Päinvastoin. Pelihän on niin tylsä kuin olla voi, joten kiva kuulla hieman termistön avaamista. Näitä nyt kuitenkin selostuksessa ja podcasteissa tulee koko ajan, niin pitäähän ne yleisölle myös avata. Nyt voi seurailla tägäämistä uusin silmin, kun on kunnolla kerrottu. Iverson-leikkaus seuraavaksi auki.
Jep, itsehän olen myös Palotie-fani ja taisin joskus sanoa häntä arrogantiksi. En tarkoittanut tätä silloin muuten kuin positiivisena ylpeytenä (jos olen tämän(kin) joskus aiemmin parin kaljan jälkeen aiemmin kertonut, niin kertaus on opintojen äiti).
Mutta noin muuten, ymmärrän että jotkut ottavat kierroksia puolueellisuudesta tai "huutamisesta", en tiedä noista itse, kun en ole niitä pahemmin huomannut. Olen melko neutraali katsoja ja uskon toki, jos jotkut näin itse kokevat, selostushan on kuitenkin henkilökohtainen kokemus ja tuo voinee pitää paikkaansakin, tiedä häntä. Mutta jos katsoo NBA-selostuksia, niin minkä takia Palotie vastailee Twitter-kysymyksiin?
a) ei ole muuta tekemistä, b) haluaa puhua lisää, vaikka suu on jo valmiiksi kuiva vai c) haluaa olla aidosti katsojien kanssa yhteydessä?
Vastausta en suoranaisesti tähän odota, ehkä kaikki vastaukset ovat oikeita.
Viimeksi muokattu: