Tämänpäiväisessä fanseat-lähetyksessä oli jotain uutta. Minulla ainakin kuvanlaatu oli ihan hyvä eikä pätkinyt lainkaan. Vaikka toteutus oli yhdellä kameralla, mukaan oli saatu muutama pikainen uusintaklippi, mikä oli ihan uutta. Eli ehkä tämä uusi prosessointi aiheutti jotain hässäkkää sielläpäin verkossa.42 sanoi:Jaa, miksi sitten juurikaan mikään muu nettistriimi ei pätki yhtään? Ei ole pätkinyt VeikkausTV, ei EuroliigaTV eikä esimerkiksi Elisa Viihde tai YLE Areena.
Tänään sitten eka jakso hyvällä kuvanlaadulla (varmaan sen monikameratuotannon takia?) täysin pätkimättä. Nyt kun toinen puolisko alkoi, niin kuvanlaatu on vanhaa paskaa Fanseattia ja pätkii ainakin minuutin välein. Mun nettiyhteyskö tuon kuvanlaadunkin huononsi?
42 sanoi:En minä häntä mitenkään erityisen puolueellisena kuullut. Toisin kuin pääkaupunkiseudulla. Enempi häiritsi se, ettei useinkaan osannut tulkita tilannetta tai tuomiota kentällä. Ja lopulta, mitäs niistä, laittaa vaan volyymit pienemmälle. Kouvolassa on kyllä ollut aika hyvät äänet selostamossa. Jaa mutta sehän kommentaattori onkin Salosta.
Olen hiukan eri mieltä RKM:n kanssa. Ensinnäkin kaveri oli kyennyt laittamaan mikkien tasot oikeaan asentoon heti pelin alusta lähtien. Toisekseen hän selosti ihan asiallisesti, oli pääsääntöisesti hyvin mukana ja hyvä kun otti pariin otteeseen kantaa tuomarivirheisiin ja vielä siten, ettei syyttänyt tuomareita vaan puolusti ettei kaikkea voi nähdä. Positiivisuutta lisää selostamoon, katsomoon kuin tälle sivustolle niin hyvä tulee!RahanKeruuMies sanoi:Ei tarvi kyllä tämän Nokian selostajan enää vaivaantua selostamoon. (Ei sentään niin paska kuin Salon kaksikko) Mankumista ja manaamista alusta lähtien ....
RahanKeruuMies sanoi:Ei tarvi kyllä tämän Nokian selostajan enää vaivaantua selostamoon. (Ei sentään niin paska kuin Salon kaksikko) Mankumista ja manaamista alusta lähtien kun Nokia on tappiolla. 6 minuuttia ennen loppua pyyhe lopullisesti kehään. Kuulemma jo siinä vaiheessa pelkkää kosmetiikkaa.
clikc sanoi:Nykyisen tasoiset lähetykset eivät juuri houkuta uusia katsojia koriksen pariin
raappa sanoi:Mä en taas maksais 8e peliltä ainakaan runkosarjan aikana. Satunnaisista peleistä ehkä.
Jeremies Puu sanoi:Tässä olikin laskettu ihan vaan pelkästään sillä ajatuksella kun paremmasta kuvan laadusta ollaan maksamaan vaikka 8€/peli.
No kuinka paljon täällä oltaisiin valmiita maksamaan että €/kk että olisi parempiakaan laatu?
Itselle nykyinen systeemi ja 8€/kk passaa hyvin koska katson sillä lähinnä satunnaisesti.