Jaahas, mielenkiintoinen kirjoitus...Osuiko arkaan paikkaan ? En vain oikein ymmärrä miten "tällainen käytös" ei sovi tälle foorumille. "Pilaat hyvän hengen joka täällä on aina vallinnut", oletkohan lukenut tätä foorumia laisinkaan. Miksi juuri minun kirjoitus ei sovi tälle foormille, mutta sellainen sopii jossa tuon-joukkueen b-juniorit voittaisi tämän-jengin 100-0 ? Myönnän toki että irrallisena katseltuna kirjoukseni eivät sovi Divarit-osion alle, mutta ne ovatkin vain vastauksia jo siellä olleisiin kirjoituksiin.
Ja jos mielestäsi "kirjoitan hyvin", selkeästi ja niissä on jopa pointti, niin miksi minun pitäisi lopettaa. Ainahan voidaan kysyä Valvojilta, tulisiko kirjoitukseni bannata, voisiko vuorossa oleva Valvoja ottaa kantaa ? Stana.
Ehkäpä itse nyt turhaan provosoiduin selkeästä provokaatiosta, mutta heikko on ihmisen mieli... ;D
Jotta tämä kirjoitus sisältäisi sinun mielikseni jotain divariasiaa, niin todetaan vaikkapa että divarikarsinnoista tulee varmasti mielenkiintoiset, Lapualla (tai Wartilla) tulee olemaan kovat väännöt edessä E.Saarisen johtamaa Akatemiaa vastaan, eikä sovi unohtaa Dockerylla vahvistunutta Salpaa. Veikkaanpa että divarista putoaa tänä vuonna kaksi joukkuetta.