Ite oon tavallinen sekasyöjä. Mutta ei jeesus, totta hitossa kasviruualla pärjää, jopa NBA-tason huippuatleetit. Vaatii toki varmasti paneutumista ja konsultointia, jotta koripalloa ammatikseen pelaavat ja tämän mukaisesti reenaavat saavat riittävät määrät oikeantyyppisiä ravintoaineita, jotta palautuminen/kehittyminen eivät jää niistä asioista kiinni. Ja ravintoasiat ovat kuitenkin lopulta suht simppeleitä ja kustannustehokkaita asioita koutsata kuntoon. Sellaisia, mistä jokaisen NBA-joukkueessa pelaavan kanssa käydään yksilölliset keskustelut tod.näk. vähintään kerran kaudessa. Ja todennäköisesti useamminkin sellaisten urheilijoiden kanssa, joilla olla enemmän haasteita asian kanssa, kuten esim. selkeästi ylipainoisten pelaajien kohalla. Tai vaikkapa allergioiden, vakaumusten, tai muiden syiden vuoksi hieman vajaammalla ravintolähdevalikoimalla operoivien kohdalla.
Zion:in sopimuksessa on ilmeisesti joku "mäkkäripykälä". Mutta en ole ainakaan kuullut, että kenenkään sopimukseen olisi vielä sisäänleivottu lihansyöntipykälää. Ja se vaatikisin jo melko rohkeata päätöstä joukkueen johdolta. Tai siis erittäin tyhmää.
Laurissa hienointa on hänen aitous, rehellisyys, ja tinkimättömyys. Eli täydellinen lähettiläs suomalaiselle koripallolle, ainakin miten itse asian näen
Zion:in sopimuksessa on ilmeisesti joku "mäkkäripykälä". Mutta en ole ainakaan kuullut, että kenenkään sopimukseen olisi vielä sisäänleivottu lihansyöntipykälää. Ja se vaatikisin jo melko rohkeata päätöstä joukkueen johdolta. Tai siis erittäin tyhmää.
Laurissa hienointa on hänen aitous, rehellisyys, ja tinkimättömyys. Eli täydellinen lähettiläs suomalaiselle koripallolle, ainakin miten itse asian näen