Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No ei se ihan noinkaan mene. Meinaan, kun itse " pääsin ammattiin ", ei tietokoneita ollut vielä laisinkaan. Vain muutama talonkokoinen iibeeämmä jossain ameerikassa.

Eikä mulle ole mitään pelimerkkejäkään annettu. Paremminkin aina on viety.

Olisikohan muuten se Hämähäkkyrä kolmantena? Samanlainen suojatyöpaikka kai silläkin on kuin Timillä ja raapalla?

JOEN SUU sanoi:
Eikä mulle ole mitään pelimerkkejäkään annettu. Paremminkin aina on viety.

Suomalaisen itsesäälissään kieriskelevän perusäijän perustarina.

Sitä aina olen ihmetellyt, että miten Suomesta on ylipäätänsä tullut edes hyvinvointiyhteiskunta jos jokaista äijänkörilästä elämä vain potkii päähän?

Me missään itsesäälissä ryvetä .No korkeitaan kovassa kohmelossa.

Jos elämä joskun potkii me potkitaan takaisin .Umpiluuta kohta ollaan .

Timin vois katsoo uudestaan vaikka Rosson ;D

Milloinkas Suomesta on tullut hyvinvointiyhteiskunta? Toki onhan yhteiskunta jakaantunut näihin hyvinvoiviin ja sitten huonovointisimpaan porukkaan. Hyvinvoivat hanttapulit voivat aloittaa heti aamusta voinnin parantamisen.

Mehän wimin kanssa kuulutaan niihin, jotka voivat joskus tuntea itsensä jopa huonovointisiksikin, mutta päivässä, parissa se ohi menee.

Mutta kyllä jokin roti pitäisi olla siinä, että nuo Timin kaltaiset lusmut pantaisiin kuriin. Meidän selkänahasta niitten loisien hyvinvointi on hankittu. No tulee vielä aika, jolloin narun pää tulee niittenkin käteen. Katsotaan sitten, miten SUU pannaan.

Mutta sitten vielä murheellisimpiin asioihin. Kävin juuri sitimarketissa ruokaostoksilla. Satku meni sinne, lottoon kymppi ja viinakauppaan kolomekymppiä. Taas on maanantaina tehtävä pari tuntia opetustöitä, että saa kuitattua. Ei siinä jouda silloin tietokoneella istumaan, kun Suomen hyvinvointia rakennetaan.

Vähän pitää poulustaa Timii . Ei se mikään luuseri ole.
Jos olisit loton laittanut netissä ja voittanut .Olisitko sanonut oma hyvinvointi tuli tietokoneelta .

Ristelijätkin meni saksaan .Ja minä olen kuulemma maanpetturi kun ei ole nokian kännyy sanoi Lenita täti .

Minä ja varsinkin minun korkea moraalini ei anna minun istua työnantajan tietokoneella kpcomissa ja varsinkaan kirjoitella sinne työaikana.

Pitäähän sitä sen verran lojaali olla palkanmaksajalle. Pitäähän?

Tänään muuten yksi työkaveri ( toiselta osastolta ) istui iltapäivän jalat pöydällä. Kävin kyllä muistuttamassa, kun joutavaa luppoaikaa oli itselläni, eikä mitään tekemistä, että tuostako ne vielä maksaakin?

Olet varmaan käynyt joskun arvauskeskuksessa .Tulet istumaan penkille ei ketään . Sitten tulee kolme uutta tyyppii samaan saliin .Ja niitä kutsutaan vuorollaan :) siinä sit miettii missähän meikäläisen leku kuppaa

Rakastan Björn "Nalle" Wahlroosia!!!!

Eiköhän se Haades siellä manalassa majaansa pidä? Ja sen verran kylmä on täällä maan päällä, että viihtyy varmaan siellä lämpimässä paremmin.....

No tulee se ainakin kesällä grillijuhlille. Että sittenpähän nähdään.

en ymmärrä haluu lämmittää saunan .Puukiukaan .no se paras sit jokin piipari sanoo hiili jälkii .Eikö nyttekin ole
n ;D ;D ;D ;D ;DEi kuunella että jokin pieni paatti ajoi karille Norjan lähellä . ;D

Niin nyt me täällä rannikolla laitetaan takka päälle .

talvi ja jää tuli jatkaa taistoo

Elä hyvä wimpula jatka enää ryyppäämistä aamulla. Muuten voi olla todella vaikea tajuta noita kirjoituksia.....

Nythän noista tällaisella vilkkaalla mielikuvituksella varustettu vielä jotenkin saa selvän. Vaikkakaan ei itse kirjoittajasta.

Tosin pitäähän ihmisen välillä rentoutua kovassa maailman paineessa ja tässä iänikuisessa oravanpyörässä.

Älä JOE huoli ei sitä aina itsekään saa kun päästä tulee enemmän sanoja kun pystyy kirjoittamaan .

Eihän mailma ole kova tällä hetkellä vaan vähän kylmä . Onneksi eukko lähti kauppaa ja pyysin tuomaan kuuman rommipullon.
Jos laittais savustuspöntön päälle kun näyttää aurinko paistavan komiasti.
Kui et JOE vie kavereita illan matsii ?

Vienhän minä sen miespuolisen. Eukot jääkööt lämmittämään rommia, saunaa ja tekemään herkkuruokia sillä aikaa. Pitää kyllä piilottaa niiltä se valkkarilaatikko. niin saavat sentään jotain aikaan.

Mutta miten oikein selviät tuon painolastin kanssa, kun aina laitat kaikki päällesi. Milloin takan, milloin saunanuunin ja milloin savustuspöntön?

JOEN SUU sanoi:
Vienhän minä sen miespuolisen. Eukot jääkööt lämmittämään rommia, saunaa ja tekemään herkkuruokia sillä aikaa. Pitää kyllä piilottaa niiltä se valkkarilaatikko. niin saavat sentään jotain aikaan.

Mutta miten oikein selviät tuon painolastin kanssa, kun aina laitat kaikki päällesi. Milloin takan, milloin saunanuunin ja milloin savustuspöntön?

Ajattele jos kylässä olisi kolme pääkatuu ylinen ja alinen ja rantakatu :)
No minä en asu missään noissa kaduissa :)

Itse hyödynnän puhelintani työpaikalla (koulussa) juuri nyt jälki-istunnossa aika kuluu rattoisasti kp.comissa.

Hullued sanoi:
Itse hyödynnän puhelintani työpaikalla (koulussa) juuri nyt jälki-istunnossa aika kuluu rattoisasti kp.comissa.
On teillä kummallinen koulu kun hiihtolomalla joutuu jälki-istuntoon.

YoungHoop sanoi:
On teillä kummallinen koulu kun hiihtolomalla joutuu jälki-istuntoon.
Hiihtolomahan on ensi viikolla :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.