Koripallo.com

NBA 2k11

Vs: NBA 2k11

Kolme rookiescrimmagea nyt pelattuna PG:nä. 21,7ppg/14.3apg tehoina, seuraavana vuorossa drafti...

Varattiin vuorolla 25. ensimmäisellä kierroksella Memphis Grizzliesiin. :( Paska jengi, tosin Jason Williamskin on pelannut pointtia täällä.

Itse odotan edelleen kädet syyhyten että peli tulisi.. Tilasin Magnet-E:stä pari viikkoa sitten. Toimitusajaksi sanottiin 4-7 arkipäivää. Peli on ilmestynyt 6 arkipäivää sitten eikä peliä vieläkään kuulu. Ensi viikolla vihaista soittoa jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu peliä.

No sieltä en ainakaan olisi tilannut. Olisit vaan tilannut jostain vaikka verkokauppa.comista tai puolenkuunpeleistä ni olisit saanut sen julkaisupäiväksi.

ONEFORALL sanoi:
No sieltä en ainakaan olisi tilannut. Olisit vaan tilannut jostain vaikka verkokauppa.comista tai puolenkuunpeleistä ni olisit saanut sen julkaisupäiväksi.
Virheistä oppii. Lupaan etten tule tilamaan kyseisestä kaupasta enää yhtään mitään

Dominoin Summer Circuitia ja sain paikan Memphisin pelaavasta kokoonpanosta. Nähtävästi näin aluksi rotaatiossa seiskapaikalla, 12 minsaa per peli luvattiin. Ensimmäisessä matsissa sain 11 minuuttia, tuloksena vain 2 pistettä SG-paikalla. Toiseen matsiin luottamusta tulikin sitten jo hieman enemmän ja oikealla pelipaikalla, 14 minuutissa 9 pistettä, levari ja 2 syöttöä. Kolmanteen peliin on minuutit pumpattu jo 20 ja olen aivan Sixth Man Xavier Henryn tuntumassa, kohta mennään varmaan jo ohi. Sitten otetaan avauksen paikka Conleylta haltuun...

mikäköhän on pielesää kun koitan päästä liveen pelaamaan muita vastaan (keseessä PS3) niin tulee jtn että ei voida yhdistää 2k johonkin ja sanoo että koita myöhemmin uudelleen, onko nettiasetuksissani jtn vikaa vai mistä pääsen haastaan muita kyseistä peliä pelaavia vastaan?

Olis ihan mukavaa jos sais netissä välillä pelata muuta kuin Heattia tai Lakersia vastaan.

jjjjj

tracy sanoi:
mikäköhän on pielesää kun koitan päästä liveen pelaamaan muita vastaan (keseessä PS3) niin tulee jtn että ei voida yhdistää 2k johonkin ja sanoo että koita myöhemmin uudelleen, onko nettiasetuksissani jtn vikaa vai mistä pääsen haastaan muita kyseistä peliä pelaavia vastaan?
mulla sama juttu 2k9... netti kunnossa ja muutenkin.

ttgtt

tracy sanoi:
asetuksis ei vikaa. aina ei 2k:n online vaa pelaa

noniin tänään se siiten alkoi toimiinkin ja pääsin ensimmäisen pelini ottaan jotakin muukalaista vastaa, vein peliä ku pässiä narussa vaikka peli ollut itselläni vasta 2 päivää :D

pystyykö näistä peleistä saamaan jtn tilastoja itselleen tai jotakin pisteitä että muut näkevät kuinka hyvä on pelaan ;)

Mä aloitin athletic small forwardina ja pääsin Thunderiin. Ekassa pelissä jouduin pelaamaan sentterinä Noahia vastaan. Mun pelaaja 6'6.

sven göran sanoi:
Mä aloitin athletic small forwardina ja pääsin Thunderiin. Ekassa pelissä jouduin pelaamaan sentterinä Noahia vastaan. Mun pelaaja 6'6.
Joo tuo on välillä ongelma. Ite 6'1 PG ja alotin shooting guardina lakersia vastaa. Object oli pitää vastustaja alle 15 pistees. Kobe pisti sit 45 taululle.

Kenny The Jet

Vähän ihmeellistä että simulation slidereissa kolkit on vaan 45. Ei tipu sitten mistään eikä kenelläkään. Midrange kuitenkin 50. Muuten ei valittamista.

hyytelöhirvi

ONEFORALL sanoi:
Joo tuo on välillä ongelma. Ite 6'1 PG ja alotin shooting guardina lakersia vastaa. Object oli pitää vastustaja alle 15 pistees. Kobe pisti sit 45 taululle.
Millä peliajalla pelaat?? Ohan tuo perseestä kun pitee 12 minuutin erillä pelata, että tulee realistinen tulos. Muuten hienoa etenkin lehdistötilaisuus kiva uudistus ja se että saa ehdottaa pois treidausta.

12 minsan erät. Eihän siitä 48 minsasta tarvii koko aikaa pelata niin ei niin kamalaa. Paras oli vastata pelin jälkee ylimielisesti että Kobellä kävi tuuri niin sain lisää faneja.

Olen pelannut 10 minuutin erillä, mutta taidanpa itsekin vaihtaa 12 minuuttiin. Oma hahmoni on saanut tarpeekseen Grizzliesin paskajengistä ja vaati treidiä heti kun se oli mahdollista. Nyt tosin on tullut 2 voittoa 3 viimeisestä pelistä. Minuutit kasvavat koko ajan, mutta hyvistä otteistakaan huolimatta ei asiaa viimeisellä jaksolla ole kentälle. Samoin ääliömäinen valmentaja peluuttaa suurimman osan minuuteista shooting guardina, jossa en pääse mukaan peliin läheskään yhtä hyvin kuin pointtina. Viime pelissä silti ripustin 18 ja 3ast tehot Beno Udrihin naamalle. Kotiin tuli myös ensimmäinen MOTM awardi. 8]

Toivottavasti Heat tarttuu syöttiin, laitoin sen ainoaksi kiinnostuksen kohteekseni.

Edit: No voi vitalis, Golden Stateen tuli lähtö Ellisin ja Curryn taakse!!! Noh, saapa ainakin pelata uptempo offensea.

Ite pelaan Oklahomassa ja vituttaa että averageen 20/4/7 ja silti olen vain sixth man. Tosin onneks saan peliaikaa pointtina kun Westbrook pelaa SG:tä.
Olisi kyllä kiva aloittaa PG:nä ja vaikka Westbrook SG:nä. Westbrookin averaget 18 ja kai 5 syöttöä.
Maynor on totaalinen hinttari. Aina vaan driblailee ja heittää typerän hypärin joka ei ikinä uppoa.

kuinka paljon on yks kilo niinä poundseina? ku aina tulee liian laiha todellisuuteen katottuna siitä pelaajasta :/

1 kg = 2,2 pounds. 100-kiloinen jantteri painaa siis 220 paunaa.

Omat pelit on vielä toistaiseksi jäänyt vähälle, mutta jo ensimmäinen käynnistys kaikkine Jordan-kuvioineen oli valtavan hieno.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.