Mulla on ollut pari viikkoa käytössä. Ihan päteviltä vaikuttaa, ainakin tukevat hyvin rajoittamatta liikkumista liikaa. Vaimennuksista ei oikein vielä osaa sanoa.Dengi sanoi:Onko jollain kokemuksia noista adidas TS pro model- kengistä? Ajattelin ostaa kun ovat duosportissa alle 90e...
jesukki sanoi:Ainakaan koriskengät eivät toimi salibandys joten tuskinpa salibandy kengät toimivat korikses.
Penkki Punnertaja sanoi:Onko kukaan kokeillut pelata lentiskengillä korista? Kävin kokeilemassa kalliita 139 Eur Asics gel Beyond korkeavartisia kenkiä Intersportissa ja tuntuivat jalkaan ainakin tosi hyviltä. Tuntuma on mukava kuin lenkkareissa. Vaimennuskin tuntuu pehmeältä ja tehokkaalta. Tosin kovaa tukevuutta kaipaaville ei varmasti sovi, sillä ovat lenkkarimaisen löysät. Nilkkaa tuntuvat tukevan ihan hyvin, mikä on toki lentopalloilijoillekin tärkeää. Nyt harkinta näiden suhteen päällä. Onko kellään siis kokemuksia salibandy tai lentiskenkien käytöstä koriksessa?
MHpöö sanoi:Ostin itselleni uudet kengät. Ongelma on nyt vain sellainen, että huolimatta täydellisestä istumisesta kengät hiertävät pikkuvarpaat todella pahasti verille. Onko tämä yleisesti sellainen ongelma, joka katoaa kenkien muotoutuessa jalalle, vai joudunko tästä eteenpäin turvautumaan aina teippiin pikkuvarpaiden kohdalla?
olipa huono provo. Mutta mutta voishan tohonkin vastata eli kengät meinaan liukuu ihan liikaa ja varsinkin jos ovat varrelliset ni liuku ja varrelliset= polvivamma.Ballin sanoi:Millä perusteella ei toimi? Puuhelmet ei pysy kaulassa?
etiilute sanoi:Olin tuossa viikonloppuna Lontoossa, ja ostin and1 kengät. Hintaa oli vaivaiset 12 puntaa. Siellä oli muutenkin kaikki kengät toddella halpoja, ei tainnut yhdetkään koristossut olla yli kahtakymmentä puntaa
E:
tuommoset
hyperdunk sanoi:Ostakaa hyvat ihmiset nike hyperdunkit. ihan hemmetin hyvat kengat. Tosi kevyet mut tukee silti erinomasesti. Tai en tiia saako niita sielta suomesta mut onhan footlocker yms keksitty. Ite ostin tos pariviikkoo sit ja oon ollu tosi tyytyvainen.
Somekind Of a Jordan. sanoi:Tietääkö joku teistä, onko suomessa jossain päin etelää näitä kenkiä?:
http://kickz.com/show_detail.aspx?artnr=903542&farbe=471'
Eli kenkä olisi Jordan Team 12.5.
Scarface2 sanoi:Halvemmaksi tulee jos tilaat suoraan netistä nuo. Jos Suomessa jossakin tuollaiset myynnissä olisi hinta olisi melko maagista luokkaa.