllä tuoda ne itse, niin kuin viimeksikin niitä karitsamedaljonkeja.

Jaahas! Aloitetaanpa sitten uusi tietokilpailu, jossa jälleen kerran voittaja palkitaan runsaskätisesti.

Eli kuka keksii tyhmiin kysymyksiin kaikista tyhmimmät vastaukset.

Aloitan itse kysymyksillä.

Onko Vappu Pimiä pimiä?

Kasvaako inkkareilla parta?

Onko Kelju K. Kojootti kuolematon?

Käyttivätkö Neandertaalin ihmiset vessapaperia?

Kuka on Vappu Pimiä?
Kasvaako kaljuilla tukka?
Toistaiseksi
Ainakin Joensuun urheiluhallissa oli vessapaperia. En sitten tiedä käyttivätkö.

Eihän tyhmii kysymyksiä ole edes olemassa.Niin kuin Jö.Jiiri kysyi mikä on pimee vappu ,sehän on valon juhla tai jussihan se oli joka laittaa naiset juoksemaan alasti naapurin pelloilla .Rapujuhlissa taas piitää syödä rapuja jos hyvä viinapää.Olisin varmaan hyvä caravaari on hyvä viinamaku .Mutta en osaa satuja.Olehan ollut kaksi viikkoo caravaarina niin sellaisella autolla käytiin Norjassa.
Unohdin jo JOEN kysymyksen .Pitää mennä uimaan ja saunaan .On lammessa avantokori .Korjaan käyn kastumassa en ui .Niin kui hai .

Kauppa aikoo ottaa käyttöön maksamismaksun. Tuleeko seuraavaksi sitten maksamismaksunmaksu, maksamismaksunmaksun jälkeen maksamismaksunmaksunmaksu, sitten maksamismaksunmaksunmaksunmaksu ja niin edelleen.......? Hulluksihan tässä tulee.

Lappeenrannassa on poliisi tehnyt ratsian Helkkarin enkeleitten tiloihin. Kysymys kuuluukin: Pääsikö jiiri livohkaan takaoven kautta?

Noista palvelumaksuista tuli mieleen, että itse en salli itseni antaa palvelumaksuja muille kuin portsareille. Muutama euro ei ole paljon siitä, että poke hoitaa oman takkireuhkan päällesi, soittaa taksin, taluttaa siihen kyytiin ja antaa osoitteen, minne viedä. Siinä ei eurot todellakaan mene turhuuteen.

Eikö sulla ole oma lehmä ojassa.
Tarkoitan että eikö sun poika ole siellä tiskin vieressä .

Onhan se siellä tiskin takana ja välillä oven edessäkin pokena.

Kävi muuten äsken. Töihin oli menossa. Vähän kyselin, josko olisi ottanut kyytiin karaokkee laulamaan. Ei ottanut. No minä sitten otin. Oluen.

Vai että minut on kutsuttu JOEN grillijuhliin. Mikä on ajankohta, jotta tiedän pitää kesälomaa oikeaan aikaan?

Kai me toin JOEN juhlat syödään ja juodaan viikonloppuna .Ei kaikki pidä kesälomaa kesällä ;D

Niin JOE missä .Minä nukun tietenkin majassa .Pitääkö kaikkien ottaa oma sissitelta mukaan .Entä onko hankalii naapureita.

wimi sanoi:
Mutta ei kai kesälomaa .

Kyllä tuollaisesta rännistä toipumiseen menee helpostikin sellainen viikko. Ajattelin alkuviikosta lähteä lappeenrantalaiselle tutulleni, josta jatkan Susirajalle. Joensuusta sitten touri Lappiin ja sieltä viikon päästä takaisin kotikonnuille. 8]

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.