Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näky Into sanoi:Itse peli oli kohtuu hyvä ja jännittävä. Viimeistään nyt kaikille "asiantuntijoille" tuli varmaankin seleväksi, mikä oli pelin henki joukkueiden kohdatessa alkusarjassa![]()
The Leprechaun sanoi:Olisi hauska nähdä USA:n pelaavan Liettuaa, Espanjaa ja Argentiinaa vastaan silloin, kun tuomareilla on munaa viheltää hyökkääjänvirheitä, askeleita ja blokkitilanteista. Varsin väsynyttä touhua dumareilta. Mistään ylivoimasta on turha puhua.
JoKaFan sanoi:Turnauksen parhaat pelaajat (MVP:t) TOP5:
1. Dwyane Wade
2. Pau Gasol
3. Luis Scola
4. Lebron James
5. Manu Ginobili
Ei todellakaan näin, ei mene läpi edes läppänä. Top-5 pelaajan joukkue ei jää alkulohkoon. Vaikka Olympic Jamesin sokea hypetys teki LeBronista vastenmielisen, oli mies silti kisojen selkeää parhaimmistoa. Itse allekirjoitan JokaFanin listan tuollaisenaan, Ginon tilalle voisi ehkä keksiä jonkun liettualaisen, mutta heistä ei kukaan erottunut erityisesti. Wade oli kyllä mahtava, ja odotan kyllä innolla miehen otteita seuraavalla kaudella NBA:ssa. Kobe oli minulle kisojen isoin pettymys.Salminen sanoi:Lebron pois ja kirilenko tilalle
The Leprechaun sanoi:Olisi hauska nähdä USA:n pelaavan Liettuaa, Espanjaa ja Argentiinaa vastaan silloin, kun tuomareilla on munaa viheltää hyökkääjänvirheitä, askeleita ja blokkitilanteista.
Buzzer Beater sanoi:Wade oli kyllä mahtava, ja odotan kyllä innolla miehen otteita seuraavalla kaudella NBA:ssa. Kobe oli minulle kisojen isoin pettymys.
Olympic James sanoi:LeBron James pelasi jälleen mahtavan pelin, osoittaen minkälainen joukkuepelaaja on. Kahdesta nopeasta virheestä huolimatta hän pystyi tekemään tukun tärkeitä koreja, johtamaan joukkueensa peliä ja tekemään todellisia clutchsuorituksia viimeisellä neljänneksellä. Turnauksen kiistaton MVP, vaikka finaalissa tuon arvon voikin Dwyane Wadelle antaa. Tämä turnaus on osoittanut kaikille, kuka on maailman paras pelaaja tällä hetkellä. Hänen nimensä on LEBRON JAMES!!!!