Onhan Ruudussa hyvääkin, maakunnista on noussut hyviä selostajia, yleensä ihan pelin alussa tilastot ovat ajan tasalla, lähetysten pätkimisen ja muiden mokien välillä homma toimii. Jos kerran nostetaan hintaa prosentuaalisesti noinkin paljon, olisi kuranttia tarjota jotain uudistuksia ellei peräti parannuksia. Nythän hinnankorotus siirtyy suoraan katteeseen vai kuinka?
Itse suosin laadukkaita NBA-lähetyksiä ja Ruudusta olen katsonut kotikulmien joukkueen vieraspelejä. Jatkossa jätän pois vieraspelit - en hyväksy ylimielistä hinnankorotusta, joka ei tuo lähetyksiin lisäarvoa saati, että se edes perusteltaisiin maksaville asiakkaille - suostuminen siirtäisi osaltanivuodella mahdollisuutta, että saamme kelvollisia koripallolähetyksiä.
Porcum in sacculô comparare.
Itse suosin laadukkaita NBA-lähetyksiä ja Ruudusta olen katsonut kotikulmien joukkueen vieraspelejä. Jatkossa jätän pois vieraspelit - en hyväksy ylimielistä hinnankorotusta, joka ei tuo lähetyksiin lisäarvoa saati, että se edes perusteltaisiin maksaville asiakkaille - suostuminen siirtäisi osaltanivuodella mahdollisuutta, että saamme kelvollisia koripallolähetyksiä.
Porcum in sacculô comparare.