Koripallo.com

KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

• Viestiketjun aloittaja Koripalloanalyytikko #1
  • Alkaa

Koripalloanalyytikko #1

Vs: KORIPALLO.COM NBA Fantasy League 09-10

Avausviestiin päivitetty liigan tietoja. 10 mennään, mutta vielä olisi muutamalle varmasti pätevälle managerille paikka vapaana.

Olen koripalloanalyytikon vanha peppukaveri ja mies itse henkilökohtaisesti kutsui minut liigaan ------> Olen siis mukana.

Koripalloanalyytikko #1

Iskender sanoi:
Olen koripalloanalyytikon vanha peppukaveri ja mies itse henkilökohtaisesti kutsui minut liigaan ------> Olen siis mukana.

Asiakirjoittajat mahtuvat aina mukaan
one_thumb_up.gif

Koripalloanalyytikko #1 sanoi:
Paikkansa varmistaneet:

Koripalloanalyytikko #1
Leprechaun
Keyser Söze
S13M
Pepe Le Pew
Iskender
---------------------------- odotuslista:
Scalabrine
Sampsu
Scarface2
Fakiiri
xxx

Luin lähettämäsi yksityisviestin ja taisin saada juonesta kiinni. Mitenkäs pystyn siirtymään odotuslistalta varmojen jäsenten listalle? Vai voinko?

Koripalloanalyytikko #1

Kuten näet, olet ensimmäisenä listalla tällä hetkellä. Varmistat paikkasi käymällä tutustumassa peliformaattiin oma-aloitteisesti lähiaikoina ja kirjoittamalla siitä 1000 sanan esseen.

No ei vaiskaan, kunhan käyt tutustumassa ja ilmoittelet, kun olet sisäistänyt homman, niin pääset listalle.

No ei vaiskaan, kunhan käyt tutustumassa ja ilmoittelet, kun olet sisäistänyt homman, niin pääset listalle.

Entäs nyt, kun olen sisäistänyt jutun? Vai olenko sellainen pahanilmanlintu, että olen ruokaketjun alimpana?

Koripalloanalyytikko #1

Scarfacen aktiivisuutta ei käy kiistäminen ja viestihistoria pärjää monille muille ehdolla olevista, mutta ilmiselvä spämmijunnuus heittää varjon osallistumisen ylle. Loppuuko kiinnostus alkuinnostuksen jälkeen, kuten teineillä usein tekee? Mieluusti mukaan ottaisi myös paljon sellaisia pelaajia, joilla on aikaisempaa kokemusta ko. pelistä, jotta taso olisi mahdollisimman korkea.

Scarfacen aktiivisuutta ei käy kiistäminen ja viestihistoria pärjää monille muille ehdolla olevista, mutta ilmiselvä spämmijunnuus heittää varjon osallistumisen ylle. Loppuuko kiinnostus alkuinnostuksen jälkeen, kuten teineillä usein tekee? Mieluusti mukaan ottaisi myös paljon sellaisia pelaajia, joilla on aikaisempaa kokemusta ko. pelistä, jotta taso olisi mahdollisimman korkea.

Eipä kiinostus ole muihinkaan Fantasy peleihin loppunut. Muita korisfantaseita olen pelannut, mutta ESPN en ole.

Ps. En ole enään teini. Vain spämmääjä enään.

Koripalloanalyytikko #1

Ok, olet mukana. Olethan sentään NBA-puolen aktiivisimpia kirjoittajia.

Scarface2 vieraana

Ok, olet mukana. Olethan sentään NBA-puolen aktiivisimpia kirjoittajia.

Hyva,vaikka maara ei aina ole laatua

Koripalloanalyytikko #1

Sampsu myös kelpuutettu mukaan. Jäätävää asiakirjoittamista, toivottavasti myös aktiivisuus on kohdillaan.

2 paikkaa jäljellä, jos hyviä uusia halukkaita ei seuraavan reilun viikon aikana ilmesty.

Tutustuin ja mielestäni myös sisäistin systeemin kohtuullisen hyvin. Toivon kuitenkin, että jonkin sortin asiakaspalvelua on tarjottavissa ajoittain (hymiö). No, täytänkö kriteerit ja olenko pysyvällä listalla?

Koripalloanalyytikko #1

one_thumb_up.gif

Viimeistä paikkaa pidetään auki sitten hieman pidempään, toki se kahden lisäpaikan myöntäminenkin vielä on.

Ohje miten pääsette sisään (viimeiset 2 kappaletta):

Kehutte Koripalloanalyytikkoa
Kehutte LeBron Jamesin pelitaitoja ja ulkonäköä
Pyöritte samoissa topiceissa kuin Koripalloanalyttikko, ja olette aina samaa mieltä
Vaihdatte itsellenne Hubie Brownin avatariksi

Tsädäm, olette mukana. Itse tyydyn tekemään ristikoita pimeässä nurkassa taskulampun kanssa ullakolla, koska en päässyt mukaan.

one_thumb_up.gif

Viimeistä paikkaa pidetään auki sitten hieman pidempään, toki se kahden lisäpaikan myöntäminenkin vielä on.

Miten voi päästä näin jälkikäteen sisään jos olen jo laittanut hakemukseni ?

Sampsu myös kelpuutettu mukaan. Jäätävää asiakirjoittamista, toivottavasti myös aktiivisuus on kohdillaan.

2 paikkaa jäljellä, jos hyviä uusia halukkaita ei seuraavan reilun viikon aikana ilmesty.

En tuota pettymystä kenellekään...

Edellen odottelen kutsua liigaan ja todella toivon pääseväni sinne.

Tarvitseeko mukaan pääsyn asiakirjoittelua ja monia viestejä, vai pääseekö hieman uudempi kp.comin käyttäjä mukaan ?

Teidän täytyy ottaa huomioon että useimmilla sisäänpäässeistä on LeBron-farkut tai Anderson Varejao- polvisukat. Teidän täytyy myös ottaa huomioon kuka siellä on määrittelemässä asiakirjoittajan ei asiakirjoittajasta.

Don Mega sanoi:
Teidän täytyy ottaa huomioon että useimmilla sisäänpäässeistä on LeBron-farkut tai Anderson Varejao- polvisukat. Teidän täytyy myös ottaa huomioon kuka siellä on määrittelemässä asiakirjoittajan ei asiakirjoittajasta.

Minkä takia sun tarvii tulla aukomaan päätä tänne ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.