Koripallo.com

NBA 2024-2025

No, olen mennyt itsekin vipuun "valeWojn" Laurin GSW-siirtouutisessa :) . Toiseessa ryhmässä oli sen verran nopeat modet ettei minulle kovinkaan moni ehtinyt antaa kyytiä ennen kuin se oli poistettu.

Hyvä, että kuitenkin minulle annoit palautetta, lupaan jatkossa käydä kaikki Tor-verkotkin lävitse, ennen kuin painan Lähetä vastaus -nappia. :)

Ja Thibs sai kenkää....tietyssä mielessä persoonaallinen hahmo ja potkut hieman sääli. Oman tiensä kulkija. Noinkohan tuo pelkästään koutsia vaihtamalla paranee. Kuitenkin nostanut Knicksin pitkästä kuivuudesta poff- ja jopa konffafinaalijoukkueeksi.

Viimeksi muokattu:
Ja Thibs sai kenkää....tietyssä mielessä persoonaallinen hahmo ja potkut hieman sääli. Oman tiensä kulkija. Noinkohan tuo pelkästään koutsia vaihtamalla paranee. Kuitenkin nostanut Knicksin pitkästä kuivuudesta poff- ja jopa konffafinaalijoukkueeksi.

Oli odotettavissa jos tie nousee pystyyn konffafinaalissa, trendin mukaiset täysin turhat fudut minun mielestäni, mutta tällaistahan se on kun pelaajillekaan voi suoraan kenkää antaa ja kuitenkin jotain tästä "rangaistava"...

Ja Thibs sai kenkää....tietyssä mielessä persoonaallinen hahmo ja potkut hieman sääli. Oman tiensä kulkija. Noinkohan tuo pelkästään koutsia vaihtamalla paranee.

Koutsin jälkeen vaihtoon menee vielä aloittava iso mies. Eli kesäkuun aikana tämä kauppa. :)

Ja joku Mike tulee Knicksin valmentajaksi (Brown, Budenholtzer, Malone). :)

1749023298257.png

Ennen Thibbsiä Knicks voitti 19 vuoden (2001-20) aikana 7 pudotuspelimatsia ja pelkästään tänä vuonna 10. Tuossa kahden mestaruuden organisaatiossa ei ole mitään muuta legendaarista kuin ne julkisuudenkipeät tärkeät ihmiset eturivissä.

Halli tietysti voidaan legendaksi laskeakin. :)

Viimeksi muokattu:
Ja Thibs sai kenkää....tietyssä mielessä persoonaallinen hahmo ja potkut hieman sääli. Oman tiensä kulkija. Noinkohan tuo pelkästään koutsia vaihtamalla paranee.

Tuskin paranee. Mutta ei mulla ainakaan mitään uskoa siihen, että tuolla Thibsin omalla tyylillä mestaruutta tulisi missään. Pisteet tosiaan siitä, että vetää omalla staililla.

Mun mielestä järkevät potkut. Ei varmaan tehnyt mitään varsinaisesti väärin, ja tätä kautta en osaa nähdä mitenkään pettymyksenä. Tavallaan tuntuu hassulta ajatella, että tämä olisi maksimitulos, kun hävitään Pacersille, mutta taisi se aika lailla olla. Thibodeau oli varmasti oikea mies piiskaamaan joukkueen tähän saakka, mutta jos organisaatiossa uskotaan, että tuota kokoonpanoa voisi vielä jollain kaupalla viilata pari napsua paremmaksi, on varmaan ihan järkevää katsella toisenlainen valmentaja siihen viimeiseen vaiheeseen. Voi olla, että tilanne myös huononee vaihtamalla, mutta peliähän tämä vain on ja ”riskei on otettava”.

Näin pätkän jostain urheilustudiossa missä keroivat että pelin jälkeen oli pidetty haastattelut kärkipelaajille Leonin Rosen ja Dolanin toimesta ja staffia myös oli ollut näissä haastateltavana. Tämän jälkeen Rose oli päätöksen tehnyt. Voi tosiaan olla että tultu johtopäätöseen että Thibsin kanssa on tästä hankala edetä ja muuta pitää koittaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.