Koripallo.com

Korisliiga ja Ruutu

TS1

Joku on tainnut selostamisen perussäännöksi joskus sanoa sen, että ei kannata jokaisesta suorituksesta huutaa, kun sitten tapahtuu se oikeasti hehkutuksen arvoinen suoritus/voittokori, niin se ei sitten erotu millään tavalla tuosta hänen selostustyylistään vs. tavallinen kolmonen.

Ja ei sitä finglishiä tarvis viljellä ihan joka lauseessa...

Joku on tainnut selostamisen perussäännöksi joskus sanoa sen, että ei kannata jokaisesta suorituksesta huutaa, kun sitten tapahtuu se oikeasti hehkutuksen arvoinen suoritus/voittokori, niin se ei sitten erotu millään tavalla tuosta hänen selostustyylistään vs. tavallinen kolmonen.

Ja ei sitä finglishiä tarvis viljellä ihan joka lauseessa...
Finglish kritiikistä olen täysin samaa mieltä.

Finglish kritiikistä olen täysin samaa mieltä.

Aiemminhan sanottiin, että juntit eivät osaa englantia. Nykyään tuo finglishin tunkeminen joka paikkaan on vielä paljon juntimpaa, toisaalta esim. koriksessa on jotain termejä, joille on ehkä vaikea löytää luontevaa suomenkielistä käännöstä. :)

Aiemminhan sanottiin, että juntit eivät osaa englantia. Nykyään tuo finglishin tunkeminen joka paikkaan on vielä paljon juntimpaa, toisaalta esim. koriksessa on jotain termejä, joille on ehkä vaikea löytää luontevaa suomenkielistä käännöstä. :)
Niin, koriksessa niitä löytyy paljon, esim post-pelaaminen, screenit jne. Kuulostaisi koomiselta suomeksi "ruutu", "postipelaaminen"

Häiritseeköketään muuta Ruudussa esiintyvä tapa näyttää joukkueiden alkulämmittelyä yhdellä kameralla keskiviivan tienoilta rajaten kummatkin korit kuvan ulkopuolelle? Minusta ainakin olisi kiva nähdä miten lämmittelyheitot osuvat koreihin enkä olisi niin katkera siitä, ettei molemmat korit näyttävä kuva kentästä olisi niin hieno tv:n kuvaformaatissa.

Häiritseeköketään muuta Ruudussa esiintyvä tapa näyttää joukkueiden alkulämmittelyä yhdellä kameralla keskiviivan tienoilta rajaten kummatkin korit kuvan ulkopuolelle? Minusta ainakin olisi kiva nähdä miten lämmittelyheitot osuvat koreihin enkä olisi niin katkera siitä, ettei molemmat korit näyttävä kuva kentästä olisi niin hieno tv:n kuvaf;)ormaatissa.

Heh! Voi kyynel! :D

Kun olin itse juniori-iässä niin koripallon sm-sarjaa näki telkkarista ehkä yhden pelin kaudessa ja finaalit kolmannesta pelistä alkaen.

Mutta hei, nyt meillä on ongelma kun alkulämmittelyjä ei kuvata oikealle tavalla näissä Ruudun Korisliiga -lähetyksissä. :)

Voimia ja jaksamista. ;)

200w.gif

Heh! Voi kyynel! :D

Kun olin itse juniori-iässä niin koripallon sm-sarjaa näki telkkarista ehkä yhden pelin kaudessa ja finaalit kolmannesta pelistä alkaen.

Mutta hei, nyt meillä on ongelma kun alkulämmittelyjä ei kuvata oikealle tavalla näissä Ruudun Korisliiga -lähetyksissä. :)

Voimia ja jaksamista. ;)

200w.gif
No tämä!

Mut täytyy kyl kanssa muistaa, et ajat on sun ja mun junnu ajoista melkoisesti. Tuotteen täytyykin olla parempi. Ja paljon parempi mitä nyt saadaan.

Toki, lämppäilyähän tuossa alussa ei nyt hirveesti nähdä, ni sinänsä tämä ei taida olla se tärkein kehityskohde kuitenkaan ;)

Mut täytyy kyl kanssa muistaa, et ajat on sun ja mun junnu ajoista melkoisesti. Tuotteen täytyykin olla parempi. Ja paljon parempi mitä nyt saadaan.

Paljon parempi? En kyllä oikein ymmärrä, että mitä vikaa näissä nykyisissä Ruudun lähetyksissä on? :rolleyes: Ja varsinkin, että mitä "paljon parempaa" näissä lähetyksissä pitäisi saada tällä rahalla?

Kuukausi sitten maksoin 6kk paketista 63 euroa.. Mielestäni nykyiset lähetykset ovat hinta-laatusuhteeltaan loistavia tällä rahalla.

Paljon parempi? En kyllä oikein ymmärrä, että mitä vikaa näissä nykyisissä Ruudun lähetyksissä on? :rolleyes: Ja varsinkin, että mitä "paljon parempaa" näissä lähetyksissä pitäisi saada tällä rahalla?

Kuukausi sitten maksoin 6kk paketista 63 euroa.. Mielestäni nykyiset lähetykset ovat hinta-laatusuhteeltaan loistavia tällä rahalla.
Joo siis hinta-laatu on varmasti kohdallaan. Sanamuoto oli ehkäpä liian kärkäs!

Me korista hengittävät kuitenkin varmasti haluaisimme, että tää tuote=korisliiga haastaisi nuo kilpailevat lajit ja menis heittämällä ohi.

Joku kysyi Krisulta Sextonin lausumisesta, mies vastasi 15 sekunnin ajan tähän kysymykseen, arvostan todella korkealle kielitieteilijänä tämmöistä.

Toki voivat negatiivit ajatella, että vietiin taas 15 sekuntia huippujännittävän NBA:n runkosarjan selostuksesta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.