Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Minä olen muutaman kerran ihmetellyt kovasti niitä comilaisia, jotka katselevat joitain pelejä ja viestittelevät yökaudet? Sanotaan nyt esim. tuolla NFL-osiossa.

Siis sitä vaan, että mitä he mahtavat tehdä päivisin? Jotain töitäkö? Vai unikekonako ovat?

Ymmärrän kyllä, että on lottovoittajia, kultalusikka suussa syntyneitä, vuorotyöläisiä, eläkeläisiä tai muuten vain joutenolijoita.

Mutta kunhan vain ihmettelen. Eikös ihmisen pidäkin välillä ihmetellä ja mietiskellä asioita?

jiiri sanoi:
Työnantajan kiusaksi luin koko Joensuu-osion. Kyllähän siinä aikamoinen tovi vierähti ja niin vierähti muutama kyynelkin poskelle. Oli se välillä niin koskettavaa luettavaa, vaikka ei olekaan kosketusnäyttöä.
Kosketusnäytöstä tulikin mieleen, että onkohan vielä keksitty sokeille pistekirjoituksellista kosketusnäyttöä?

Jokuhan pystyy näikin tekemään ei mene kallista vapaa-aikaa ;D

Aika lusmu tuo jiiri todellakin.

No minun ja wimin tapaiset karjut sentään tekevät näittenkin lusmuajien edestä töitä ja pitävät Suomirattaat pyörimässä. Meidän selkänahasta on Suomi tehty! Niin!

Entäpäs, jos olenkin itseni työnantaja. Kun on tällainen kaksiajakautunut luonne, niin pystyy hyvin aina itseään huijaamaan. Välillä olen jo melkein saanut itseni kiinni, mutta aina olen kuitenkin pystynyt itseäni jollakin tavalla petkuttamaan.

Jos minä olisin itseni työnantaja, niin tuskinpa antaisin itseni tehdä töitä lainkaan? No ehkä nuo pihan lumityöt voisi vielä hoitaa, että saisi raitista ilmaa hiukan.

Mutta perjantaina sitten tuomiolle. Saapi nähdä, onko mykoplasmaa vai mitä. Nyt on kyllä tämä viikko jo tuntunut hieman paremmalta ololta. Kopu, kopu puuta!

Paistoinpa muuten tuossa juuri karjalanpiirakat. Tarjoaisin mielelläni muillekin, mutta se ei taida vielä näillä hilavinkeillä ja rilavitsoilla olla mahdollista. Mutta ehkäpä lapsemme tai lapsenlapsemme näkevät senkin ajan, kun teleportin ja madonreiän kautta tuokin onnistuu?

Ei kiitos. Varmaan olisivat ihan hyviä, mutta en varmasti mistään madoreiästä ala syödä.

Tänään olis kotikulmillakin ohjelmaa, mutta voi hitsi! Mitä? No voi hitsinhitsi! Nó mitä? Eikäkö mää oon justjetsulleen about 48 minuutin päästä tasan tarkkaan lähössä Rääveliin syömään sen seitsemän ruokalajin herkut juomineen.
Joskus täytyy priorisoida... ;D
Heips

No heipsistä vaan! Elä tukehdu ahneuksissasi.

No tänään sitten kävin viimeisen tuomion kuuntelemassa työpaikan lekurilta.

Sinänsä kaikki oli hyvin ( noihin tutkimuksiin verrattuna ). Sokerit, munuaiset, maksat, kilpirauhaset sun muut arvot ihan kunnossa. Sydänfilmissäkin oli ylös/alas viivoja kuulemma hyvässä järjestyksessä. Keuhkoista ei löytynyt kuulemma myköä eikä kuumetta.

Mutta, mutta. Nyt sitten tuli oikein virallisesti todistettua, että pääni sisällä on jotain tavaraa. Nimittäin kuvasta löytyi vielä jotain toisesta poskiontelosta. Sanoipa tuo viisas, ettei ole mikään ihme, vaikka olisi sairastanut sen sikainfluessankin? Kovemmat jäbäthän eivät kuulemma saa edes kuumetta kunnolla siitä aikaiseksi.

Mitä mieltä jiiri on? Haluaisin ammattilaisen kommentin, että onko minusta vielä eläjäksi?

Ja koskapa maksa- ja munuaisarvot olivat hyvät, niin ajattelin hieman juhlistaa sitä laatikollisella punkkua. Ja pistinpä vielä eukon juuri hakemaan 24:n pakin sandelssiikin lisäksi. Lisäksi ostin eilen varoilta pari pulloa sitä hunajarommilikööriä, joka on kuuman veden kanssa erittäin sopivaa sairasteluun. Nam, nam!

Näin elämisen ammattilaisena sanoisin, että ehkä tai ehkä ei, tai olisiko sittenkin siltä väliltä. Mutta, koska vielä olet hengissä, niin todennäköisesti se loppu on sitten edessäpäin.

No kiitos! Toivottavasti loppu olisi kaunis. Tarkoitan siis, että seisovilta jaloilta ilman kärsimyksiä.

Yksi kaveri muuten kertoi, että kun oli eukkonsa kanssa hiihtämässä ja juuri lähestyi Lapin lomamökkiä, niin yhtä-äkkiä vain pimeni. Joku lääkäri oli ollut paikalla ja elvyttänyt ja kaveri heräsi jossain ambulanssissa. Elää vielä nytkin, mutta jos noin helppoa on lähtö, niin silloin, kun se on ajankohtainen, niin tervetuloa vaan! Ai laik tät!

Koivu vois tepsii. ;D
Eikö se kaveri oli hiihtämässä lapissa eikä kolannut takapihaa .Olis se ny noloo saada loppu fiskarsii nojaten .Eukkos joutuis sitten loppuu kolamaan :)

No ei näillä kannata leikkii kohtalo ei ole meidän käsissä teki mitä vain .

Meilläpäin aurataan lumia vain Peltosen suksilla ja silloinkin vain jyrkässä alamäessä.

käytiinpä eilen illalla eukon kanssa paikallisessa. Siellä oli jotkut karaokekarsinnat. Meikäkin sai laulaa vasta kun kilpailu oli jo ohi. Ei jatkoon siis.

Onko kenelläkään muilla murheita? Minulla on yksi. Jätin syksyllä vasemman keskarin parin koivupölkyn väliin ja nyt viimeinkin siitä lähti vanha kynsi pois. Mutta ei tässä auta valittaa pienistä. Yhden sormen kynsihän se vain.

Pikkuisen on pohmelo. Täytyy loiventaa parilla oluella.

Jaksamisiin
JOE

Pakko palata vielä tuohon aiheeseen: Mitä komilaiset tekevät päivisin? Esim. rööris tai Kingi James? Veikkaan, että hulikaaneja ovat ja sossun vakioasiakkaita? Entä Timi? Hilluu täällä yön ja päivän kanssa?

Me oikeasti työtätekevät ( Minä ja Wimpula ) vissiin elätetään niitä tyhjäntoimittajia.

JOEN SUU sanoi:
Pakko palata vielä tuohon aiheeseen: Mitä komilaiset tekevät päivisin? Esim. rööris tai Kingi James? Veikkaan, että hulikaaneja ovat ja sossun vakioasiakkaita? Entä Timi? Hilluu täällä yön ja päivän kanssa?

Me oikeasti työtätekevät ( Minä ja Wimpula ) vissiin elätetään niitä tyhjäntoimittajia.

Se on ammatinvalintakysymys, pystyykö työpaikalla käyttämään tietokonetta omiin asioihin ;)

Niinpä Timi .Mutta silloin ei osanut ajatella kun meni töihin että tulee koripallo comi ja muut chatit kannettavasta puhumattakaan .Hyvä jos tiesi mikä on internetti . ;D
Ei JOE saa vetää nimimerkin perusteella hätäisii johtopäätöksii .Tiedä kuin pätevii lääkäreitä täällä luuraa.
Joku vois tehdä jonkin gallupin comilaisten ikärakenteesta .

JOEN SUU sanoi:
käytiinpä eilen illalla eukon kanssa paikallisessa. Siellä oli jotkut karaokekarsinnat. Meikäkin sai laulaa vasta kun kilpailu oli jo ohi. Ei jatkoon siis.

Onko kenelläkään muilla murheita? Minulla on yksi. Jätin syksyllä vasemman keskarin parin koivupölkyn väliin ja nyt viimeinkin siitä lähti vanha kynsi pois. Mutta ei tässä auta valittaa pienistä. Yhden sormen kynsihän se vain.

Pikkuisen on pohmelo. Täytyy loiventaa parilla oluella.

Jaksamisiin
JOE

Jos murheita haetaan tikulla on yksi .Kelka jää jumiin jäälle tonne mössöön .Sen takia en enään ajele tänä
talvena jos ei ole pakko tai tule kunnon pakkasii.
Toista se on lapissa jos kelka on jumissa joku tulee varmaan auttamaan .

Joko JOE on selvinnyt uuteen kohmeloon

Kiitos kysymästä. Johan tässä ollaan hyvinkin selvitty.

Mutta sitten asiaan. Eipä saaneet tinanapit Rauramon Anssia liipasimelle rattijuopumuksesta. Oli ajanut kapakasta selvinpäin kotiin autolla ja heti kotiin tullessa vetänyt viinaa päähänsä ilmeisesti ihan sankkokaupalla. Ja oikein kiireellä. Näinhän meilläpäinkin ihan normaali tapa on.

Siihen oli vielä kertomansa mukaan, jota ihme kyllä kukaan ei ollut uskonut, vetänyt jotain lääkitystä lisäksi, että oli nukahtanut. Sairastetaanhan me vanhukset jo aika paljon, joten ihan luonnollistahan tuo.

Ei hitto näitä kärttyisiä jepareita. Aina ovat viattomia ihmisia kovistelemassa. Syyttäjä oli kyllä onneksi uskonut Rauramoa. No eihän se Anssi sentään kännissä ajelisi.

Mitähän mieltä Lautapallo on tästä.......?

Olen juuri kasvanut mieheksi, kun rummunkin vahingossa löin hajalle, eikö sinun Joe täytyisi ottaa nyt osaa kustannuksiinkin ;)

E: Jätät vaikka kukkaset vaimolle ostamatta tältä viikonlopulta..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.