Vs: Korihait 2008-2009
kukas se pelaaja muuten oli joka riehui viidakkomoran kanssa? vickers vai joku qattara?
kukas se pelaaja muuten oli joka riehui viidakkomoran kanssa? vickers vai joku qattara?
rööriroope sanoi:kukas se pelaaja muuten oli joka riehui viidakkomoran kanssa? vickers vai joku qattara?
Timi sanoi:Ouattaran hattarahan se :
"Norsunluurannikon passilla Suomeen tullut Korihaiden ensimmäinen EU-pelaaja Ouattara puolestaan alkoi uhkailla Westerholmin henkeä, kun toiminnanjohtaja vaati pelaajaa maksamaan itse isot puhelinlaskunsa.
– Ensin Ouattara lupasi ottaa aseen ja tulla ampumaan minut, mistä syystä olin pari päivää poliisin suojeluksessa. Sitten mies kieltäytyi lähtemästä Suomesta ja yhden pelireissun jälkeen hän oli bussiaseman puskassa odottamassa helvetin ison viidakkoveitsen kanssa.
– Jälkeenpäin Ouattara vielä soitteli ja ilmoitti olevansa paras ystäväni. Hän olisi halunnut tänne takaisin, mutta minä katsoin ystävyyden ihan liian yksipuoliseksi, naurahtaa Westerholm sarkastisesti."
http://www.aluesanomat.fi/artikkeli.phtml?id=13533
ite värität!! se on vaan 89%Weztiz sanoi:Näissä jutuissa kannattaa aina muistaa Westerholm-väritys, yleensä noin 90%
Blofeld sanoi:Shiloh? Oletteko tosissanne. Kyllä on ääni muuttunut kellossa, kun jo viime marraskuussa oltiin kaveria niin yhteistuumin potkimassa pellolle. Ei kiitos tänä vuonna joukkueeseen. Lamberth olisi voinut jatkaa ihan samalla tavalla, vaikka onkin surkeampi puolustaja. Parempi heittäjä todennäköisesti kyllä.
Pesre sanoi:Shilohin tulo olisi hieno asia, mutta valitettavasti niin ei tule käymään. "näin uskon ja minulle on kerrottu"
Ja Blofeldille sen verran, että kyllähän se ääni kellossa muuttui jo aikaa sitten viime kauden puolella, itse en olisi kyllä laittanut miestä kotiin missään vaiheessa. Hänellehän tarjottiin jatkosopimusta kauden päätteeksi, mutta silloin tarjous/joukkue eivät vastanneet miehen odotuksia tulevasta kaudesta.