Vs: Mieshuoraus
Aluks on aivan pakko vähän angstaa kun meinaa pää hajoo ku lukee noita sun postejas...
Sä oot kyl tosi raskas äijä kun tuut puhumaan tänne noista sun mieshuorausjutuista. Suurimmas osassa noissa sun jutuissa ei o mitään v*tun järkeä ja jos joku yrittää osoittaa esimerkkien(jäätelö, musiikki) avulla et toi sun ideologia ei toimi niin sä lyttäät ne ja heität vielä ite perään muutaman tosi huonon jutun, mihin tätä sun mieshuorausta voi verrata. Kiinnostaako sua todella noin paljon mitä kukakin fanittaa, sillä tuskin kukaan tällä keskustelupalstalla on oikeesti kiinnostunut tosta sun aattesta vaan yrittää vaan todistaa et toi sun ajattelu on täysin järjetöntä.
1. Sun täysin epäselvän määrittelyn mukaan kyllä?
2. Namika Lahti. NBA:ssa joukkueet vaihdelleet. Tällä hetkellä LeBron James, aivan sama missä joukkueessa pelaa. Kuten aikaisemmin joku totesi, seuran tekevät pelaajat ja organisaatio. Namika Lahdessa olen aina pitänyt Teemu Laineesta ja Ilkka Vuoresta. Jenkeistä sen mukaan olivatko hyviä vai ei. Namika Lahteen on tietynlainen tunneside ja siksi oikesti fanitan sitä.
3. Olen seurannut korisliigaa noin 8 vuotta. Uskoisin, että tänä aikana olen nähnyt +150 peliä kaiken kaikkiaan. Livenä lähes sata
4. noin 40. livenä 0
5. Tykkään katsoa korisliigaa, mutta sillä ei ole tarvittavaa uskottavuutta. Milloin joku pelaaja kusahtaa huumeista, milloin joku lyö valmentajaa treeneissä turpaan ja saa potkut. Joskus jenkkejä saa olla 2, joskus 10 ja europelaajat päälle.
Liigan uskottavuutta voidaan lisätä pienillä asioilla. Ensiksi tulisi ulkomaalaispelaajakiintiö asettaa kahteen pelaajaan 5 vuoden ajaksi, ja sitten katsoa missä mennään. Pelipallo tulisi yhtenäistää joka pelipaikalla. (esim. NBA:ssakin virallinen pallo). Lajille saataisiin näkyvyyttä helposti esim. jälleen NBA:n kaltaisella All-Star viikonlopulla. 3-p ja donkkikisa ja Allstar ottelu. Allstar viikonloppuna tietenkin suomalaisia olisi joukkueen 12 miehestä 8-10. Donkkikisassa 2 jenkkiä ja 2 suomalaista ja 3p kisassa 2 jenkkiä ja loput suomalaisia.
Isojen hallien (minimi 2000) katsojaa rakentamista tulisi pohtia ensin kausaliteetin avulla. Korisliigan otteluissa käy vähän katsojia ja halleihin ei mahdu yli 1000 henkeä. Kumpi on syy ja kumpi seuraus? Eli olisivatko 2000 hengen hallit prosentuaalisesti yhtä täynnä, kun tämän hengen areenat?