Mielipiteitä on paljon itse en jaksa kuunnella niitä Palotien jaarituksia
Mielipiteitä on paljon itse en jaksa kuunnella niitä Palotien jaarituksia
Ja lisätään tähän nyt vielä vaikka ei ruutuun liitykään, summerihan soi ainakin sekunnin sen jälkeen kun aika on jo kellosta kulunut loppuun? Uudessa hallissa?Nokialla voisi hallin mikrofoneista kuuluvaa ääntä miksata vähän kovemmalle. Tuntuu kuin vain selostajaa kuuntelisi hiljaisessa kopissa.
Ja lisätään tähän nyt vielä vaikka ei ruutuun liitykään, summerihan soi ainakin sekunnin sen jälkeen kun aika on jo kellosta kulunut loppuun? Uudessa hallissa?
RIP Tapsa..Niin paljon asia virheitä tolla muikkelilla. On niitä usealla mies selostajalla myös, mutta tää jotenkin korostaa "lajitietämystään" paljon ."
Samaa mieltä tästä. Mutta pakko antaa myös positiivista palautetta, selkeästi mielestäni kehittynyt tässä hommassa, äänenkäyttö huomattavasti parempaa.Niin paljon asia virheitä tolla muikkelilla. On niitä usealla mies selostajalla myös, mutta tää jotenkin korostaa "lajitietämystään" paljon enempi.
Yksi esimerkki. "Kelloon 1,5sek ja sehän on aika jossa ei heittoliikettä enää kerkee tekemään vaan pallo pitää toimittaa koriin tippaamalla."
Joo hiukan on rauhottunu. Pykälän vois ottaa vielä alasSamaa mieltä tästä. Mutta pakko antaa myös positiivista palautetta, selkeästi mielestäni kehittynyt tässä hommassa, äänenkäyttö huomattavasti parempaa.
Arvasin että joku vetää tän sukupuolikortin nenuun ku palollisen herneitä.Nyt kannattaa olla tarkkana sen naisvihan kanssa, ettei tule bänniä! Kohtuutonta kritisointia sukupuoleen kohdistuen.
Musta tää on ihan validi asia kertoa, katsojia kun on ihan laidasta laitaan. Joku voi jopa oppia koripallosta lisää! Ne, jotka tietää lajista itse kaiken, voi vaikka selostaa pelin itselleen juuri sillä tyylillä, josta pitääYksi esimerkki. "Kelloon 1,5sek ja sehän on aika jossa ei heittoliikettä enää kerkee tekemään vaan pallo pitää toimittaa koriin tippaamalla."
Mutta kun tää ei pidä paikkaansa ja se varmaan se kritiikin aihe. Ja selostajasta yleisesti, ni harvemmin näkee noin puolueellista selostusta ja mukatietoa noin raskaalla äänellä. Ei voi mitään.Musta tää on ihan validi asia kertoa, katsojia kun on ihan laidasta laitaan. Joku voi jopa oppia koripallosta lisää! Ne, jotka tietää lajista itse kaiken, voi vaikka selostaa pelin itselleen juuri sillä tyylillä, josta pitää
Jep, mutta viittasinkin enempi siihen kommenttiin lajitietämyksen korostamisesta…Mutta kun tää ei pidä paikkaansa ja se varmaan se kritiikin aihe. Ja selostajasta yleisesti, ni harvemmin näkee noin puolueellista selostusta ja mukatietoa noin raskaalla äänellä. Ei voi mitään.
Nooo itselle tää kritiikki ei liittyny millään tavalla lopputulokseen. Selostajan tehtävä on selostaa peliä eikä valita puolia ja prassailla. Eilen katajan pelaajista puhuttiin etunimellä/lempinimellä jne. Palotie kyllä tästä(kin) syystä paras vaihtoehto, koska ei ole erityistä sidettä mihinkään joukkueeseen. Ja tälle eiliselle selostajalle sellanen noppitieto, että vilpas taipuu ”vilppaalla” eikä ”vilpaksella”Jep, mutta viittasinkin enempi siihen kommenttiin lajitietämyksen korostamisesta…
Virheitä tulee selostajalle kuin selostajalle, kun tilanteet tulevat niin nopeasti. Pääosin kuitenkin hyvää settiä Wahlgrenilla, eikä korosta lajitietämystään vaan tekee työtään. Makuasioitahan nämä ovat, mutta tunnustan silti, että häviön hetkellä itseäkin häiritsee selostajan joka ikinen juttu
Ps. Lipsahtihan sitä paitsi Stubbiltakin Kiinassa, että Venäjän auttaminen on tärkeää (piti olla Ukraina). Tekevälle sattuu
Validi asia, mutta kun tuo 1,5sek ei riitä normaaliin heittoon on täysin paskapuhetta. Eli tietoa, jonka kuullut jostain mutta muistaa sen päin persettä.Musta tää on ihan validi asia kertoa, katsojia kun on ihan laidasta laitaan. Joku voi jopa oppia koripallosta lisää! Ne, jotka tietää lajista itse kaiken, voi vaikka selostaa pelin itselleen juuri sillä tyylillä, josta pitää