Koripallo.com

Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Minkä merkkisiä kenkiä käytät tällä hetkellä..?

• and1

Ääniä: 85 24,9%
  • nike

Ääniä: 154 45,0%
  • reebok

Ääniä: 12 3,5%
  • adidas

Ääniä: 61 17,8%
  • muu

Ääniä: 30 8,8%

• Äänestäjiä
    342
Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Koristossut ja muuta koriskenkä asiaa.

Somekind Of a Jordan. sanoi:
Näin nuo Nordea-turnauksessa kouvolassa, mutta tällä kertaa ei ollut yli 160€ mukana että olisin saanu ne 160€ hintaan ostettua.
Pitää pähkäillä jos nuo viitsisi tilata, onko kickz:sistä turvallista tilata?

Onhan sieltä turvallista tilata, mutta hintaki on se verran korkea verrattuna muihin kauppoihin.

lol

Kenkä-expertti sanoi:
Älkää ostako näitä kenkia ne on umpimuovia!
Kävin Nike Sport galleriassa ja siellä sanottiin, että ne ovat muovia, ja tunnetusti muovi EI hengitä!

Oletko edes nahnyt kyseisia kenkia livena? Hyva sielta huudella jos et oo ikina edes jalkaas pistanyt..

lol sanoi:
Oletko edes nahnyt kyseisia kenkia livena? Hyva sielta huudella jos et oo ikina edes jalkaas pistanyt..

Kyllä olen nähnyt, ja kädessäkin kokeillut pintoja, ulkonäöstä jo huomaa, että ei hengitä!
Käytössä en tiedä, mutta itse en Hyper Dunkkeja ostaisi.

Ps: Täältä nimimerkin takaa on niin ihana huudella muille ihmisille.
Mutta Vieraana! Se vasta kivaa varmaan onkin...

heheh

No miksikohan varmaan joka kolmas college pelaajaa kayttaa hyperdunkkeja? Ja mun mielesta hengittaa iha samanlail ku muutki kengat. Mun sukat on ainaki hiesta marat, oli kenkina sitten andit, niket tai adidakset.. lol

Eihän kengän tarvitse olla älyttömän kevyt jos vain jalassa on tarpeeksi lihasta :p.
No työnnetään noi Hyperit nurkkaan ja lopetetaan tämmönen sönkötys. 8)

Millaisetkohan kengän nuo Air Jordanin XX3 mahtavat olla olettekos kokeillut ???.

Kenelläkään minkäänlaista tietoa uusista adidas ts creatoreista? Olen harkinnut niiden tilaamista jenkeistä, muuta olisi kiva saada ensin jonkinlaista tietoa niistä. Näyttävät kuitenkin hyviltä ja uskon niiden olevan hyvät jalkaan.

EL capitano sanoi:
Kenelläkään minkäänlaista tietoa uusista adidas ts creatoreista? Olen harkinnut niiden tilaamista jenkeistä, muuta olisi kiva saada ensin jonkinlaista tietoa niistä. Näyttävät kuitenkin hyviltä ja uskon niiden olevan hyvät jalkaan.

Vinkkinä vaan, että kannattaa testata kengät ennenkuin tilaat. Eikä olettaa että ne ovat hyvät.

tietämätön

Onko kellään tietoa/ootteko kuulleet millaiset olis noi niken huarachet? Vois luulla ettei sellasia tän maan urheilukaupoista löydy ja varmaan tulis halvemmaksikin tilata netistä.. Mutta nyt tarviin kommentteja, koska ite en oo koskaan nähny livenä!!

tietämätön

tietämätön sanoi:
Onko kellään tietoa/ootteko kuulleet millaiset olis noi niken huarachet? Vois luulla ettei sellasia tän maan urheilukaupoista löydy ja varmaan tulis halvemmaksikin tilata netistä.. Mutta nyt tarviin kommentteja, koska ite en oo koskaan nähny livenä!!

Siis nämä uudet 08-versiot oli kyseessä!!

tietämätön sanoi:
Siis nämä uudet 08-versiot oli kyseessä!!
Raision myllyssä on naisten malleja ihme kyllä...

tietämätön

sapeed sanoi:
Raision myllyssä on naisten malleja ihme kyllä...

Kävin tänään Raisiossa ennen kuin olit vastannut ja stadiumissa tosiaan oli naisten malli huarachesta.. Ostin sitten hyperdunkit koska tuntuivat ihan kelvollisilta ja hintakaan ei ollut mikään älytön 119 €.. Saas nyt nährä miten tossu toimii..

Harmi muuten kun tuota ääntä ei voi muuttaa... On meinaa uudet komiat shox slamit käytössä...

???

Moi

Olisko jollain jotai tietoo mitkä olis hyvät adidakset.
jos jotkut jollain käytössä nii kommenttia vaan.
ite ajattelin ostaa cc responset, oks niist jotai kokemusta?

TSC

??? sanoi:
Moi

Olisko jollain jotai tietoo mitkä olis hyvät adidakset.
jos jotkut jollain käytössä nii kommenttia vaan.
ite ajattelin ostaa cc responset, oks niist jotai kokemusta?

TS Commanderit on ainakin ihan hyvät adidaksen kengät.

Itselläni on Niken Shox Slammit jotka on kyllä käytössä todettu kestäväksi.

Adidaksen Bouncet ja And1:n Cubic midit ovat ehdottomasti epämiellyttävimmät koriskengät, joita olen kokeillut.

tietoa?

elikkäs mistä porukat tilailee noit kenkii ulkomailt esim.jenkeist muutaku tuolt kickz:stä??

.

Slash sanoi:
Oks jollai jotain tietoo adidaksen lightspeed feather 2:kkosista ??? ???

Sen verran on tietoa, että kaverilla on noi kengät...

Zap

Mistä päin Suomea löytyisi Niken Hyperdunk- kenkiä? Tai Zoom Blur, Huarache 08 BBall, taikka Shox Slam? Jos joku on nähnyt kyseisiä kenkiä paikallisessa liikkeessä niin kertoisitko, kiitos.

Status
Viestiketju on suljettu.