Koripallo.com

KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

• Viestiketjun aloittaja Koripalloanalyytikko #1
  • Alkaa
Vs: KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

Unohdinpa kertoa omat menestykset fantasy-peleissä. Menestykset ovat kylläkin jalkapallon puolelta esim. Uefan viime vuoden Em-Kisojen fantasyssa oli top 1000, mikä on aika kova suoritus pelaajamääriin nähden. Viime kauden yhden sivuston Bundesliiga-fantasyssa top 50 ja pelaajia oli n. 5000-8000. Koripallo-fantasioita olen vasta muutaman vuoden pelannut ja näkemyksestäni kertoo se, että viime vuonna otin joukkueeseeni Mike Dunleavyn(round 3.) ja Tracy Mcgradyn sain isolla tradella kesken kauden.

Koripalloanalyytikko #1

Scarface2 sanoi:
Koripallo-fantasioita olen vasta muutaman vuoden pelannut ja näkemyksestäni kertoo se, että viime vuonna otin joukkueeseeni Mike Dunleavyn(round 3.) ja Tracy Mcgradyn sain isolla tradella kesken kauden.

HUUTONAOROA! :D

Päivän naurut...

Olet shortlistillä.

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Kyseessä on liiga, jossa vaihdot tehdään viikottain, joten vähimmäisvaatimus on se kerran viikossa, mutta pärjätäkseen on varmasti oltava aktiivinen vapaiden agenttien markkinoilla ja hieroa kauppoja muiden pelaajien kanssa. Hyvän liigan merkki on myös aktiivinen osallistuminen keskusteluihin, joka tuo oman suolansa koko hommaan.

Ja draft järjestetään muutamia päiviä ennen NBA:n sarjakauden alkua tiettyyn aikaan, joten paikalla on oltava tai luotava itselleen autodraftlista draftia varten, jos ei pääse itse paikalle.
Kuulostaa hyvältä. Olen mukana jos mukaan kelpuutetaan. Ainiin, jos fantasypeleihin lasketaan hattrick ja buzzerbeater niin kokemusta löytyy jo noin 3 vuodelta ja lisäksi jääkiekko managerointi kilpailuja.

Noniin pojat, nyt on Hulluedillakin Buzzerbeater joukkue.

- ikä
- historia fantasypelien parissa
- miksi olisit hyvä lisä osallistujien joukkoon

- 15-20
- Muutama vuosi sekä jenkkifutista että korista, kohtuullisella menestyksellä.
- Aktiivinen pelaaja, jolla riittää intoa ja ehkä myös tietämystä.

Ensinnäkin, kiitos hyväksyvästä puoltoäänestä

Sitten kysyisinkin, että missä järjestyksessä draft suoritetaan? Mennäänkö ilmottautumisjärjestyksessä vai arvotaanko järjestys?

Koripalloanalyytikko #1

Leprechaun sanoi:
Ensinnäkin, kiitos hyväksyvästä puoltoäänestä

Sitten kysyisinkin, että missä järjestyksessä draft suoritetaan? Mennäänkö ilmottautumisjärjestyksessä vai arvotaanko järjestys?

Järjestys arvotaan hetkiä ennen draftia.

Kiitos hyväksynnästä.

Oletko jo miettinyt milloin drafti järjestetään? Viikonloppuna vai arkipäivänä?

Koripalloanalyytikko #1

S13M sanoi:
Kiitos hyväksynnästä.

Oletko jo miettinyt milloin drafti järjestetään? Viikonloppuna vai arkipäivänä?

Ei ole vielä tarkkaa päivää. Kauden alkuun on vielä sen verran aikaa, että ensimmäiseksi haalitaan osallistujat kokoon ja vasta sen jälkeen laitetaan muu osasto kuntoon.

- ikä
- historia fantasypelien parissa
- miksi olisit hyvä lisä osallistujien joukkoon

- Parikymppinen opiskelija
- Olen viettänyt NBA:n parissa pitkiä öitä 90-luvun lopusta lähtien. Fantasy liigoissa olen pyörinyt lähes poikkeuksetta joka vuosi, lukuun ottamatta viime vuotta mikä meni sotaa leikkiessä. Myös kp.comin seuraaminen oli vähän heikkoa viime vuonna, mutta odotan pitkästä aikaa innolla uuden kauden alkua.
- Kyllä se MJ:kin pääsi paaluunsa jälkeen mestaruuksien makuun...

Ei vielä hallitse tätä BuzzerBeateria...

Hullued sanoi:
Ei vielä hallitse tätä BuzzerBeateria...

Tämä topikki on käsitykseni mukaan analyytikon organisoimalle fantasyliigalle tarkoitettu. Buzzerbeaterilla taitaa olla ihan oma topikki, jossa saat vapaasti kysellä ja jakaa aiheesta.

Scalabrine sanoi:
Tämä topikki on käsitykseni mukaan analyytikon organisoimalle fantasyliigalle tarkoitettu. Buzzerbeaterilla taitaa olla ihan oma topikki, jossa saat vapaasti kysellä ja jakaa aiheesta.
En löydä sitä... No, en jaksanut etsiä.

Hullued sanoi:
En löydä sitä... No, en jaksanut etsiä.

Et siis viitsinyt kirjoittaa yhtätoista kirjainta ylälaidan hakukenttään ja painaa enter-nappia, juuri näin..

http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=27914.0

qwerftgy

Scalabrine sanoi:
Et siis viitsinyt kirjoittaa yhtätoista kirjainta ylälaidan hakukenttään ja painaa enter-nappia, juuri näin..
siis 12

Scalabrine sanoi:

http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=27914.0
Minulla ei näy sitä "HAKU"-kenttää! Ei ole, ei.

qwerftgy sanoi:
Muista ehkäisy..

Hullued sanoi:
Minulla ei näy sitä "HAKU"-kenttää! Ei ole, ei.
No älä sitten kirjoita mitään!

Ja sori muutaman viestin offtopicista.

Koripalloanalyytikko #1

Olen räknännyt settingsejä fantasyliigaa varten ja tullut siihen tulokseen, että lähdemme avauskauteen näillä näkymin 10 pelaajan voimin. Peli toimii näin miltei parhaiten, ja halukkaita ei ole muutenkaan ollut vielä ruuhkaksi asti. Jos kuitenkin seuraavan reilun viikon aikana ilmaantuu runsaasti kiinnostuneita kovatasoisia pelureita, niin voimme edelleen laajentaa joukkuemäärän kahteentoista. Nykyiselläkin jonotuslistalla on 2-3 varsin pätevää vaihtoehtoa, jotka ovat erittäin lähellä päästä mukaan.

Olen 17 vuotias (lukion toisella), olen pelannut kolme menestyksellistä kautta kavereiden ja kavereiden kavereiden kanssa ESPN:n fantasy basketballia ja pelailen myös BuzzerBeateria. (Lasketaankohan se fantasykoripalloksi?) Mielelläni siirtyisin hiukan kovempitasoisempaan peliseuraan. Seuraan NBA:ta hyvin intensiivisesti, ja minulla on paljon kulutettua/tulevaa aikaa NBA:n kanssa :), Sovin porukkaan kuin porukkaan asiallisuudella ja tarvittavalla huumorilla.

Tälläinen fantasyliiga toisi lisää jännitystä tulevaan, tosi mielenkiintoiseen, NBA-kauteen.

1. Olen noin 30v.
2. Pelannut juuri tätä ESPN hommaa ja lisäksi kaikkia näitä selainmanagereita (hatrick, basketsim, buzzerbeater), kohtuullisen hyvällä menestyksellä.
3. Olisin hyvä lisä, koska kiinnostusta ja intoa löytyisi varmasti, koska olen pitänyt noin vuoden taukoa muista managereista, ja nyt olisi hauska taas ruveta manageroimaan...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.