Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

kobe-iii-white-01.jpg

Näillä mennään.

jessi sanoi:
Itselläni on And1:nin kengät olleet kohta puoli vuotta ja hyvin ovat kestäneet kovaakin käyttöä. Olen tietysti vielä juniori-ikäinen eivätkä kenkäni siis kulukkaan sitä vauhtia mitä aikuisilla mutta silti, ne ovat tuntuneet hyvältä ja ovat hyvin toimineetkin.

Mulla meni toiset syksystä kauden alusta kevään alkuun ja rikki.
Palutettiin kauppaan ja saatiin valmistajalta uudet. Joku korvaus malli.
Nyt ne vatun korvaus mallitkin menee rikki, ja vielä samoista paikoista.
Ulkopuolen kylkiin alkaa tulemaan reikä, pohja menee rikki ja kengän körki alkaa hajoamaan, nyt meni vielä nauhojen pidike..

Minä kirjoitin tuon edellä olevan "Nakki" vieraalta olevan viestin.

-McNakki

zoombb

Nike Zoom BB II Low

Näitä myydään nyt hyvällä vauhdilla pääkaupunkiseudun Intersporteissa, mm. Sellossa ja Forumissa.

zoombb sanoi:
Nike Zoom BB II Low

Näitä myydään nyt hyvällä vauhdilla pääkaupunkiseudun Intersporteissa, mm. Sellossa ja Forumissa.
Pääkaupunkiseudun koripalloilijoille pitää antaa sellainen vinkki että Sellon Intersport on vuodessa ohittanut Mikonkadun liikkeen hyvänä koriskenkien hankintapaikkana. Erään myyjän mukaan vielä tänä syksynäkin on tulossa uudempia kenkämalleja tarjolle vaikka hyllystä löytyy jo ainakin kymmenen erilaista mallia (suurin osa Nike ja Jordan, Addut puuttui ja And1 ei kuulemma oteta !).

Kaaren_takaa sanoi:
Pääkaupunkiseudun koripalloilijoille pitää antaa sellainen vinkki että Sellon Intersport on vuodessa ohittanut Mikonkadun liikkeen hyvänä koriskenkien hankintapaikkana. Erään myyjän mukaan vielä tänä syksynäkin on tulossa uudempia kenkämalleja tarjolle vaikka hyllystä löytyy jo ainakin kymmenen erilaista mallia (suurin osa Nike ja Jordan, Addut puuttui ja And1 ei kuulemma oteta !).

Sello onkin paras paikka hankkia koriskengät pääkaupunkiseudun isoista kaupoista.

KB

Löytyykö sellosta Nike Hyperdunkeja? :p

Millainen valikoima tuolla turun Nike Galleriassa mahtaa olla ja löytyykö sieltä näitä Hyperdunkkeja?

Onko ketkään pelannu/pelaa reebokin pumpeilla? siis näillä retro mallissilla?
reebok-pump-omni-lite-white-blue-orange-01.jpg

Ois kiva saada kokemuksii jos joku ois pelannu? Meinaan tekis mieli tollasii "old school" kenkiin :) mut en sit tiiä että kestääkö yhtään kunnon pelailuu :D

Boss james sanoi:
Milson paljo maksaisi nuo kengät ja mistä ostaisit?

120e Bisquit Stashist :) mut ois kiva viel tietää et onks kukaa pelannu tollasil ja et kestääks noi kentäl :)

Kuinka suuri valikoima Sellon Intersportissa on?

Ehdottakaa jotain hyviä mieluiten 100e maksavat tai alle =9

hörö

Tampereen intersporteissa on hyvä valikoima kenkiä.

Helsinkiin olen täältä kainuun perukoilta menossa nyt loppuviikosta. Tietäisittekö mistä löytyisi hyviä kenkiä hesasta siinä 40e-60e?

Boss james sanoi:
Helsinkiin olen täältä kainuun perukoilta menossa nyt loppuviikosta. Tietäisittekö mistä löytyisi hyviä kenkiä hesasta siinä 40e-60e?

Intersportit: Forum, Mikonkatu ja Puhos, Stadium (keskusta, Itis)... Intersportissa on mun mielestä paras valikoima, mutta tosta hintaluokasta en tiedä, et millaisia kenkiä on tarjolla. Toki riippuu siitä millaisia kenkiä on etsimässä. Uusimmat kengäthän ovat reilun sadan euron luokkaa. Jos Jamesin kenkiä haluat niin Nike Zoom LeBron Soldier II on jotain 90-110 euroa, Nike LeBron V taitaa olla vielä 100-130 euroa.

Onkos noissa paikoissa joita mainitsit t-macin mallistoa, käyttörahaa on 100e vain tosin...

Boss james sanoi:
Onkos noissa paikoissa joita mainitsit t-macin mallistoa, käyttörahaa on 100e vain tosin...

Kyl noista adidasta löytyy ja erilaisia t-mac:jä olen nähnyt useissa liikkeissä. En ole tosin ihan äsken käynyt kattelemassa kenkiä, joten en varmaksi tiedä mitä noissa on tällä hetkellä saatavilla.

Status
Viestiketju on suljettu.