Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tulihan se wimi sieltä. Tässähän alkoi yksi jos toinenkin jo huolestua. Tiedä sitten oliko koskaan anoppilassa. Mutta pakko se on uskoa, jos kerta niin sanoo.

wimi: Verkot tuli nostettua (sormet jäässä ja aivan tunnottomat), hyvin tuli saunottua ja vielä savusaunassa (silmiä kirvelee, mutta onneksi tunto palasi sormiin), hyvin tuli syötyä maailman parasta kylmäsavulohta (maha aivan täynnä) ja nyt on fölipullo koko ajan kädessä (silmissä ja päässä alkaa pyörimään).

JOE: Nyt pitää kuitenkin muistaa se, että piilopulloja pitää näköjään olla joka paikassa, jos sattuu tulemaan samanlainen tilanne, kun sulle tänään kävi. Se ei tee itsessään alkoholistia, vaan pikemminkin osoittaa suurta viisautta alkoholia kohtaan.

Vanha sananlasku: Parempi monta piilopulloa, kun 40min välein punkkua.

Savusaunan häkä / wimin oma fölipullo = sama asia. ;D

Oletko varma jOE siitä kalasta minä söin vaan toisen puolen .Ja mul on hyvä anoppoppi tullut eukkoon. ;D
Ja se sauna ei ole kun kerran palanut mutta niihän ne sanoo että savusaunan kuulukin palata kerran 10 vuodessa .
Laulaahan se Hector että tullaan viisaiksi juomalla glögii mutta mihin se viisaus katoo mun päästä vaikka on earit tulppana.

Wimihänhän heittäytyy varsinaiseksi Havukka-Ahon ajattelijaksi. Ei tainnut Huovis Veikollekaan tulla mieleen moinen earismi.

Pimpsalooran ajattelija

Nyt jätkät oikeasti vittuun täältä netistä joulun pyhien ajaksi ja alatte viettää aikaa lähimmäisten seurassa. Kai teillä sellaisiakin on? Airballilla on sentään läheinen suhde oikeaan käteensä. Tätä suhdetta hän juhlistaa onanoimalla läpi joulun juhlapyhät.

No huh huh joku on pääsyt jouluksi kotiin . ;D
Jiiri enemmän Kätkäläiseen suuntaan kallistun .

Kyllähän tuo pimsalooran ajattelija asiaakin puhuu. Ainakin ilmapallon osalta. Mutta mitä hän itse tekee täällä tuohon aikaan? Taitaa olla se Tuhma valvoja taas asialla?

Mutta hei! vain 24 enää pakkasta. Voi ilmeisesti käydä jo ulkonakin. Taidan viedä eukonkin tänään ulos syömään. Ainakin grillimökkiin asti.

Saiko kukaan lahjoja? Minä en saanut. Mutta eukko sai sentään yhden. Sai nimittäin viikonloppuloman kylpylähotellissa minun kanssani. Aina se eukko saa enemmän!

Sain tosi tehokkaan otsalampun joulupukilta ja rukkaset .Eukko sai paljon enemmän lahjoja kuin minä mistä sekin mahtaaa johtua.
Ai enään 24 tääl vain 10 mutta kova tuuli.Ajattelin mennä glögii nuotiolle lämmittämään.

Pistätkö terästystä sekaan? Itse en voi ihan vielä juopottelua aloittaa, kun pitää käydä eukko kuntosalilta autolla hakemassa. Kävellen se kyllä sinne meni. Hyvä, että pitää itsensä kondiksessa.

JOEN SUU sanoi:
Pistätkö terästystä sekaan? Itse en voi ihan vielä juopottelua aloittaa, kun pitää käydä eukko kuntosalilta autolla hakemassa. Kävellen se kyllä sinne meni. Hyvä, että pitää itsensä kondiksessa.

Miullekin tuli haastetta tuolle saralle, kun sain kirjan nimeltä "1001 Beers You Have To Taste Before You Die" lahjaksi. Se on tietysti eri asia, millä aikajänteellä noita lipittelee. Voip henki mennä nimenomaan tämän harrastuksen parissa, jos tänä vuonna aikoo käydä kaikki läpi...

Palaverista on hyvä aloittaa, kun siellä tuon puolen valikoimaa löytyy. Poika on siellä töissä, joten muista kysyä paljousalennusta. Sano, että isäpappa lupasi!

JoKaFan sanoi:
Voip henki mennä nimenomaan tämän harrastuksen parissa, jos tänä vuonna aikoo käydä kaikki läpi...

Kuuden päivän ränni ja 1001 juomaa.. Emme välttämättä näe sinua kp.comin äänestyksen kärkisijoilla vuoden päästä..

No kun kuoltava on kuitenkin, niin mikäpä sen mukavampaa kuin hyvän harrastuksen parissa......

Ja eihän sitä tiedä vaikka uusi harrastus nostaisi JoKan ihan sinne piikkipaikalle ohi hamiksen ja Sohvin.

..mutta kaikille tuollainen ei välttämättä sovi.

Mutta missä helkkarissa kuppaa Haades? Varmaan se poroporvari on matkustanut lämpimiin maihin Jouluksi. No toivottavasti se Isänmaansa unohtanut ketale joutuu odottelemaan lentokentillä vuorokausikaupalla. Häh, hää jo etukäteen!

Kuulin paikallisradiosta, että Helsingin seudulla ei tahdo enää löytyä talvikenkiä, vaan kaupoissa myydään ainoastaan ei oota. No minäpä suoritin pientä tutkimusta paikallisissa kaupoissa ja kävin kyselemässä 44 numeron ei oota. Huonosti olivat kaupat varautuneet, kun joka kaupassa sanottiin, ettei heillä ole enää yhtään 44 numeron ei oota jäljellä. Täytynee lähteä ensi viikolla käymään pääkaupungissa ja ostaa saman tien parit ei oot.

Itsekin kävin kenkäostoksilla toissa päivänä Sitimarketissa. Talvikengät ostin. En sen takia, että olisin välttämättä tarvinnut, vaan siksi, kun niissä oli 50% alennuslappu.

Kun on näinkin vähissä varoissa, niin enpä olisi ilman tuota alennusta pystynyt ostamaan kuin toisen kengän. Ja sehän olisi ollut kovin onneton ratkaisu, koska minulla on vielä molemmat jalat tallella.

Neljävitoset ne oli. Niitä näköjään vielä on.

On muuten raskasta nämä lomapäivät. Joka päivä on pitänyt käydä kävelylenkillä, jotta ei ihan mökkihöperöksi tulisi.

No nyt alkoi jo helpottaa. Pistin grillimökin tulille jo tunti sitten ja nyt alkaa olla sielläkin lämmintä, vaikka ulkona onkin 14 pakkasta.

Eukko lähtee iltavuoroon töihin ja sen jälkeen pääsen raahaamaan punkkulaatikon, liköörit ja oluset mökkiin. Ja ei kun tissuttelemaan.

Varmaan naapuritkin vierailevat janoisina illan mittaan mökissä. Tuskinpa mitään tarjoan. Juokoot omiaan.

Joten ei kun vaan Jonkinlaista Uutta Vuotta Kaikille! Arvoasteikosta riippumatta. Ja myös niille nirppanokille, jotka ovat minut vihapäissään ja tyhmyyttään piilottaneet.

Toivon myös parempaa vuotta ilmapallolle, ettei ainakaan enää törttöilisi sillä pappatunturilla hatelikkoon, niin kuin syksyllä.

Piti käydä tänään töissä kun mitään lomaa ole nyt .Etkö nää eukkoo enään tänä vuonna ;D
Pitäis mennä yhdelle mökille illalla josssa on Wimin ystävii . :) Ehkä ens vuonna kirstaan jos eukko antaa luvan ja eikä porsari ole ilkee.
Mutta hyvää uutta vuotta JOE Haades Jörö Pilli ja moni muu jotka lukee tämän
Ens vuonnakin lupaan olla täällä teidän kanssa jos ei kukaan enään piilota .Mutta erityisen kiitos kahdelle Ugilaiselle jäsenelle jotka päästivät minut pannasta .

Palataan seuraavana vuonna ei viisampana vaan samana palaan ainakin minä .

Täsä on JOELLe hyvää musaa http://www.youtube.com/watch?v=m-qa_L_44C0

Hyvää uutta vuotta!

No näänhän minä vielä eukonkin tämän vuoden puolella, kun pitäisi kymmeneen mennessä töistä tulla. Mutta ehtiikö eukko enää nähdä minut? Siis valveilla, kun aloitin tuon oluen lipittämisen jo puolilta päivin.

Hieno homma, että myös ensi vuonna saamme nauttia läsnäolostasi täällä.

Oli muuten minutkin joku höpelö vapauttanut piilosta.

No kuuntelihan tuon renkutuksen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.