Jokaisella asialla on kolme puolta:sinun näkökulmasi,minun näkökulmani ja tosiasiat.andy sanoi:Tulee päänsärky kun lukee näitä.
Dunkey rekistöröinyt toisen nimimerkin?
Glover ei osaa juosta, hypätä, heittää eikä syöttää.
npd sanoi:Jokaisella asialla on kolme puolta:sinun näkökulmasi,minun näkökulmani ja tosiasiat.
dunkey sanoi:Nimimerkki npd kysyi, minä vastasin.
Säälistä pidettiin, parempia olis löytynyt.Phenom sanoi:Postaamalla Gloverin viime kauden tilastot et kyllä vastannut millään tavalla itse kysymykseen. Sitä paitsi ei kukaan voinut Gloveria tosissaan pitää minään vahvistuksena, kunhan roikkui joukkueen mukana kun parempaa ei löytynyt.
Ok. Toivotaan että vastaava ei toistu tällä kaudellaPesre sanoi:Säälistä pidettiin, parempia olis löytynyt.
Minkälaiset teholukemat vahvistuksella pitäisi olla ???Timi sanoi:No minä vastaan sinulle: Ei olisi vahvistus!
npd sanoi:Minkälaiset teholukemat vahvistuksella pitäisi olla ???
Tälle keskustelulle on vaikea löytää mitään syytä. Darius Glover oli viime kaudella minun silmissäni ammattikoripalloilijan irvikuva, 20 - 30 kg ylipainoinen mörssäri, joka ei päässyt juuri irti lattiasta. Hän pelasi koostaan(pituus) huolimatta sentterinä ja tuolla pelipaikalla korit tehdään läheltä. Sillon heittoprosentti pitäisi olla 60 ja yli. Tilastot ja prosentit eivät kuitenkaan kerro kaikkea pelaajasta, vaikka ne koripallossa nousevatkin usein liikaa esiin. Kaverin luonteesta ja siitä, kuinka hyvin sopii joukkueeseen, en tiedä mitään, mutta silti en haaskaisi yhtä kiintiöpaikkaa Gloveriin, ellei sitten ulkomuodossa ole tapahtunut huomattavaa hoikentumista. Ja sittenkin harkitsisin kuitenkin erittäin tarkkaan.dunkey sanoi:http://92.61.33.63/fba/index.php/b19sYW5nPWhlJm9fc2Vhcz04Jm9fbGVhZz01JmZ1c2VhY3Rpb249c3RhdC52aWV3JnBnPTImdD0wJnN0YXRzPTEmc3M9Mw==
Tästä löytyy tilastoituna Korisliigapelaajien viime kauden "2p heittojen onnistumis%". ???
Vuosi sitten oisin nauranu tälle kommentille. Vieläkin nauratti, mutta löysin siitä paljon järkeäkin...Blofeld sanoi:Niin typerältä kuin se kuulostaakin, Glover olisi tällä hetkellä Korihaille arvokkaampi pelaaja kuin Lamberth. Jälkimmäinen on tällä hetkellä täysi ylijäämäpelaaja ja jopa Jyri on tullut järkiinsä peluutuksen suhteen, mikä nähtiin eilen. Tosin menestystä haluavan joukkueen tulee kiertää myös Darius kaukaa.
Pitäisitkö Lamberthin joukkueessasi koko kauden ;DTimi sanoi:Voi herranenaika teidän kahden kanssa! Se on nyt morbidelli, kattellaa seuraavassa elämässä! *clickclick*
Pastori Pete sanoi:Tälle keskustelulle on vaikea löytää mitään syytä. Darius Glover oli viime kaudella minun silmissäni ammattikoripalloilijan irvikuva, 20 - 30 kg ylipainoinen mörssäri, joka ei päässyt juuri irti lattiasta. Hän pelasi koostaan(pituus) huolimatta sentterinä ja tuolla pelipaikalla korit tehdään läheltä. Sillon heittoprosentti pitäisi olla 60 ja yli. Tilastot ja prosentit eivät kuitenkaan kerro kaikkea pelaajasta, vaikka ne koripallossa nousevatkin usein liikaa esiin. Kaverin luonteesta ja siitä, kuinka hyvin sopii joukkueeseen, en tiedä mitään, mutta silti en haaskaisi yhtä kiintiöpaikkaa Gloveriin, ellei sitten ulkomuodossa ole tapahtunut huomattavaa hoikentumista. Ja sittenkin harkitsisin kuitenkin erittäin tarkkaan.
Blofeld sanoi:Niin typerältä kuin se kuulostaakin, Glover olisi tällä hetkellä Korihaille arvokkaampi pelaaja kuin Lamberth. Jälkimmäinen on tällä hetkellä täysi ylijäämäpelaaja ja jopa Jyri on tullut järkiinsä peluutuksen suhteen, mikä nähtiin eilen. Tosin menestystä haluavan joukkueen tulee kiertää myös Darius kaukaa.
Yatesin tyylinen pelaaja sopisi joukkueeseen kuin nyrkki nenään.
GLOVERI!!! ?? ;D ;Dscott sanoi:Raumalla Subwayssa puhuivat tänään,että Lamberthin tilalle on jenkula jo tulossa