Koripallo.com

Korihait 2008-2009

Vs: Korihait 2008-2009

kukas se pelaaja muuten oli joka riehui viidakkomoran kanssa? vickers vai joku qattara?

Jos Glover tulee, siirryn kannustamaan Uudenkaupungin Jääkotkia.

rööriroope sanoi:
kukas se pelaaja muuten oli joka riehui viidakkomoran kanssa? vickers vai joku qattara?

Ouattaran hattarahan se :

"Norsunluurannikon passilla Suomeen tullut Korihaiden ensimmäinen EU-pelaaja Ouattara puolestaan alkoi uhkailla Westerholmin henkeä, kun toiminnanjohtaja vaati pelaajaa maksamaan itse isot puhelinlaskunsa.

– Ensin Ouattara lupasi ottaa aseen ja tulla ampumaan minut, mistä syystä olin pari päivää poliisin suojeluksessa. Sitten mies kieltäytyi lähtemästä Suomesta ja yhden pelireissun jälkeen hän oli bussiaseman puskassa odottamassa helvetin ison viidakkoveitsen kanssa.

– Jälkeenpäin Ouattara vielä soitteli ja ilmoitti olevansa paras ystäväni. Hän olisi halunnut tänne takaisin, mutta minä katsoin ystävyyden ihan liian yksipuoliseksi, naurahtaa Westerholm sarkastisesti."

http://www.aluesanomat.fi/artikkeli.phtml?id=13533

sam spammkin olis kova: jätkä nauro sillon kun sai kolmosen pohjaan pelissä ;D

Timi sanoi:
Ouattaran hattarahan se :

"Norsunluurannikon passilla Suomeen tullut Korihaiden ensimmäinen EU-pelaaja Ouattara puolestaan alkoi uhkailla Westerholmin henkeä, kun toiminnanjohtaja vaati pelaajaa maksamaan itse isot puhelinlaskunsa.

– Ensin Ouattara lupasi ottaa aseen ja tulla ampumaan minut, mistä syystä olin pari päivää poliisin suojeluksessa. Sitten mies kieltäytyi lähtemästä Suomesta ja yhden pelireissun jälkeen hän oli bussiaseman puskassa odottamassa helvetin ison viidakkoveitsen kanssa.

– Jälkeenpäin Ouattara vielä soitteli ja ilmoitti olevansa paras ystäväni. Hän olisi halunnut tänne takaisin, mutta minä katsoin ystävyyden ihan liian yksipuoliseksi, naurahtaa Westerholm sarkastisesti."

http://www.aluesanomat.fi/artikkeli.phtml?id=13533

Näissä jutuissa kannattaa aina muistaa Westerholm-väritys, yleensä noin 90%

Weztiz sanoi:
Näissä jutuissa kannattaa aina muistaa Westerholm-väritys, yleensä noin 90%
ite värität!! se on vaan 89%

GLOVERI TILALLE!!

Edit: me vaadimme!!!

Glover tilalle.
Todellinen ihmiskuula, jota ei puhalleta pois korin alta.
Ripakinttuja tuulen vietäviä ei tarvita.

Ilmeisesti on joo uusi amerikan ihme kiikarissa, kun näin näytettiin ovea kaverille ja keskiviikkona on jo peli. Tosin ei sitä vielä välttämättä tarvita, koska tämänpäiväinen siirto ei joukkuetta heikentänyt, lähinnä nyt paremmat pelaajat saavat lisää minuutteja.

"hauskat jutut" rupeavat yleensä vaan vituttamaan kun niitä toitotetaan pari kertaa päivässä. Samoin kuin on tapahtunut tolle naurettavalle "Glover tänne ja heti" -jutulle.

Jyrkkä hei, se Yates tänne kiitos!

Jos pakko saada uusi 2/3 paikan pelaaja, niin houkutelkaapa se Shiloh takaisin! Tiedetään mitä saadaan ja sopisi asenteeltaa kahden jo olemassa olevan pelaajan jatkoksi!

kh

Shiloh kyllä sopis joukkueeseen. Pystys ajamaankin välillä. Yateskin ois kyllä kova muutta ei taida budjetti riittää? ja jos haetaan saman tyyppistä kaveria kun dale niin tuskin yates tulee.

Shiloh? Oletteko tosissanne. Kyllä on ääni muuttunut kellossa, kun jo viime marraskuussa oltiin kaveria niin yhteistuumin potkimassa pellolle. Ei kiitos tänä vuonna joukkueeseen. Lamberth olisi voinut jatkaa ihan samalla tavalla, vaikka onkin surkeampi puolustaja. Parempi heittäjä todennäköisesti kyllä.

Blofeld sanoi:
Shiloh? Oletteko tosissanne. Kyllä on ääni muuttunut kellossa, kun jo viime marraskuussa oltiin kaveria niin yhteistuumin potkimassa pellolle. Ei kiitos tänä vuonna joukkueeseen. Lamberth olisi voinut jatkaa ihan samalla tavalla, vaikka onkin surkeampi puolustaja. Parempi heittäjä todennäköisesti kyllä.

Muistatkos kuinka Shilohin otteet vuosi sitten paranivat kun sai lääkityksen astmaansa kuntoon? Heittäjiä joukkueessa on jo tarpeeksi! Kyle oli parhaimmillaan juuri korille ajoissa, joita hän mielellään tekikin nopean ensimmäisen askeleensa avulla. Mielestäni olisi ilmanmuuta hyvä valinta Lamberthin tilalle, jos, huom. jos Jyrkkä ja muut välttämättä haluavat samanpaikan pelaajan Lamberthin tilalle!

http://www.aaronandallen.com/clients/ronaldyates.html

Eiks je?

Shilohin tulo olisi hieno asia, mutta valitettavasti niin ei tule käymään. "näin uskon ja minulle on kerrottu"

Ja Blofeldille sen verran, että kyllähän se ääni kellossa muuttui jo aikaa sitten viime kauden puolella, itse en olisi kyllä laittanut miestä kotiin missään vaiheessa. Hänellehän tarjottiin jatkosopimusta kauden päätteeksi, mutta silloin tarjous/joukkue eivät vastanneet miehen odotuksia tulevasta kaudesta.

Yates vois kyllä olla ihan hyvä valinta. Mies tietäis mihin on tulossa ja Hait tietää mitä saavat. Pelivuosiakin on jo riittävästi takana ja kokemusta karttunut.

Äänestän Yatesia :)

Pesre sanoi:
Shilohin tulo olisi hieno asia, mutta valitettavasti niin ei tule käymään. "näin uskon ja minulle on kerrottu"

Ja Blofeldille sen verran, että kyllähän se ääni kellossa muuttui jo aikaa sitten viime kauden puolella, itse en olisi kyllä laittanut miestä kotiin missään vaiheessa. Hänellehän tarjottiin jatkosopimusta kauden päätteeksi, mutta silloin tarjous/joukkue eivät vastanneet miehen odotuksia tulevasta kaudesta.

Kysymys taisi olla optiosta, jonka Shiloh jätti lunastamatta. Varmaankin halusi enemmän rahaa, mutta kh ei ollut valmis sitä enempää tarjoamaan. Nyt aivan varmasti hintalappu miehellä tippunut, sillä ei vielä ole minkää joukkueen vahvuudessa.

Ykkösvaihtoehto onkin tietysti Yates! Alueen yritykset nyt vaan yhteistyöhön, että saadaan rahat Roniin, ettei ainkaan siitä jää kiinni, kiitos!

Pikkulinnut lauleli että Hait olis iskeny katseensa peluriin joka on pelannut viimekaudella korsliigassa, mutta ei kuitenkaan Shiloh. (ja varmasti ei myöskään glover, joten turha alottaa sitä huutelua)

Positiivista tässä olisi ainakin se ettei lähdetä taas niihin surullisen kuuluisiin yliopistojen villeihinkortteihin, mitkä ei ikinä toimi, jonka lambe taas todisti.

Vaikka Shiloh olikin loppukaudesta melkoisen kuuma nimi, näkisin Korihailla olevan tarvetta ennemminkin Yatesin tyyliselle pelaajalle. Viime kaudella korisliigaa? Jaa'a. Ketäs siellä voisi olla varteenotettavia vaihtoehtoja? Leech, Black, McGowan?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.