Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Oikein paljon kiitoksia wimille lähettämästään Korihaitten piposta!

Hieno se on, täytyy myöntää. Lupaankin pitää sitä aina päässäni silloin, kun käyn katsomassa Uudessakaupungissa Haitten otteluita. Ainakin jos sisällä hallissa on pakkasta.

Ja kehut myös suomalaiselle postilaitokselle, kun lähetys tuli perille osoitteella:

"JOE "
Susiraja

No kuuluisa kun on, niin kyllähän ne lajittelijat ja jakajat tietää, kenestä on kyse.

Hieno se muuten on se pillinkin lahjoittama pipo. Siinähän lukee " Valopää".

Ps. Onnittelut Hullulle Edille mieheksi tulon johdosta! Ja olithan päässyt muutamaan kuvaankin eilen.

JOEN SUU sanoi:
Mitähän mieltä Lautapallo on tästä.......?

Ai mää vai? Pidän tilannetta aika pöyristyttävänä. Politiikassahan Rauramo ei taida suoranaisesti enää olla mukana, mutta kaipa se nykyinenkin virka on käytännössä poliittinen nimitys, eli luottamustoimi. Monoa vaan, eiköhän tuossa mennyt luotettavuus ihan tarpeeksi perusteellisesti. Tai sitten puisto-osastolle ulkotöihin, siellä terveellinen raitis ulkoilma parantaa kuntoa ja kasvattaa selkärankaa.

Mutta mitenkäs JOETA minun vaatimaton mielipiteeni kiinnostaa? Kysy mielummin vaikka Valavuorelta.

Kun mie oon aina luullut, että sie Lautis oot Rauramo?

Sitten ikäviin asioihin. Kaksi tuntia työnsin äsken lumia puistoon. Ihan kunnon päälle alkoi käydä. Kolalla työnsin.

Ihmettelyä myös. Muuan comilainen, joka on ollut jäsen jo noin kolme vuotta eli Rumbiini nimeltään ( outo nimi muuten ) on piilottanut minut äskettäin. Ihmeellistä sinänsä, ettei tuo kaveri ole kolmen vuoden aikana kirjoittanut tänne kertaakaan, mutta ottaa silti ilmeisesti kantaa toisten kirjoituksiin. Kaipaisin hieman näyttöjä sieltäkin päin?

Tosin mahtaahan sitä vituttaa sellaiset, jotka osaavat kirjoittaa. Itselleen ei näköjään sellaisia lahjoja ole suotu. Toki onhan se voinut joskus koettaakin, mutta valvoja-haukat ovat kaikki poistaneet sitä mukaa, mitä niitä on ilmestynyt?

Iloisempiin asioihin sitten. Missä wimi?

Mulla oli muuten haitten pipo päässä ulkohommissa. Pesuun meni. Kestääköhän logo pesua?

Se on varmaan mun syy kun rumbiini sut piilotti .Minuthat se on piilottanut aikoja sitten.
Ei kannata kaveraata meikäläisen kanssa . ;D

Hyvä että pipo pääsi heti töihin . Pesua kestää yhtä paljon kuin käyttäjä .
Jos ei niin valittuja sanoja päätirehtoorille .Joka muuten vastasi sun taulu juttuun

Juu, vastasihan se Haipää.

Mutta hitto, miten lämmittää tuo kylmä olut. Ja punkku myös.

Voi muuten vain ihmetellä, että miksi joku kahjo rekisteröityy kpcomiin ja huuhailee täällä kolme vuotta eikä kirjoita koskaan mitään? Sitten vielä se menee piilottamaan meitä asiakirjoittajia. Eikö olisi mielekkäämpää vain lukea ulkopuolisena? Tosin pääseehän sitenkin pätemään, kun me näemme, että tuo nuija on meidät piilottanut.

Ja kyllähän me kumpikin tiedämme, että tuo tomppeli lukee kaikki meidän kirjoitukset kuitenkin, kuten kaikki muutkin, jotka ovat meidät piilottaneet.

No pimeyttä on vielä Finlandiassa. Ja paljon.

Mut jos sen eukko on sanonut .Katsoa saa muttei koskea ;D

No tiedä olisko tänne kaivattu provosoivaa tyyppii . Harva ärsyttävä henkilö on eksynyt sinun sivuille .
Täytyy varmaan kiittää meidän heinoja valvojia . :D

Joo. Enää puuttuu ilmapallon ilmestyminen tänne. Mutta se pallitolvanahan kerran sanoi, ettei meikä kiinnosta pätkääkään. Paitsi tietysti eräs susirajalainen seura, jonka nimeä tässä osiossa ei saa mainita.

Kuinkahan muuten niinkin tyhmiä voi olla, kuten se rääpäle ilmapalli? On se vaan näköjään mahdollista. Pimeyttä Finlandiassa siis riittää.

Mutta onneksi meitä valopäitä on täällä .

Perhana en ole saanut Haadekseen mitään yhteyttä kahteen viikkoon .
Onko hän hylännyt meidät maalaiset .

Haades koettelee, mutta eipä hylkää. Sitä paistsi sehän on niin korkeassa virassa, että pitää tehdä niitä korruptiomatkoja ympäri maailmaa. Olen kade.

Niin meitä kaikki koettelee..
Hei mutta huomenna menen eukon kans rakentaminen &sisustaminen messuille turkuun .

Terveisii HK sinisen arenan naapurista . Oli hitto reissu väkee oli enemän kuin laki sallii .
Aloitan tärkeimästä .Ennen sai mainoskynii abauit 30 nyt sai vain 10 .Vaikka varmaan sataan arvontaan osallistuin .
Ja Jetro yritti mulle jotain isovelikaappii myydä .
Ja meidän Vuorinen oli hienoo takkaa kaupamassa . Emäntä oli heti lääpällään .

No siihen takkaan jossa on vihreitä kaakeleita .
Kolme kassii on esitteitä tuli mukkaan . Josko toi emäntä rupeis rempamaan tätä kämpää kun on kätevämpi käsistä .

No ei siinä viellä kaikki .Joutusin sen jälkeen maan pääliseen helvettiin .Eukko halus ikeaan ****.

Mutta onneksi ei tarvii koota .

Eikä aata tai beetäkään.

Mutta etkö jo tuohon ikään ole oppinut, että kun lähdet eukon kanssa noihin messuille sun muihin esitelmiin, niin eihän niitä saa irti sieltä, ennen kuin ne on saaneet tahtonsa läpi. Kalliiksihan ne tulee.

Meillä eukko kun selailee niitä sisustuslehtiä, niin aina välillä kuuluu, että haluan tuon ja tuon. Jos kaikki ne oltaisiin hankittu tai ne rempat tehty, mitä se on toivonut, niin vararikko olisi tehty jo aikoja sitten.

No se on pieni uhraus ..Jos meinä pesää saada . Mut oikeesti oli siellä se ruottalainen talopaketti jota en osaa sanoo .
Neljä viikkoo mulla on uusi talo pihalla Saamari eilen oli Kike laulamassa länkärissä . .

Mutta missä on JOEN SUU .Kohta mennään eukon kanssa karakoee laulamaan.
Pärjäilkää ja yritä .

Täällä ollaan. Menee vaan aina yhä enemmän aikaa löytää tänne, kun niin moni on piilottanut minut.

Mitä vedit? Karaokessa?

Itse yleensä vedän viinaa ja Juicee......

Eihän saatuja lahjoja myydä. Sehän tietää huonoa onnea. Ja sitähän minulla on elämässä ollut jo ihan riittävästi.

Toki voin myydä joitakin vanhoja koinsyömiä pipoja.

No ethän tuosta Haitten piposta mitään tarjonnutkaan. Ahneena olisin mielelläni kuullut edes tarjotun hinnan? Ja ainahan poikkeus vahvistaa säännön.

Toivotaan, ettei wimpula näe tätä viestiä......

Tottakai minä luen .
Et kertonut sille joka halus sun pipon siinä on Kumpulaisen nimmari .
;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.