No nyt on Enon Jetsi näköjään pahoittanut mielensä ihan tosissaan.
Mutta kerrohan Jetsi, miten esim minun kpcomiin kirjoitukset vaikuttaa Katajan pelaajien liian kuumana käymiseen ja tekuihin, Steenin tekuihin, " vahvistusten " tason todella suuriin vaihteluihin ja välinpitämättömyyteen, jossa vain omia tilastoja yritetään kaunistella? Miten kirjoitukseni vaikuttaa pelaajien loukkaantumisiin? Miten kirjoitukseni vaikuttaa siihen, ettei Katajalla ollut varaa pitää ns. viidettä jenkulaa? Miten kirjoitukset täällä vaikuttaa Steenin mainitsemaan peli-ilmeeseen, joka heittelee kuin juna pudotessaan kiskoilta?
Miten kirjoitukset kpcomissa vaikuttaa Katajan vahvistusten hankintaan ja onnistumisiin tai epäonnistumisiin. Miten kirjoitukset vaikuttaa yleisön katoamiseen? Miten minä tai joku muu vaikutamme siihen, että levypallopeli on huonoa. Samoin kolmosprosentit? Ja miten kirjoitukseni vaikuttaa Katajan todella huonoon puolustuspelaamiseen?
Miten vaikutamme Katajan kotimaisten pelaajien rekrytointiin? Ja miten tänne kirjoittajat yleensäkään vaikuttavat mihinkään Katajan toimintaan?
Näihin kysymyksiin kuulemme varmasti Enon Jetsiltä selventävät vastaukset? Ja kerro, miten kpcomissa kannustaminen auttaa Katajaa? Vai luuletko todellakin, että jos minä ja esim. Hektuuri täällä koko ajan vaan kehuttaisiin, miten hyvin Katajalla menee, niin Katajalla menisi paljon paremmin.
Se että itsekin olen kannattanut Katajaa jo Leks Hufin ajoilta lähtien ei ole mikään kriteeri siihen, ettei kritiikkiä tai kehumista saisi antaa. Eikä Enon Jetsin kannata tänne tulla tekemään tyhmiä olettamuksiaan, että olisimme onnellisia, kun Katajalla ei kovin hyvin mene. Päinvastoin. Nyt vaan on ollut jo pari kautta asiat Katajassa niin ettei kehumisiin juurikaan ole montaa kertaa ollut aihetta. Mites Jetsillä.
Mutta onhan tämä nimimerkki Enon Jets yhdessä asiassa täysin oikeassakin. Nimittäin siinä, että Kataja on Itä-Suomen paras miesjoukkue koripallossa.