Vs: Kipinä - JyNMKY IV 82 - 53
Vanaha Niskaane sanoi:
Päivää, muutama huomio liittyen edelliseen.
Sitä tässä vain ihmettelen tätä Aadam Westiä, että mikä mies tämä tämmöinen? Onko mies lain, vaikka on niin olevinaan lain mies?
Olen vakaumuksellisesti epämaskuliininen ja androgyyni, enkä varsinkaan lain mies. Pahoittelen, jos asiasta on ollut epäselvyyttä, toisaalta en ole uskonut kenenkään olevan asiasta kiinnostunut.
Minä olen tätä ihmetellyt kun meidän suvun etevää vesaa, Samulia aina on rätvimässä. Hyvää poikaa. Katsokaa vain, aina on Samulin syy jos ja kun ei JNMKY4 osu koriin. Niin kun ei siellä kentällä olis jokunen muu tumppupari palloa tuuppimassa suuntiinsa. Että pois Adami nyt heti tämmönen sortomentaliteetti sieltä plokiloista!
Kyseeessähän on jo koulupihalla opittu logiikka: ryhmästä valitaan se heikoin lenkki, johon kohdistetaan kaikki negatiivinen. Pakkohan sitä negatiivista on kuitenkin olla, etenkin jos kirjoittaa lähinnä otteluraportteja JyNMKY IV:sen kaltaisesta joukkueesta, joka häviää ottelunsa vääjäämättä ja usein kymmenillä, jos ei sadoilla, pisteillä. Ei se ole otteluraportti eikä mikään, jossa vaan hehkutetaan ja loppunumerot ovat 35-145. Toisaalta ei muita pelaajia viitsi turhaan kritisoida (heitä jo varmasti harmittaa valmiiksi sadan pisteen tappio muutenkin), joten parempi keskittyä yhteen, heikoimpaan lenkkiin. Sitäpaitsi Niskanen on rumin, ja typerin pelaaja Liigassa.
Ja kun ei se riitä että Samulimme huonot hetket rätvii, vaan kun on poika esittänyt hyvää peliä niin eikös se jo mene kengännauhoihin kompasteluihin sekin sankaruus?
Jos aikuisten sarjapeleissä kompastelee kengännauhoihinsa, niin kyllä siitä on sankaruus kaukana.
Kolmosia nimitenkin viskaa meidän poika paremmin kun kukaan namikassa, no poislukien ehkä Puura, ja Muura.... ja Tuura.
Ja poislukien Korhonen, Vartiainen, Tuokko, Ristilä, Eskelinen, Virtanen, Seppänen, Hautala, Parantainen... mitä näitä nyt on. Eikä se muuten tee hyväksi heittäjäksi, jos on pataluha muilla osa-alueilla.
Oletko Aatami itse pelannut koskaan koripalloa?
No en missään nimessä, shortsien käyttäminen on tyylitöntä ja pikkuporvarillista.
Ei se niin helppoa ole, että hölkätään sortsiloissa ja pompuutellaan palloa laattiaan ja taas, kunnen viskastaan koriin - ja niin vain luulee amatööri kansa. Katsos siinä pelissä on paljon hienoja vivahteita, on pelinavausta, -rakennusta ja muuta taktillista puolta. Siinä se aina menee pallo näes heleposti vastuustajallen kun nämä JNMKY4 miehet tätä taktiikkapuolta hoitaa. Tahikka livahtaa rajoilta ulos. Että ei se Samulikaan taitamattomuuttaan koskaan, mutta kun siinä on niin paljon tuota ajatuspuoltakin vielä mietittävänä. Että mietippäs näitä kun kirjoittelet seuraavaa tosikertomustasi - Eedami!
Uskon kyllä, että "ajatuspuoli" saattaa olla se viimeinen kompastuskivi. Kuten Pentti Linkola aikoinaan kirjoitti, harva ajattelee ja vielä harvempi ajattelee oikein.
Tosikertomuksia en myönnä ikinä kirjoittaneeni.
Ja lopuksi haluan toivottaa joulurauhaa kaupungin kaikille asukkaille.
Oivallista vuosittaista kinkunahtamis- ja luonnonvarahaaskausrepäisyä itse kullekin!