hän
Vs: Kenen pitäisi puuttua kiroiluun?
Tohon ekan sivun galluppiin:
1.Tänään
2.Tänään
3.Tänään
Ja on rehellinen vastaus
Tohon ekan sivun galluppiin:
1.Tänään
2.Tänään
3.Tänään
Ja on rehellinen vastaus
Tuo nyt ei kyllä paras ratkaisu ole, aiheuttaa turhaan puraa vanhempien ja pelaajien välillä, jos esim. kentälle aletaan huutamaan "nyt suu kiinni" tai jotain tällaista. Ja monilla se kirosana saattaa hyvinkin tulla sponttaanisti, eikä siihen hirveästi pysty vaikuttamaan. Kyllähän (ainakin mulle) on selvää, että siellä kentällä tulee vähän rumiakin sanoja, tai ainakin B junnuissaKingKobe sanoi:Vanhempien.
sapeed sanoi:Meidänkin valmentaja kiroilee aivan vit... ups, sori, mutta sellainen opettaa huonoja tapoja. (Kuten varmaan huomaatte ;D)
Se on njiin että jos valmentaja kiroaa niin miksi minä en?
Nyt olikin kyseessä aivan yleisen tason esimerkki. En puhunut itsestäni. Se on sama jos kotonasi on kiroiltu vaippaiästäsi lähtien, niin voit mennä kouluun ja päästellä sammakoita suustasi ilman että tajuat mitä pahaa siinä on.sinä sanoi:Koska sinä olet viisaampi.
no can do sanoi:Tuo nyt ei kyllä paras ratkaisu ole, aiheuttaa turhaan puraa vanhempien ja pelaajien välillä, jos esim. kentälle aletaan huutamaan "nyt suu kiinni" tai jotain tällaista. Ja monilla se kirosana saattaa hyvinkin tulla sponttaanisti, eikä siihen hirveästi pysty vaikuttamaan. Kyllähän (ainakin mulle) on selvää, että siellä kentällä tulee vähän rumiakin sanoja, tai ainakin B junnuissa
Ainakin J-pään turnauksessa (A- ja B-junnut) viime viikonloppuna annettiin kahdessa näkemässäni eri pelissä tekut kiroilusta. Erittäin hyvää toimintaa tuomareilta! Kiitos siitä heille.montako?? sanoi:Montako kertaa muka mini tai mikro peleissä on annettu teku tai eu??? itse en ainakaan kertaakaan ole nähnyt
Niin.. kysehän olikin mini ja mikro ikäisistä. eli minit ja mikrot ovat eri asia kuin juniorit!!! Hehän ovat c junioreitakin nuorempia ja nuoremmat c-junnut ovat nyt -96 syntyneitä.jukra sanoi:Ainakin J-pään turnauksessa (A- ja B-junnut) viime viikonloppuna annettiin kahdessa näkemässäni eri pelissä tekut kiroilusta. Erittäin hyvää toimintaa tuomareilta! Kiitos siitä heille.
Näin juuri Urheiluruudun jutun pesäpallofinaalien rehdistä ja reippaasta tunnelmasta ;D Uskomatonta touhua! Mahtavat sponsorit olla tyytyväisiä, kun pojat pääsivät telkkuun. Tunnen jälleen syvää kiitollisuutta siitä, että lapseni pelaavat koripalloa, eikä esimerkiksi pesäpalloa.jukra sanoi:Ainakin J-pään turnauksessa (A- ja B-junnut) viime viikonloppuna annettiin kahdessa näkemässäni eri pelissä tekut kiroilusta. Erittäin hyvää toimintaa tuomareilta! Kiitos siitä heille.
Utelias sanoi:Mikä joukkue kyseessä?
just joo sanoi:Ei siitä kukaan hajoa että kerran elämässään kuulee kentältä huudettavan voimasanoja. Paitsi ehkä ylisuojelevat vanhemmat, jotka ovat menettäneet otteensa oikeeseen ja omaan elämäänsä ja elävät pienen laiskan lapsensa alter egoina.
?!?!?!?!? sanoi:Hullujako ihmiset ovat? Vanhemmat puuttuisivat kiroiluun, Siellä saadaan kunnon tappelut aikaan, pahemmat ku kentällä itseasissa. Turnauksissa ei voi mitään jos siellä on ulkomaalaiset tuomarit, kuvitelkaa tilanne, tuomaroitte 2 venäläistä joukkuetta, et ymmrrä sanaakaa venäjää ja he huutavat toisille ties mitä kirouksia toistensa ylle, Easterissäkin voi käydä näin. Mutta koutsien pitäisi hillitä pelaajat, että vaihtopenkille. Mutta kiroiluun itse puutun tuomaroimissani peleissä, jos kuuluu kovaan ääneen kuuluisa v-sana niin teknisen laitan pikavoittona pelaajalle.