Tämä on vaikea päätös, mutta pitkään harkittu sellainen... Tämä ei johdu kenestäkään kp.comilaisesta eikä allekirjoittaneen "faneista" Katajan viestipalstalla mielipiteineen. Toki viestit, joissa mennään henkilökohtaisuuksiin jaellen tuntomerkkejä, helpottavat päätöstä huomattavasti. Lähinnä kuitenkin jonkun sortin kaamosmasennusta lienee ilmassa, kun motivaatio kirjoittamiseen alkaa olla kateissa. Samaan aikaan Kataja kyntää syvällä ja omassa siviilielämässä riittää kiireitä. Suurimpana syynä onkin tuo viimeinen, koska on vain pakko kohdistaa aikansa totaalisesti eri asioihin lähikuukausina. Osittain päätöstäni vei eteenpäin turhautuminen, koska ajanpuutteen vuoksi en ole ehtinyt tehdä peleistä ennakkoja ja mielestäni raporteistakin olisin halunnut tehdä pidempiä ja monipuolisempia. Pahoittelen, jos tunteella elävänä ja kiivasluonteisena tyyppinä olen pahoittanut jonkun mielen tässä vuosien mittaan. Ei aina ehkä ole fiksuinta kirjoittaa suurimmassa tunnekuohussa heti ottelun jälkeen... Pieni huomiohakuinen osa minusta on toivonut kiitosta niistä raporteista, joita JOE:n kanssa olemme kirjoitelleet. Kp.com on hieman yksipuolistumassa Korisliiga-puolella. Ottelutopiikit jopa puuttuvat joistain peleistä, mitä ei aikanaan tapahtunut. Ehkä yleinen nuutuneisuus on tarttumassa meikäläiseenkin....
Katajan peleissä olen edelleen oma tunteikas ja innokas kannattaja kuin aina ennenkin. Pohjia kuin huippuja on nähty pelillisesti ennenkin. Olen toki melkein yhtä huono häviäjä kuin ennenkin.
Tämä on nimenomaan NÄKEMIIN!,
EI HYVÄSTI! Kiireisimpien aikojen jälkeen katsellaan sitä sitten, löytyykö motivaatiota jatkaa. Siihen toki muutkin kirjoittajat täällä voivat vaikuttaa tehden Kp.comista elävämmän. Keskustelua pitää saada aikaan!!! Sen lupaan, että tämän vuoden puolella en Kp.comiin palaa. Sen jälkeen kaikki on avoinna. Voi olla, että palaan tämän kauden aikana tai ensi syksynä tai myöhemmin... Sen näemme sitten.
Kiitos näistä vuosista pitkäaikaisille "comilaisille", uusille tuttavuuksille, kiistakumppaneille ja kaikille muillekin!
Billy Joelin Famous Last Wordsiä hieman parsien ja mukaillen...
And these are the last words I have to say
Before another age goes by
There will be other words some other day
But that's
NOT the story of my life
KIITOS JA NÄKEMIIN!