Koripallo.com

KINGJAMES

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: KINGJAMES

En tunne yhtään nimimerkkiä palstan ulkopuolelta. Enkä ole tietääkseni tavannut koskaan ketään palstalaista. Itse asiassa en voi edes tavata ketään, koska olen suljetulla osastolla. Seuraava asia tuli kuitenkin mieleeni, koska kaipaan päivänvaloa.

Säännöliset tapaamiset hoitavan lääkärin kanssa ja lääkityksen tason jatkuva seuranta ovat onnistuneessa avohoidossa avainasemassa. Arjesta selvitymistä pitää opetella turvallisessa ympäristössä. Jos potilas ei pärjää yksin, hänelle voidaan hankkia avustaja. Jos potilas ei kaikesta huolimatta sovellu elämään yhteiskunnassa, hänet voidaan määrätä pakkohoitoon.

Todettakoon tässä vielä varmuudeksi, että edellinen ei kohdistunut eläviin tai kuolleisiin henkilöihin, todellisiin tai fiktiivisiin hahmoihin, eikä missään nimessä yhteenkään palstalaiseen. Se kuitenkin sopi tänne hiekkalaatikolle.

Miltä ulkona näyttää? Paistaako siellä aurinko? Mikä vuodenaika on?

King James sanoi:
hämähäkkimiehen viesti tiivistää ja todistaa täysin pointtini. Palstalla ei säännöistä huolimatta kohdella kirjoittajia tasapuolisesti. Tietyillä nimimerkeillä on erityisoikeus provosoida mielensä mukaan, halventaa toisia kirjoittajia henkilökohtaisin solvauksin ja sotkea asiakeskusteluita, koska ovat ylläpidon kavereita myös palstan ulkopuolella ja/tai "ansainneet sen oikeuden pitkällä kirjoitushistoriallansa". Tältä tämä nyt vaikuttaa hämärin tunnustuksen jälkeen. Aikaisempi manifestini osui täsmälleen kohteeseensa.

Mistään erityisoikeuksista häiritä keskustelua ei säännöissä lue mitään. Jos sellaiset erityisoikeudet joillekin kirjoittajille annetaan, niin minun logiikkani mukaan palstalla ilmoitettujen sääntöjen mukaan myös muut saavat käyttäytyä täsmälleen samalla tavalla.
Tietenkään kaikkia kirjoituksia ei kohdella samalla tavalla.

Esimerkki: Palstalta poistellaan hyvin usein nollasisältöisiä viestejä, joissa on pelkkä hymiö tai useampia hymiöitä. Tämä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus sellaisten kirjoittajien kohdalla, jotka eivät kirjoita mitään muuta kuin tällaisia "asiasta vapaita kirjoituksia". Toisaalta kirjoittaja, jolla on tapana kirjoittaa ns. "hyviä ja perusteltuja viestejä, joissa on runsaasti asiaa", saattaa tipauttaa aivan samanlaisen hymynaaman tilanteeseen, johon se sopii tehokeinona. Tällaisia viestejä en ole juurikaan huomannut poistettavan. Näin ollen kaksi viestiä, jotka sisältävät pelkän hymynaaman saattavat pitää sisällään aivan eri merkityksen.

Tämä esimerkki yleistyy suoraviivaisesti.

Jos joku asiallisesti käyttäytyvä kirjoittaja tölväisee jotakuta kanssa-kp.comistiaan, ei tästä välttämättä pitäisi seurata viestin välitön poistaminen. Toisaalta jos kirjoittajan tuotannon ainoa sisältö on toisten tölviminen, valvojien kuuluisi mielestäni nyppiä tällaiset viestit pois sotkemasta kokonaisuutta. Samassa hengessä jos jonkun kirjoittajan tuotanto on vain saman pointin uudelleen ja uudelleen jankkaamista, omasta mielestäni Ylläpidolla pitäisi olla jonkinnäköinen työkalu, jolla estetään kaikkien keskusteluiden muuttuminen samojen vanhojen argumenttien toistamiseksi.

King James sanoi:
Mesenaattien ylläoleviin henkilökohtaisiin solvauksiin en edes jaksa ottaa kantaa. Niitä viljellään jokaisessa viestissä.
Keitä ovat nämä mesenaatit, jotka vainoavat ja solvaavat sinua jokaisessa viestissään?

King James sanoi:
Banneista on toki opittu, ja jatkossa kielenkäyttö on siistimpää. Rankempi seksuaalinen sisältö jätetään futisforumille.
Hyvä. Vielä kun sama viesti menisi perille myös nimimerkille Rööriroope.

Miumau sanoi:
En tunne yhtään nimimerkkiä palstan ulkopuolelta. Enkä ole tietääkseni tavannut koskaan ketään palstalaista. Itse asiassa en voi edes tavata ketään, koska olen suljetulla osastolla. Seuraava asia tuli kuitenkin mieleeni, koska kaipaan päivänvaloa.

Säännöliset tapaamiset hoitavan lääkärin kanssa ja lääkityksen tason jatkuva seuranta ovat onnistuneessa avohoidossa avainasemassa. Arjesta selvitymistä pitää opetella turvallisessa ympäristössä. Jos potilas ei pärjää yksin, hänelle voidaan hankkia avustaja. Jos potilas ei kaikesta huolimatta sovellu elämään yhteiskunnassa, hänet voidaan määrätä pakkohoitoon.

Todettakoon tässä vielä varmuudeksi, että edellinen ei kohdistunut eläviin tai kuolleisiin henkilöihin, todellisiin tai fiktiivisiin hahmoihin, eikä missään nimessä yhteenkään palstalaiseen. Se kuitenkin sopi tänne hiekkalaatikolle.

Miltä ulkona näyttää? Paistaako siellä aurinko? Mikä vuodenaika on?
:D

hamahakkimies sanoi:
Samassa hengessä jos jonkun kirjoittajan tuotanto on vain saman pointin uudelleen ja uudelleen jankkaamista, omasta mielestäni Ylläpidolla pitäisi olla jonkinnäköinen työkalu, jolla estetään kaikkien keskusteluiden muuttuminen samojen vanhojen argumenttien toistamiseksi.

Jos nyt vaikka sinunkin kirjoitushistoriaa selataan, niin käytännössä samalla "gimmickillä" hamahakkimieskin porskuttaa eteenpäin. Aiheet toistavat itseään, vitsit toistavat itseään, kerronta toistaa itseään ja mitään erityistä uutta ei ole nähty aikoihin. Ja olisiko aika päästää irti jo siitä kultaisesta 90-luvusta? Adonal Foyle ja Greg Ostertag eivät enää pelaa, ne vitsit ovat käyneet jo vanhoiksi.

Mielestäni on outoa, että toivot etteivät kirjoittajat täällä saisi käydä keskustelua omista näkemyksistään koripalloon liittyen. Minulla on tiettyjä ajatuksia koripallosta ja sen pelaamisesta, joita perustelen tällä palstalla johdonmukaisesti sitä mukaa kun pelejä pelataan ja ratkotaan. Ne eivät selvästikään ole näkemyksiä, joita te itsenne norsunluutorneihin asettavat analyytikot kannatatte, mutta yhtä lailla niillä on oikeus elää ja olla olemassa.

Toivoisinkin, että tällä palstalla keskityttäisiin enemmän keskusteluun koripallosta, ja puhuttaisiin vähemmän nimimerkeistä, jotka keskustelevat koripallosta. King James henkilökohtaisesti ei halua itsestään puhuttavan laisinkaan tällä palstalla muuta kuin tämän topicin yhteydessä. Joka sekin on perustettu ainoastaan sen takia, että JOEN SUUlla näytti siihen aikaan olevan monopoliasema itsestään keskustelemisessa. Nyt se monopoli on murrettu ansiokkaasti, ja tämäkin keskustelu on tavallaan menettänyt merkityksensä.

Lukkoa ja avaajalle bänniä? Eiku...

King James sanoi:
Sitten täysin toinen kysymys on se, miten Trölli-nimimerkillä kirjoitteleva tapaus ei ole jo telakoilla NBA-keskusteluista.

Tätä ei voi kyllä millään järjellä perustella. Onko palstan lapsilla kenties omat säännöt vai miksi tuohon "haista v*ttu vs. vedä k*teen"-tason keskusteluun ei puututa millään tavalla? Mielestäni puhelu vanhemmille tai ilmoitus lastensuojeluun olisi jo täysin perusteltu.

King James sanoi:
Jos nyt vaikka sinunkin kirjoitushistoriaa selataan, niin käytännössä samalla "gimmickillä" hamahakkimieskin porskuttaa eteenpäin. Aiheet toistavat itseään, vitsit toistavat itseään, kerronta toistaa itseään ja mitään erityistä uutta ei ole nähty aikoihin. Ja olisiko aika päästää irti jo siitä kultaisesta 90-luvusta? Adonal Foyle ja Greg Ostertag eivät enää pelaa, ne vitsit ovat käyneet jo vanhoiksi.
Ottamatta sen tarkemmin kantaa siihen, miten toisto on tehokeino, haluaisin kuitenkin mainita, että Foyle ja Ostertag ovat esiintyneet allekirjoittaneen kirjoituksissa korkeintaan viisi kertaa mieheen. Olet ilmeisesti sekoittanut minut joihinkin toisiin kp.comisteihin, jotka noita kavereita tykkäävät korostaa.

(Jos jotain erityistä pitäisi väkisin nostaa esille omasta tuoreemmasta kirjoitteluhistoriastani, mainitsisin oikein mielelläni suomenkielistä NBA-sanastoa käsittelevän topikin, joka on ainakin allekirjoittaneen mielestä ollut melko lystikäs uusi avaus.)

King James sanoi:
Mielestäni on outoa, että toivot etteivät kirjoittajat täällä saisi käydä keskustelua omista näkemyksistään koripalloon liittyen. Minulla on tiettyjä ajatuksia koripallosta ja sen pelaamisesta, joita perustelen tällä palstalla johdonmukaisesti sitä mukaa kun pelejä pelataan ja ratkotaan. Ne eivät selvästikään ole näkemyksiä, joita te itsenne norsunluutorneihin asettavat analyytikot kannatatte, mutta yhtä lailla niillä on oikeus elää ja olla olemassa.
Oliko sulla muita pointteja kuin seuraavat?
1. LEBron on suosikkipelaaja ja se joukkue, jossa LeBron pelaa on suosikkijoukkue.
2. Jenkit jee, kaikki muut buu.
3. Kobe Bryant on huonoin. Paitsi Dwyane Wade.
4. EAST IS THE BEAST. (Paitsi jos LEbron menee Länteen, jolloin sitten WEST IS BEST.)

Itse lukisin mielelläni ajatuksiasi jostain ihan mistä tahansa muista aiheista kuin nämä, sillä nämä tuntuvat tässä tapauksessa hieman puhkikulutetuilta.

edit. Pahoitteluni, listan viitonen unohtui.
5. Pyrintö on dynastiamestari. (Paitsi jos ei voita mestaruutta.)

King James sanoi:
Toivoisinkin, että tällä palstalla keskityttäisiin enemmän keskusteluun koripallosta, ja puhuttaisiin vähemmän nimimerkeistä, jotka keskustelevat koripallosta. King James henkilökohtaisesti ei halua itsestään puhuttavan laisinkaan tällä palstalla muuta kuin tämän topicin yhteydessä. Joka sekin on perustettu ainoastaan sen takia, että JOEN SUUlla näytti siihen aikaan olevan monopoliasema itsestään keskustelemisessa. Nyt se monopoli on murrettu ansiokkaasti, ja tämäkin keskustelu on tavallaan menettänyt merkityksensä.
Omasta mielestäni toisista kirjoittajista keskusteleminen ei ole missään nimessä paha asia. Toisista kirjoittajista sanotut pahat asiat ovat.

Omasta itsestäänkin voi toki kirjoittaa niin kauan kuin ei aseta itseään muita ylempään asemaan: "minä kerron teille, miten tämä menee... mitä MINÄ sanoin, MINÄ TIEDÄN PARHAITEN, MINÄ OLEN TÄMÄN PALSTAN YKKÖS-MIKÄ LIE!!!"

Tällaisilla linjauksilla keskustelun keihäänkärki siirtyy välittömästi pois siitä itse asiasta eli koripallosta.

Eikä tästä voi syyttää ketään muuta kuin itseään.

King James sanoi:
Lukkoa ja avaajalle bänniä? Eiku...
Kyllä tuo mulle passaa.

Batman sanoi:
Tätä ei voi kyllä millään järjellä perustella. Onko palstan lapsilla kenties omat säännöt vai miksi tuohon "haista v*ttu vs. vedä k*teen"-tason keskusteluun ei puututa millään tavalla? Mielestäni puhelu vanhemmille tai ilmoitus lastensuojeluun olisi jo täysin perusteltu.
Trölli/Cumshot/tracy/Höyrypää ansaitsee kyllä täydet bännit myös allekirjoittaneen mielestä, mutta silti on huomautettava, että nuo "haista v*ttu vs. vedä k*teen"-tason vastaukset ovat olleet järjestään käyttäjän "Boobie Gibson" käsialaa.

Ilmeisesti "Trölli" on jäähyilijöistä poiketen sisäistänyt ohjeistuksen, jossa asiaton kielenkäyttö ja toisten kirjoittajien kehon osiin liittyvät kehotukset on pannattu ja tätä kautta onnistunut välttämään valvojien hampaat.

edit. Omasta mielestäni "Trölli" on kuitenkin melko harmiton huutelija, joka hiljenisi kyllä unholaan elleivät tietyt tyypit ottaisi hänen kirjoituksistaan kierroksia ja antaisi häirikölle juuri sitä, mitä hän kaipaa.

Se on harmi, jos teillä kabineteissa ei ole sietokykyä erilaiselle tavalla ilmaista itseään. Olen tuonut omat pointtini esiin omalla tehokkaalla tavallani, ja tulen tekemään niin jatkossakin. Sanon "kiitos ei" tasapäistämiselle niin koripallossa kuin yleisestikin tässä maailmassa. Jokainen viesti ei voi olla mestariteos, eikä niiden ole tarvettakaan olla. Riittävän tasokasta matskua on joukossa ihan riittävästi, moderaattorit ja ylläpito varmasti poistavat ne viestit, joiden taso ei riitä. Lisäksi olen suorittanut itsemoderointia ja ohjannut keskustelua "ikuisuusaiheista" niiden omiin topiceihinsa. Näin eivät pääse häiritsemään teitä parempia ja "pitkän ansiokkaan kirjoitushistorian omaavia" kirjoittajia, jotka vielä kaiken lisäksi pelailetta koripalloa kivikovissa divarijoukkueissa. 'Spect.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, jotka eivät ole rikkaruohoja. Seison kirjoitusteni takana.

Tröllin kirjoituksiin tartun hlö.koht. ihan vain sen takia, että haluan korostaa hänen haitallisuuttaan tälle palstalle. Jos kaverin ansiot eivät riitä siihen yksistään, niin keskustellaan hänen kanssaan sitten kuten ylläpito tahtoo linjata. Tasavertainen palstan jäsen, jonka viestit ansaitsevat saman huomion kuin kenen tahansa muunkin.

Edelleä olevien hämähäkkimiehen esiintuomien pointtien lisäksi yksi "teesi", jonka King James on tuonut esiin on: Koripallo on yksilöpeli.

Kun sen aluksi kuulin, en ollut uskoa korviani, mutta onkohan King saanut minut aivopestyä, sillä se on alkanut kuulostaa enemmän ja enemmän järkeenkäyvältä.

Esim. korisliigassa voi yksi kova jenkki muuttaa joukkueen sijoitusta monen monta sijaa. vrt. Tim Blue tai Kelly Biedler...
Ja mitä kovempi yksi pelaaja on, sitä vähemmän muiden tarvitsee osata tai pelata joukkueena.

King James sanoi:
Antaa kaikkien kukkien kukkia, jotka eivät ole rikkaruohoja.
Tämän allekirjoitan -- puhtaasti sen tähden, että keskustelufoorumilla rellestävillä rikkaruohoilla on tapana karkoittaa oikeasti asialliset "kukkaset" ja pilata uusien kukkasten kasvualusta.

(Yksilöpeli vs. joukkuepeli -keskustelua käytäneen jossain muualla, mutta sanomattakin lienee selvää, että itse olen joukkuepelin kannalla.)

hamahakkimies sanoi:
Tämän allekirjoitan -- puhtaasti sen tähden, että keskustelufoorumilla rellestävillä rikkaruohoilla on tapana karkoittaa oikeasti asialliset "kukkaset" ja pilata uusien kukkasten kasvualusta.

Onneksi on King Jamesin kaltaisia sitkeitä kukkia, narsisseja, jotka ovat jaksaneet taistella kp.comin forumin puolesta myös vaikeina aikoina. Tinkimätön työ paremman koripallopalstan puolesta on tuonut näkyvyyttä, joka on vetänyt puoleensa uusia asiakirjoittajia kuin mesi kämmentä. Viime ajat ovat näyttäneet työn kantaneen hedelmää, ja toivon mukaan jatkossa kp.com toimii uudenlaisen koripallokulttuurin tienraivaajana.

Seuraavaksi haluaisin kysyä lukeeko Kalle Kinos kp.comia?

SP feat KALLE KINOS - Passaa tohon käteen

Peukkua ylös näille monen sivun kirjoituksille. Arvostan suuresti. Narsistit eivät koskaan voi liikaa kehua ja puolustella itseään.

Lisäpiste Kingille siitä, että on itse perustanut omaa nimeään kantavan topikkinsa. Kukas sen koiran hännän nostaa, jos ei koira itse?

I'm back.

8 päivän kirjoituskielto pisti miettimään. Olen muuttunut mies. Aion todistaa, että olen luottamuksenne arvoinen.

Kissa pöydälle.

1. En ymmärrä näitä olympialaisiin lähetettyjä B-rajalaisia. Millä vitun logiikalla? Yksilölajeissa ei ole mitään järkeä lähteä karsimaan toiselle puolella maailmaa ja tulla sen jälkeen takaisin muutaman hypyn/sekunnin jälkeen. Ainoa perustelu näille toimille saattaa olla kisakokemusten kartuttaminen, mikä on argumenttina invalidi. Tai vaihtoehtoisesti nämä kisakylän orgiat ja bordellit.

Eikö näitäkin rahoja voisi sijoittaa ruohonjuuritasolle tai vaikkapa lajiliittojen Lapin saunamökkeihin?

2. Jatkossa Suomen tulee päättää, mihin urheilulajeihin pitäisi panostaa ja mitkä tulee jättää ns. tuuliajolle. Ehdottaisin lajivalikoimaan maailman neljää suurta palloilulajia joukkueurheilun lajiperheestä. Tähän päälle tietty yksilöurheilu. Perustelu: globaalissa mittakaavassa ainoastaan muutamassa lajissa pärjääminen on noteeramisen arvoista. Toisin sanoen Suomen tulee tukea vuonna 2020 jalkapalloa, lentopalloa, koripalloa ja käsipalloa, joita harrastetaan tässä periferiassa jo tarpeeksi laajasti ja riittävän suurella volyymillä.

Olympiamitalien saavuttaminen kaiken maailman koskenlaskuissa, taitouinneissa sekä purjelautailuissa ei merkitse loppupeleissä mitään. Paljon tärkeämpää ovat suuret suuntaviivat, suuret lajit, suuri huomio.

3. Case Emilia Pikkarainen. Ulkonäkö jakaa mielipiteet, itseäni ei koveta. Asiaan selvyys.
http://bustedcoverage.com/2012/08/02/hottest-wag-of-the-london-olympics-finnish-swimmer-emilia-pikkarainen/

rööriroope sanoi:
1. En ymmärrä näitä olympialaisiin lähetettyjä B-rajalaisia. Millä vitun logiikalla? Yksilölajeissa ei ole mitään järkeä lähteä karsimaan toiselle puolella maailmaa ja tulla sen jälkeen takaisin muutaman hypyn/sekunnin jälkeen. Ainoa perustelu näille toimille saattaa olla kisakokemusten kartuttaminen, mikä on argumenttina invalidi. Tai vaihtoehtoisesti nämä kisakylän orgiat ja bordellit.

Ei pitäisi lähettää kisoihin turisteja. Oikeastaan ainoa syy siihen on se, ettei anneta suomalaisille tuulareille mahdollisuutta repostella näiden urheilijoiden kustannuksella. Oksettaa lukea tuota epäonnistumisilla/tason riittämättömyydellä riekkumista.

2. Jatkossa Suomen tulee päättää, mihin urheilulajeihin pitäisi panostaa ja mitkä tulee jättää ns. tuuliajolle. Ehdottaisin lajivalikoimaan maailman neljää suurta palloilulajia joukkueurheilun lajiperheestä. Tähän päälle tietty yksilöurheilu. Perustelu: globaalissa mittakaavassa ainoastaan muutamassa lajissa pärjääminen on noteeramisen arvoista. Toisin sanoen Suomen tulee tukea vuonna 2020 jalkapalloa, lentopalloa, koripalloa ja käsipalloa, joita harrastetaan tässä periferiassa jo tarpeeksi laajasti ja riittävän suurella volyymillä.

Varauksin toki tuo jalkapallo. En usko, että tuohon lajiin kannattaa enää satsata. Nekin rahat lentikselle ja korikselle. Käsipallo taitaa olla jo aika lailla kuollut laji.

3. Case Emilia Pikkarainen. Ulkonäkö jakaa mielipiteet, itseäni ei koveta. Asiaan selvyys.

Tästä ei kai saa tällä palstalla keskustella.

Okeanos :D Miksi kannatat Miigaa?! Pelle toi ilmasiltaa pitkin 8 ihmiskaupan uhria Niggeriasta yksien treenien skouttaamisella! :D Hävettävää paskaa!!!

Eri. Pelimiehiä ihan kaikki. Saat vielä nähdä.

Pohjois-Euroopan vahvimmalle urheilutalousnerolle :ylos:

[quote author=Kristian Palotie]
Annan #kpcom ille mahdollisuuden. Katsotaan miten lähtee. Forumit usein saavat vereni kiehumaan, mut paljon asiatekstiä tuolla kyllä on. [/quote]
[quote author=hämis]
Mä voin laittaa sulle etukäteen listan tyypeistä, joiden juttuja et kestä lukea. Itsellänikin tekee usein tiukkaa.[/quote]
https://twitter.com/4ProPalotie

Dominoiko Palotie kp.comissa vai nouseeko ykköstrolliksi ohi King Jamesin? Veikkaan jälkimmäistä.

Ketäs tähän hämiksen Tiitisen listaan kuuluu?

E. näyttää sieltä tulleen jotain ulos jo

rööriroope sanoi:
https://twitter.com/4ProPalotie

Dominoiko Palotie kp.comissa vai nouseeko ykköstrolliksi ohi King Jamesin? Veikkaan jälkimmäistä.

Ketäs tähän hämiksen Tiitisen listaan kuuluu?

E. näyttää sieltä tulleen jotain ulos jo

Vielä jos saataisiin Esko "Serge Ibaka on NBA:n paras korinaluspelaaja" Seppänen värvättyä foorumille, niin alkaisi kp.comin terassikausi olemaan melkoisen onnistunut.

Status
Viestiketju on suljettu.