Koripallo.com

Korihait 2008-2009

Vs: Korihait 2008-2009

Tulee päänsärky kun lukee näitä.

Dunkey rekistöröinyt toisen nimimerkin?

Glover ei osaa juosta, hypätä, heittää eikä syöttää.

npd

andy sanoi:
Tulee päänsärky kun lukee näitä.

Dunkey rekistöröinyt toisen nimimerkin?

Glover ei osaa juosta, hypätä, heittää eikä syöttää.
Jokaisella asialla on kolme puolta:sinun näkökulmasi,minun näkökulmani ja tosiasiat.

npd sanoi:
Jokaisella asialla on kolme puolta:sinun näkökulmasi,minun näkökulmani ja tosiasiat.

No, voisitko sinä perustella väitteesi? Miksi Glover olisi vahvistus Korihaille?

dunkey sanoi:
Nimimerkki npd kysyi, minä vastasin.

Postaamalla Gloverin viime kauden tilastot et kyllä vastannut millään tavalla itse kysymykseen. Sitä paitsi ei kukaan voinut Gloveria tosissaan pitää minään vahvistuksena, kunhan roikkui joukkueen mukana kun parempaa ei löytynyt.

Phenom sanoi:
Postaamalla Gloverin viime kauden tilastot et kyllä vastannut millään tavalla itse kysymykseen. Sitä paitsi ei kukaan voinut Gloveria tosissaan pitää minään vahvistuksena, kunhan roikkui joukkueen mukana kun parempaa ei löytynyt.
Säälistä pidettiin, parempia olis löytynyt.

Lahti, ToPo, Tarmo, Honka. Joko noista jostain saatais eka vierasvoitto tälle kaudelle.

npd sanoi:
Minkälaiset teholukemat vahvistuksella pitäisi olla ???

http://92.61.33.63/fba/index.php/b19sYW5nPWhlJm9fc2Vhcz04Jm9fbGVhZz01JmZ1c2VhY3Rpb249c3RhdC52aWV3JnBnPTImdD0wJnN0YXRzPTEmc3M9Mw==

Tästä löytyy tilastoituna Korisliigapelaajien viime kauden "2p heittojen onnistumis%". ???

Voi herranenaika teidän kahden kanssa! Se on nyt morbidelli, kattellaa seuraavassa elämässä! *clickclick*

dunkey sanoi:
http://92.61.33.63/fba/index.php/b19sYW5nPWhlJm9fc2Vhcz04Jm9fbGVhZz01JmZ1c2VhY3Rpb249c3RhdC52aWV3JnBnPTImdD0wJnN0YXRzPTEmc3M9Mw==

Tästä löytyy tilastoituna Korisliigapelaajien viime kauden "2p heittojen onnistumis%". ???
Tälle keskustelulle on vaikea löytää mitään syytä. Darius Glover oli viime kaudella minun silmissäni ammattikoripalloilijan irvikuva, 20 - 30 kg ylipainoinen mörssäri, joka ei päässyt juuri irti lattiasta. Hän pelasi koostaan(pituus) huolimatta sentterinä ja tuolla pelipaikalla korit tehdään läheltä. Sillon heittoprosentti pitäisi olla 60 ja yli. Tilastot ja prosentit eivät kuitenkaan kerro kaikkea pelaajasta, vaikka ne koripallossa nousevatkin usein liikaa esiin. Kaverin luonteesta ja siitä, kuinka hyvin sopii joukkueeseen, en tiedä mitään, mutta silti en haaskaisi yhtä kiintiöpaikkaa Gloveriin, ellei sitten ulkomuodossa ole tapahtunut huomattavaa hoikentumista. Ja sittenkin harkitsisin kuitenkin erittäin tarkkaan.

Niin typerältä kuin se kuulostaakin, Glover olisi tällä hetkellä Korihaille arvokkaampi pelaaja kuin Lamberth. Jälkimmäinen on tällä hetkellä täysi ylijäämäpelaaja ja jopa Jyri on tullut järkiinsä peluutuksen suhteen, mikä nähtiin eilen. Tosin menestystä haluavan joukkueen tulee kiertää myös Darius kaukaa.

Yatesin tyylinen pelaaja sopisi joukkueeseen kuin nyrkki nenään.

Blofeld sanoi:
Niin typerältä kuin se kuulostaakin, Glover olisi tällä hetkellä Korihaille arvokkaampi pelaaja kuin Lamberth. Jälkimmäinen on tällä hetkellä täysi ylijäämäpelaaja ja jopa Jyri on tullut järkiinsä peluutuksen suhteen, mikä nähtiin eilen. Tosin menestystä haluavan joukkueen tulee kiertää myös Darius kaukaa.
Vuosi sitten oisin nauranu tälle kommentille. Vieläkin nauratti, mutta löysin siitä paljon järkeäkin...

npd

Timi sanoi:
Voi herranenaika teidän kahden kanssa! Se on nyt morbidelli, kattellaa seuraavassa elämässä! *clickclick*
Pitäisitkö Lamberthin joukkueessasi koko kauden ;D

Pastori Pete sanoi:
Tälle keskustelulle on vaikea löytää mitään syytä. Darius Glover oli viime kaudella minun silmissäni ammattikoripalloilijan irvikuva, 20 - 30 kg ylipainoinen mörssäri, joka ei päässyt juuri irti lattiasta. Hän pelasi koostaan(pituus) huolimatta sentterinä ja tuolla pelipaikalla korit tehdään läheltä. Sillon heittoprosentti pitäisi olla 60 ja yli. Tilastot ja prosentit eivät kuitenkaan kerro kaikkea pelaajasta, vaikka ne koripallossa nousevatkin usein liikaa esiin. Kaverin luonteesta ja siitä, kuinka hyvin sopii joukkueeseen, en tiedä mitään, mutta silti en haaskaisi yhtä kiintiöpaikkaa Gloveriin, ellei sitten ulkomuodossa ole tapahtunut huomattavaa hoikentumista. Ja sittenkin harkitsisin kuitenkin erittäin tarkkaan.

Pitäisi, pitäisi. Tässä kuitenkin todellisuus (viime kauden senttereiden 2p heitto%). ???
http://92.61.33.63/fba/index.php/b19sYW5nPWhlJm9fc2Vhcz04Jm9fbGVhZz01JmZ1c2VhY3Rpb249c3RhdC52aWV3JnBnPTImdD0wJnN0YXRzPTEmc3M9Mw== + klikkaa "valitse pelipaikka": sentteri ja "näytä valitut"

PS Timi, oli ihan pakko laittaa tämä(kin) linkki. ;D

Blofeld sanoi:

Yatesin tyylinen pelaaja sopisi joukkueeseen kuin nyrkki nenään.

Eiköhän sitä tässä ensi viikon aikana viimeistään jotain tapahdu?

Siihen johtopäätökseen olen itse tullut (peliajan perusteella), että Lamberthille etsitään nyt todenteolla korvaajaa! Toivottavasti olisi jo keskiviikkona uusi pelaaja ruodussa.

Toivomuslistalla olisi sellainen iso yleispelaaja, joka napsii puolustuslevyt varmasti -liian paljon annettu 2nd chancessejä vastustajalle- ja myöskin osaa ajamalla korille rikkoa vastustajan puolustusta + sitä kautta hankkia vapareita joukkueelle! Korihailla luvattoman vähän vapaaheittoja (kolmanneksi vähiten).

Vastustajan parhaat pelaajat pitäisi saada virhevaikeuksiin ja se onnistuu haastamalla heitä hyökkäyksessä. Tällä hetkellä ainoastaan Bojanista on ajouhkaa ja ehkä jossain määrin myös Zollerista. Bojanin ajoja vähentää pelinrakentelu, jota hänen pitää hoitaa.

Virkistäkääpäs meikäläisen muistia, ajoiko Yates paljon korille hyökkäyksessä?

Raumalla Subwayssa puhuivat tänään,että Lamberthin tilalle on jenkula jo tulossa ;)

scott sanoi:
Raumalla Subwayssa puhuivat tänään,että Lamberthin tilalle on jenkula jo tulossa ;)
GLOVERI!!! ?? ;D :D ;D

Jos vaihtoehdot tuossa,niin Timin kiusaksi valinta osuisi mister Gloveriin ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.