Koripallo.com

Mieshuoraus

Vs: Mieshuoraus

1.Oletko mieshuora?

2.Kannattamasi joukkue?

3. Kuinka monta Korisliiga- matsia olet nähnyt? Kuinka moni niistä oli livenä?

4. Kuinka monta NBA-peliä olet nähnyt? Kuinka moni niistä oli livenä?

5.Miksi et käy katsomassa Korisliiga-pelejä/ Mikä on pielessä Korisliigassa?

1. En ole

2. Lappeenrannan Namika

3. 80-100 livenä, telkkarist n. 20-40

4. telkkarist 5-10

5. Ei ole pohjoisesta joukkueita?

JNS

rööriroope sanoi:
Perusteluja?

???

Ja vastaus, ettei ole pohjoisesta joukkuetta.

Mitä pitiäisi perustella?

1.Oletko mieshuora?

2.Kannattamasi joukkue?

3. Kuinka monta Korisliiga- matsia olet nähnyt? Kuinka moni niistä oli livenä?

4. Kuinka monta NBA-peliä olet nähnyt? Kuinka moni niistä oli livenä?

1 en

2 en kannata mitään korisliigajoukkuetta, sillä oma seurani pelaa alemmalla tasolla.

3 50 joista 10 livenä

4 4 peliä telkkarista

5 En käy siksi katsomassa paikanpäällä että tällä alueella ei ole korisliigajoukkuetta. Telkkarista kyllä joka peli tulee katsottua.

JoNeS sanoi:
???

Ja vastaus, ettei ole pohjoisesta joukkuetta.

Mitä pitiäisi perustella?
Oletko sinä ja Hullued sama henkilö vai miten voit perustella toisen mielipiteitä? Ei se ole mikään perustelu, että ei ole pohjoisesta tai että on pohjoisesta. Miksi pitäisi olla pohjoisesta?

Ajatus lähtee taas liitelemään paikallisuuden arvostamisesta aina nationalismiin, ja sen hyötyihin ja haittoihin saakka. Ymmärrän kyllä kotiseuturakkauden, sekä sen että sympatisoi joukkuetta, jonka juniorikoulun on kolunnut aikoinaan, näin itsellänikin on tietenkin. Mutta liiallinen me vs. muut -hehkutus alkaa aina hieman arveluttamaan. Toki täytyy pitää mielessä, että urheilu kansainvälisenä instituutiona on tätä pyrkinytkin pitämään yllä, vaikkakin melko positiivisessa muodossa.

Itse en ole viime aikoina kannattanut mitään joukkuetta tai seuraa, sarjasta riippumatta. Minulle seura ei ole muuta kun tyhjä kehys, jolle pelaajat (sekä muut sen hetkiset työntekijät) antavat merkityksen. Näin ollen kannatan sellaisia pelaajia, joista pidän. Korisliigaa olen seurannut aktiivisesti kun sieltä on löytynyt pelaajia, joissa olen nähnyt paljon potentiaalia, ja joiden kehitystä on näin ollen ollut mukava seurailla. Esimerkkeinä voi mainita vaikka Koponen, Rannikko, Huff, Sten ja Lee jr. Viimeisen parin kauden aikana en ole pelejä paljoa katsellut juuri siitä syystä, että kukaan pelaaja ei ole saanut minua hyppäämään kärryyn. Toki seurailen korisliigan tapahtumia sen verran tiiviisti, että olen valmiina palaamaan katsomoon, kun (minua) kiinnostavia pelaajia taas ilmaantuu.

Nba:ssa on sama tilanne. En kannata joukkueita vaan pelaajia, joista pidän. Näin suosikkijoukkueet vaihtelevatkin aina tasasin välein. Pau Gasolista esimerkiksi olen pitänyt eurooppa-ajoista lähtien ja sen takia nykyään "kannustan" Lakersia, vaikka aiemmin sekin joukkue on ollut niitä, joista olen löytänyt vähiten sympaattisia piirteitä.

Lopuksi voisi sanoa, että koripallollinen lahjakkuus kiinnostaa eniten. Sen ei tarvitse olla vielä hioutunutta, jonka takia divaripelejäkin voin seurata mielellään, jos joku nuori tyyppi vääntää siellä. Mutta nba:sta löytyy eniten yksilökohtaista lahjakkuutta ja sitä on helppo seurata, koska sen ympärillä pyörii massiivinen markkinointikoneisto, joten sitä tulee seurattua eniten. Kaikkein eniten pidän kuitenkin MM-kisoista tai olympialaisista, koska siellä suurimmat lahjakkuudet pelaavat todella hyvää joukkuepeliä. Se on parasta koripallossa.

Eli olen huora, koska en kannata paikallista joukkuetta automaattisesti. Toisaalta en ole huora koska en kannata mitään muuta joukkuetta yhtään sen enempää. Ilmeisesti lopputulema olisi, että en vain ole kunnon koris-fani.

Loistavaa analyysiä, jossa aloitettiin jostain ja lopetettiin johonkin. Lopputulos jäi hiukan epäselväksi. Kuulosti hiukan gloryhunttaamiselta, mutta menköön.

Odotan vielä King Jamesin ja Iskenderin vastauksia 8)

No King James menee juuri tuohon edelliseen eli hän seuraa vain pelaajaa? Tuskin sitä Cleveland kiinnostaa, sitä kiinnostaa vaan Lebron.

ONEFORALL sanoi:
No King James menee juuri tuohon edelliseen eli hän seuraa vain pelaajaa? Tuskin sitä Cleveland kiinnostaa, sitä kiinnostaa vaan Lebron.
Eli jätkä on ihan kirjaimellisesti mieshuora

Olenko mieshuora, jos kannatan Espoon Honkaa vaikka asun täällä Tampereen lähistöllä? Olen kuitenkin kotoisin Espoosta, ja olen siellä asunut useita vuosia.

Nero sanoi:
Olenko mieshuora, jos kannatan Espoon Honkaa vaikka asun täällä Tampereen lähistöllä? Olen kuitenkin kotoisin Espoosta, ja olen siellä asunut useita vuosia.
Et tietenkään, jos sinulla on ollut suhde menneisyydessä seuraan. Kuitenkin silloin kannatit ''omaa'' seuraasi, niin ei siitä tietenkään pidä luopua sen tähden, että muuttaa muualle.

Kukaherraluuleeolevansa

Moro moro rööriroope. Jostain kumman syystä tähänkin topikkiin eksyin, ja vain huomatakseni, että se on täynnä paskaa. Herralla on otsaa tulla tänne käskemään kaikkia kannattamaan kotipaikkakuntansa joukkuetta. Jos joku haluaa vapaasta tahdostaan kannattaa NBA tai NCAA joukkuetta kotiladon poikien sijaan niin antaa kannattaa. Itse voinet hoitaa oman osasi kannattamalla vaikka naapurikunnankin poikia, mutta anna hyvä mies muille vapaa sunnuntai ja NBA-kierroksensa.

Kukaherraluuleeolevansa sanoi:
Moro moro rööriroope. Jostain kumman syystä tähänkin topikkiin eksyin, ja vain huomatakseni, että se on täynnä paskaa. Herralla on otsaa tulla tänne käskemään kaikkia kannattamaan kotipaikkakuntansa joukkuetta. Jos joku haluaa vapaasta tahdostaan kannattaa NBA tai NCAA joukkuetta kotiladon poikien sijaan niin antaa kannattaa. Itse voinet hoitaa oman osasi kannattamalla vaikka naapurikunnankin poikia, mutta anna hyvä mies muille vapaa sunnuntai ja NBA-kierroksensa.
vielä kun uskaltaisit omalla nikillä kirjoittaa....

''Jos joku haluaa vapaasta tahdostaan kannattaa NBA tai NCAA joukkuetta kotiladon poikien sijaan niin antaa kannattaa.'' Ei siinä toki mitään, kunhan se ei haittaa, että leimaan mieshuoraksi.

Kukaan, joka ei ole käynyt paikan päällä katsomassa kannattamansa joukkueen peliä tai pidä pientä tunnesidettä omaan suraansa ei voi sanoa itseään sen kyseenomaisen seuran faniksi. Pahempaa kuin peppuraiskaus olisi kutsua itseään seuran faniksi sanan kyseenomaisella tarkoituksella.

Voit toki sympata ja seurata joukkuetta, mutta et voi koskaan olla kunnon fani sitä kohtaan jos et täytä näitä kriteereitä.

hajot

rööriroope sanoi:
Oletko sinä ja Hullued sama henkilö vai miten voit perustella toisen mielipiteitä? Ei se ole mikään perustelu, että ei ole pohjoisesta tai että on pohjoisesta. Miksi pitäisi olla pohjoisesta?

No tämähän alkaa olla periaatteessa jo sama asia kuin seuraisi NBA:ta. (Joka on mielestäni paljon viihdyttävämpää kuin korisliiga vikisi Porttila mitä vain)
Jos ei ole sitä paikallista seuraa jota kannattaa, niin miksi sitten raahautua katsomaan pelejä? Pienempi vaiva on katsoa kotona sohvalta NBA:ta ja istua King- James farkuissa ;) Omasta mielestäni katsojat saavat seurata mitä haluavat. On typerää yrittää vaikuttaa ihmisten valinnan oikeuteen tälläisella paskanjauhannalla. Porttila alkaa mielestäni puhua itseään pussiin. Ei taida olla mikään mielipide vaan ala-asteelaisen ANGSTIA! Olen puhunut!!

hajot sanoi:
No tämähän alkaa olla periaatteessa jo sama asia kuin seuraisi NBA:ta. (Joka on mielestäni paljon viihdyttävämpää kuin korisliiga vikisi Porttila mitä vain)
Jos ei ole sitä paikallista seuraa jota kannattaa, niin miksi sitten raahautua katsomaan pelejä? Pienempi vaiva on katsoa kotona sohvalta NBA:ta ja istua King- James farkuissa ;) Omasta mielestäni katsojat saavat seurata mitä haluavat. On typerää yrittää vaikuttaa ihmisten valinnan oikeuteen tälläisella paskanjauhannalla. Porttila alkaa mielestäni puhua itseään pussiin. Ei taida olla mikään mielipide vaan ala-asteelaisen ANGSTIA! Olen puhunut!!
?

Missäs asiassa/kohtaa puhuin itseni pussiin? Pistä vaan linkkiä niin katsotaan yhdessä ja tehdään analyysit.

hajot sanoi:
Pienempi vaiva on katsoa kotona sohvalta NBA:ta ja istua King- James farkuissa ;) Omasta mielestäni katsojat saavat seurata mitä haluavat.
Entä jos huoraamasi joukkue joutuisi konkurssiin, putoaisi ah, aina niin jumalaisesta NBA:sta ja joutuisi jatkamaan pelejään jossain osavaltion c-sarjassa?

P.S. rekisteröitykääpä niin ompi paljon mukavempaa :)

Suomen maajoukkue ja koriskulttuuri kehittyy mainiolle pohjalle, jonka täyttävät NBA:n ihailijat ja suomikoriksen haukkujat. Siinä on vakaa pohja perustaa uusi koriskultuuri ja saada maajoukkue arvokisoihin ( Pistetäänpä taas hymiö niin ymmärrätte kommenttini sarkastisuuden ) ;D .

reijo

1. En
2. Boston / Kauhajoen Karhu
3. 90/15
4. 30/1
5. Karhu ei tällä kaudella pelaa liigaa, Karhu ei pelaa tällä kaudella, mut ens kaudella toivottavasti pelaa.. tsemppiä pohjanmaalle!!

Pera

Eikö jokainen saa kannattaa sitä joukkuetta jota haluaa? Pitääkö sen aina olla se oman kaupungin joukkue?

Hullued sanoi:
Perusteluja ei tarvita?
Kyllä sun nyt hieman paremmin pitää perustella. Sama kuin haukkuisin Turkua Suomen paskimmaksi kaupungiksi, mutta kun kysytään perusteluja niin sanon ettei tarvita.

Pera sanoi:
Eikö jokainen saa kannattaa sitä joukkuetta jota haluaa? Pitääkö sen aina olla se oman kaupungin joukkue?
Saa toki jos haluaa otsaansa mieshuora leiman.

Tuskin koripallon taso olisi pienessä Liettuassakaan tämän hetkisellä tasolla jos kaikki olisivat koko ajan huoranneet jotain Än Bee Aa joukkuetta. Siitä se maajoukkueen tasokin lähtee pikkuhiljaa nousemaan kun kannatetaan kotimaista.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.