Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Oletko sää joulun jälkeen käynyt töissä .Se voi olla sitä sressiä töihin paluusta.Monel on sitä maanantaisin että on vatsa sekaisin
Mutta tiedän sä et kuulu niihin .

Juu ei minulla sellaista. Koko vajaan viikon olin töissä kärvistelemässä ja vaikeaa oli.

Pitää yrittää nyt levätä viikonloppu, jotta tuo lentssu häviäisi. Toivottavasti siirtyisi työkavereihin.

Sehän tuli perhana mun eukkoon se räkätauti .Ei noihin sää ihmisii ole luottamista tänäkiin ainakin täällä piti olla lumiukko keli ja hiton hitto .

Melkein tipaton tammikuu loppui tänään .Olin yhden papparaisen pihaa kolamassa lumesta päivällä ,ja sen jälkeen piti juoda muka pilaantunut konjakki ,hyi hitto oli se pahaa .Mutta hyötysuhde kohdallaan .
Mites JOE viirus etenee ? Jiiri ainakin ihmetteli omassa kylässä mikä viirus ;)

Kiitos kysymästä. Viirus etenee hyvin ja myös näköjään nopeasti, kun kerran on jo eukkosi luokin ehtinyt.

Mutta oikeasti. Juuri tulin lääkäristä ja ropit sain. Oli tulehdusta poskionteloissa ja eikö lie ollut siellä otsalohkoissakin. Onneksi ei vielä JOEN huippuaivoihin asti ollut ehtinyt levitä. Korvatkin oli kippeet ja paha yskä. Pientä lämpöökin pittää.

Aamulla tuntui, että pää räjähtää, mutta eiköhän se siitä.

Ai niin. Sain pari päivää sairauslommaakin.

Sama vika eukolla .Kokeile JOE inkiväärii ja coka colaa .Sitä minä tarjoilen . Ei saa kiehauttaa colaa .
Onko Jiiri suuttunut jostain .?

Niin olenki!
Mää vaan kysysin, et saako oman pennun tuinastamisesta saman tuomion, ku ihmisen?
Pari päivää täs odotellu kipeän selän kans, että juniori tulis kaivaa mun kulkuneuvot hangesta, näyttää niin kiirettä taas pitävän, etä voi #"&??**^keleen #"¤;>tana!!
Ainoot, millä pääsis liikkeelle, on sauvakävelysauvat, ja neki perkeleet unohtu Saariselälle!
Tosin Hyppösen Janne sano ennen joulua, että jos patsastelet ne käsis vastaan, oo niinku et tuntis...
Muuten menee ihan hyvin, entäs itselläs?

Hyvinhän tässä muuten, mutta sairaslomalla ollaan. Ja yhä sairaammaksi näköjään tullaan. Meinaan kun pitää vaan koko ajan maata. Selkä ja niska ovat jäykistyneet ihan tönköiksi. Muut paikat ei niinkään.

Meillä olisi muuten ylimääräisiä sauvvoloita. Hiihtosauvvoloitahan ne. Niitä 50-luvun rottinkisia, mutta kai niillä kävelläkin voi. Lähetänkö?

Urheiluvälineisiin kun mennään, niin on meillä yhdet vanhat mäkisuksetkin. Liekö Hemmo Silvennoisen tai Kirjosen Eikan peruja? Oon mie niillä joskus mäkkii lasetelluki. Alusmäkkii.

Ja löytyisi vielä yksi ikäloppu jääkiekkomailakin. Figfteri. Muistatko ne kuuskytluvulta? Se oli sitä aikaa, kun vielä ei jääkiekossa oltu alettu kieroilemaan mailoilla. Siitä se on hyvä maila, että käypi leftille ja raitille.

On meillä paljon muutakin joutavaa. Pitäisi ihan huutokauppa pitää. Tulisikohan wimi meklariksi? Ei muuten, mutta näkisi samalla sen kommeen eukon. Eihän se kuitenkaan wimpulaa yksikseenkään laskisi tänne.

Elä lähetä. Niitä sauvoja. Autot kaivettu lumen ja jään keskeltä, kaikki hyvin. Onneksi en vahingossa kaivanu naapurin vehkeitä, oli sevverran tiukka sessio.

Voinko lähettää noita muita vanhoja rojuja sinne? Kun olet kuitenkin kova antiikin keräilijä. Joutaisivathan nuo nurkista lojumasta hyvään ja rakastavampaan perheeseen.

Taitais olla huono idea että minä meklariksi johonkin huutokauppaan .Ei tulis paljon katetta kun on tota Sulo Vileenin vikaa vähän

Ei se mitään, ei. Raha ei koskaan saa olla elämässä tärkeintä. Ainakaan muille kuin espoolaisille.

Tärkeintähän tässä meklarihommassa on kuitenkin se, että näen sinut ja varsinkin eukkosi.

Mutta kaikkihan nähdään sitten ensi kesänä grillijuhlilla. Tulloo jörröö, jiirii, pillii, haadeksii ja vaikka ketä. Säkin ja ilmapallinkin olen aikonut kutsua. Niin ja 1990 ja venttiseiskan. Salosta myös sen mikä se oli KooPee Äksä. Saa vilmata koko kekkerit.

Laku Pellen kutsun oikein kunniajäsenenä. Saa täyden ylläpidon. Ilmaiseksi.

Ihmisen pitää ilmoitella jos on lomalla ja lähettää kortin meillle. Ja jos viellä on voittaja tottakai kaivataan .

Oikeassa olet wimpula. Meidän pitää aina tietää, missä jäsenet liikkuvat. No ehkä jokin ilmapalli tai Laku Pelle, niin niistä ei niin väliä.

Uteliaisuus on aina hyvästä. Vanha Susirajan sanonta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.