Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jep! Ainakin pipon sisällä silloin, kun se on minun päässäni.....

Kokeille ja pillillekin tiedoksi, että tein juuri pitsaa. Jauhelihaa, kinkkua ja ananasta.

Ja koskapa ne ananaspalaset tarvitsee yleensä laittaa yksitellen siihen päälle ja on hidasta näillä raskaan työnvääntämillä koppurasormilla, niin koetin toista vaihtoehtoa. Pudotin siis kourallisen niitä noin puolen metrin korkeudelta ja oletin tietenkin, ettei millään tuurilla kaikki putoa samaan kasaan, vaan levittäytyvät tasaisesti ympäri pitsaa.

Eihän meteoriitin palasetkaan ilmakehään tullessaan ja hajotessaan putoa samaan paikkaan? Eihän?

No minun tuurillani ne ananaspalat kuitenkin olivat samassa klöntissä.

Niin että kyllä meillä kaikilla on omat murheemme. Päivä on pilalla.

Neuvo:
- Levitä ne ananiaspalat siihe pöyvälle.
- Tiputa se lätty äskeiseltä korkeuvelta....
Pitäis toimia.
Jos on vielä ananiaksia

Mutta asiaan!
Tos yhes toises juketsus oli mainos, joka ei näin maallikolle oikein auennut. Se menee sanasta sanaan, kirjain kirjaimelta näi-ikkään:" Koola lumet katolta maasta käsin"
Voinet tämänkin alan asiantuntijana hieman avata?

Pittää kokkeilla seuraavalla kerralla tuota.

Mutta mikä on järjestys? Pudotanko blanco-lätyn vai vasta sitten, kun kaikki muut täytteet on jo paikoillaan? Niin ja miten päin pudotan? Täytteet ala-vai yläpuolella?

Paljon on vielä epäselvyyttä Finlandiassa.

Niin tuo koolaminen käsin siis. Eipä tule muuta mieleen kuin se, että voitaisiinko hyödyntää sellaisia pitkiä miekkosia siinä. Siis niitä, jotka ovat yleensä tummia ja tulevat jenkkilästä. Ainakin muutamilla on nähdäkseni ja tietääksenikin aika pitkät kädet. Ei siinä mitään koolaa tarvita.

No ei tietenkään! Sehän on selvä, että lumet pysyy katolla koolamattakin ja maasta se käskee ottaa ne käsin....
Jospa se tarkotti skoolamista? Ja kunnon aineita, ettei pyri ulostulemaan ennenaikojaan...

Älkää perhana menkö katoille kolineen oli jiitä tai koota . ;D
Yhtään asuintaloa ei ole sortunut lumen painosta suomessa . Ettekai se eka on teidän torppa .

Terveisii U:gista talvikkipäiviltä . hienoo oli .
Hieno klapikone oli esittelyssä .

Raavas mies, niin kuin minä, ei mitään klapikoneita tarvitse. Elä wimi sinäkään sellaiseen sorru. Pysyt kondiksessa ja eukkokin tykkää. Vieläkin enemmän siis.

Joo mutt tarpeet on varmaan toisenlaiset . Nyt JOE pähkäilee mitkä tarpeet
En puhu nyt mistään mitä luulet . ;D

Onhan mulla jo klapikone tai kaksi . Mutta kun teen joka vuosi 30-50 mottii. Ja eukko tykkää sahanpuruista mitä tuon keittiöön . ;D ;D

Hopö höpö noista tarpeista. Itse aina viime kesään asti olen tehnyt 40-60 kuutiota klapeja joka kesä. Ja huomaa, että suurin osa latvuksista ja paksuista oksista. Ja siisteihin pinoihin noin neljäkytsenttisiä.

Nyt pääsen helpommalla, kun ei enää tarvitse äitimuorille tehdä, kun pääsi autuaampien uunien vierelle lämmittelemään.

Just kävin eukon töistä hakemassa ja olin ovela. Parkkeerasin sen työpaikan parkkiin ja jätin auton käymään ja siirryin apumiehen paikalle ja ehdin jopa pari olutta ottaa, ennen kuin eukko tuli. Pääs eukkoi kuskiksi kotiin asti.

Hyvä JOE ;D. Ainakin me täällä Lännessä tehdään klapei keväällä .
Kesällä grillataan .
Sulla on peräkärry mihin sinä viet 50 kuormaa .?
Myytkö uusrikkaille venälaisille huyvää puuta. ;D

No olenhan minäkin keväällä joskus jo huhti-toukokuussa aloittanut. Mutsin pihaanhan minä niitä ennen kärräsin, mutta nyt kun paikka on myyty, niin omaan pihaan pitää yrittää mahduttaa.

Eipä tänne paljon mahdu. Nytkin on pinoissa noin 16 mottia ja tarkoitus olisi, jos ensi kesänä tekisin liiterin ja en tekisi klapeja ollenkaan pariin kesään lisää. Toki onhan tuossa nytkin pihassa parikymmentäsenttisiä koivu ja leppärankoja muutama kuutio vielä pitkänä kasassa, jotka vielä ihan syksyllä tein ja tänne raahasin. Pakkohan nekin on tehdä ja onhan minulla vielä metsässäkin tiedossa tekemätöntä puuta. Sinnehän se veri tietysti vetää kuitenkin.

Eukkokin aina sanoo, että siellä metsässä se unensa ja nälkänsä näkee.... Mutta hienoahan se on metsässä hääräillä. Eikö? Ei nuo kivikylien Retukiviset ymmärrä näistä nautinnoista mitään.

Ymmärtää Reetu joka tuo kivikyläarenaan Paten ja Paulan toukokuussa.
Mutta elä sinä JOE tee Päätaloja .

JOEN SUU onkin Juha Mieto, kun klapeja tuolla tavalla pilkkoo?

Mutta olipa taas aamulla kylmä ( -28 astetta ) lähteä töihin. Onneksi tuli luettua edes sen verran aikoinaan, että pääsi suurimmaksi osaksi päivää sisähommiin. Ainakin lämmittelemään.

Harmittaa muuten niin vietävästi, kun tuo Nokia menee noin kovaa vauhtia alaspäin. Näinköhän minunkin miljoonaosakkeiden arvo katoaa murrin persiiseen? Ja minä kun aikoinaan luotin niin niihin kumppareihin ja polkupyörän renkaisiin. Kaik on mänt!

Niinpä .Nyt on kovassa kurssissa raappahousut. Sopeutuu suomalainen tähän pakkaseen paremmin kuin 35 helteeseen.

Ei muuta kuin takka päälle ja eukon kainaloon rommituikun kanssa.

Tarkoitat varmaan, että takki päälle....? Kun ei tuota takkaa ole kuin grillimökissä.

Toki voihan grillimökissäkin ottaa eukon kainaloon ja rommia. Mutta ei sentään viikolla. Sitä rommia meinaan.

Mutta jokohan kohta pitää panna pitkät kalsarit?

Uusi kilpailu jee jee!

Eli kuka kpcomin jäsen on notkunut näillä sivuilla eniten?

Ehei, en se ole minä, eikä kyllä Zoukafanikaan. Mehän ei pärjätä tässä kilpailussa laisinkaan.

Varovainen veikkaukseni on, että ykkönen on hyvä ystäväni Timi? Kakkosena ehkä melkein veljeni raappa? Onkohan noilla jepeillä enää muuta elämää? Ei ne ainakaan missään töissä voi olla. Tai ei ne ainakaan mitään töitä ehdi tehdä, jos töissä kuitenkin nimellisesti käyvät? Voisivat siis olla vaikka niitä Nokian pamppuja molemmat?

Onko kenelläkään panna Timiä ja raappaa paremmaksi?

JOEN SUU sanoi:
Varovainen veikkaukseni on, että ykkönen on hyvä ystäväni Timi? Kakkosena ehkä melkein veljeni raappa? Onkohan noilla jepeillä enää muuta elämää? Ei ne ainakaan missään töissä voi olla. Tai ei ne ainakaan mitään töitä ehdi tehdä, jos töissä kuitenkin nimellisesti käyvät? Voisivat siis olla vaikka niitä Nokian pamppuja molemmat?

Toistan:

Timi sanoi:
Se on ammatinvalintakysymys, pystyykö työpaikalla käyttämään tietokonetta omiin asioihin ;)

Toiset vaan osaavat pelata annetut pelimerkit paremmin kuin JOEt.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.