Koripallo.com

NBA 2k11

Vs: NBA 2k11

ONEFORALL sanoi:
Joo tuo on välillä ongelma. Ite 6'1 PG ja alotin shooting guardina lakersia vastaa. Object oli pitää vastustaja alle 15 pistees. Kobe pisti sit 45 taululle.
Joo, puolustin C. Anthonya, ja paukautti 34 pojoo. Ite jäin seittemää :D

Assoa aloittelin vähän Nuggettseilla, mutta nyt on tullu monta päivää putkeen pelattua vain my playeriä. Koukuttava moodi!

Warriors ollut mukavassa nosteessa siirtoni jälkeen. Vain Lakers on ollut parempi ja joukkue on parantanut rekordinsa .500 rajalle.

Hieman väärentää tuon peli statseja. David Lee repii joka pelissä +15 riipauntia. Viime matsissakin vaatimattomat 22... Keskiarvot 15,2rpg ja nousussa... Noh, ehkä tuo tuosta tasoittuu kun Ekpe Udoh teki paluun ja Andris Biedrins on parin viikon päässä tervehtymisestä. Muuten ihan ok, mitä nyt Currylla ja Ellisillä tuntuu vähän liian usein lähtevän heitto huonosta paikasta, joka johtaa huonoihin heittokeskiarvoihin ja madaltaa pistekeskiarvoa. Toki sekin, että meikäläinen laittaa taululla 25 täppää per peli voi hieman tähän vaikuttaa. 8]

Beantown

Pakkohan tästä on nyt päästä jauhamaan kakkaa, koska nyt myplayer on todella kova! Mun 196cm slashing sg varattiin numerolla 34. Mulla oli todella suuria vaikeuksia omaksua uusi ohjausjärjestelmä aluks, mutta nyt sitämei voi kun kehua.

Kings varasi mut ja peli sujui tosi mukavasti siihen asti, kunnes Jason Thompson heivattiin jonnekin ja mutkien kautta Goran Dragic tuli tilalle ja vei Udrihilta pointin paikan. Itse etenin tässä vaiheessa aloitusviisikkoon ja Tyreke joutu kuudenneksi mieheksi (kaikki olis ollu ok, jos Evans olis siirretty alottavaks pointiks). Noh, kuten täällä on muita pelaajia moitittu, Dragic oli pahemman luokan ballhog ja rupes todella ottaan päähän sen kanssa pelaaminen. Vaihto pyyntö -> Celtics, Bulls tai Knicks (lempijengejä ja potentiaalia).

Bulls vaihtoi Joe Alexanderin minuun jee. rose oli ekat abaut 10 matsia sivussa murtuneen leuan takia ja siinähän se aika meni muutenkin totutellessa uuteen jengiin. Noh, Derrick teki paluun ja nyt näyttää hyvältä, saldo paluun jälkeen 4-1 ja divisionaan piikkipaikka.

Yksilösuorituksina nyt saavutettu 2x ROTM (1 lännessä ja toinen idässä) ja juuri äskeisen matsin jälkeen tuli kunnia olla koko liigan player of the week.

Ukko alkaa olla nyt aika suvereeni hyökkäspäässä, kun aiemmin piti luottaa jäätävään midrange-gameen. Nyt alkaa kolkin uppoamaan hyvin ja raudat rytisee 99 vertikaalin ja vajaa 70 donkin avulla. Seuraavana pitää keskittyä puolustuksen parantamiseen täysillä. Ja koska pistekeskiarvot viime peleistä alkaa nousemaan aika hirveisiin lukuihin (24 overall, varmaan yli 30 viime 15 matsista) , niin pitänee hilata vaikeustasoa pikkuhiljaa ylöspäin.

Kiitos ajastannne

T. Houdini

Beantown

Niin sori kirotusvieet, gettomies kirjottelee iphonella. Ainii ja nyt ukko on 55 ovrl.

Beantown sanoi:
Pakkohan tästä on nyt päästä jauhamaan kakkaa, koska nyt myplayer on todella kova! Mun 196cm slashing sg varattiin numerolla 34. Mulla oli todella suuria vaikeuksia omaksua uusi ohjausjärjestelmä aluks, mutta nyt sitämei voi kun kehua.

Kings varasi mut ja peli sujui tosi mukavasti siihen asti, kunnes Jason Thompson heivattiin jonnekin ja mutkien kautta Goran Dragic tuli tilalle ja vei Udrihilta pointin paikan. Itse etenin tässä vaiheessa aloitusviisikkoon ja Tyreke joutu kuudenneksi mieheksi (kaikki olis ollu ok, jos Evans olis siirretty alottavaks pointiks). Noh, kuten täällä on muita pelaajia moitittu, Dragic oli pahemman luokan ballhog ja rupes todella ottaan päähän sen kanssa pelaaminen. Vaihto pyyntö -> Celtics, Bulls tai Knicks (lempijengejä ja potentiaalia).

Bulls vaihtoi Joe Alexanderin minuun jee. rose oli ekat abaut 10 matsia sivussa murtuneen leuan takia ja siinähän se aika meni muutenkin totutellessa uuteen jengiin. Noh, Derrick teki paluun ja nyt näyttää hyvältä, saldo paluun jälkeen 4-1 ja divisionaan piikkipaikka.

Yksilösuorituksina nyt saavutettu 2x ROTM (1 lännessä ja toinen idässä) ja juuri äskeisen matsin jälkeen tuli kunnia olla koko liigan player of the week.

Ukko alkaa olla nyt aika suvereeni hyökkäspäässä, kun aiemmin piti luottaa jäätävään midrange-gameen. Nyt alkaa kolkin uppoamaan hyvin ja raudat rytisee 99 vertikaalin ja vajaa 70 donkin avulla. Seuraavana pitää keskittyä puolustuksen parantamiseen täysillä. Ja koska pistekeskiarvot viime peleistä alkaa nousemaan aika hirveisiin lukuihin (24 overall, varmaan yli 30 viime 15 matsista) , niin pitänee hilata vaikeustasoa pikkuhiljaa ylöspäin.

Kiitos ajastannne

T. Houdini
Mun pelaajan nimi on muuten Houdini. :D

Hah vihdoin onnistuin donkkaamaan ja samalla pistin oman jengiläisen sairastuvalle. Donkkasin ja laskeuduin Joe Johnsonin jalan päälle ja nyt se on ulkona vähintään 4 viikkoa.

Pikkusen alkaa nyt jo hermostuttamaan tämä Warriors -touhu. Hain tradea Memphisiin (silloin kun en ollut avauksessa), mutta nyt tulee vastuutakin reippaammin ja 3½/4 ottelusta pelaan. Noh, ainoa matter on tämä tämä Curry. Itsekkäästi pelaa ja ärsyttää kun ei mitään silloin tapahdu kun Curry tuo palloa. :(
Nyt on tradedeadline umpeutunut eikä voi enää hakea tradeakaan. täytynee vaan odotella kauden loppuun. ;)

Muuten suosittelen kaikille jotka haluavat olla jotain muutakin kuin PG my playerissä että jos vaikka olet SF ja team chemistry on tarpeeksi korkea sinusta tulee Team General tai jotain eli voit käskeä kuvioita.

ONEFORALL sanoi:
Muuten suosittelen kaikille jotka haluavat olla jotain muutakin kuin PG my playerissä että jos vaikka olet SF ja team chemistry on tarpeeksi korkea sinusta tulee Team General tai jotain eli voit käskeä kuvioita.
Joo, SF olen..
Btw, tulihan se voitto sieltä! :D
Edit: revähtäneiden akillesjänteiden takia 2-4vkoa sivussa :(

apsua

nyt on peli ollut 5pv hallussa. aivan mahtava peli!
edelleen minua hämää pari seikkaa...
1.mistä saan kunnon selostukset peliin,vinkkejä?
2. miksi en pääse liveen pelaan ranked matseja, pelkästään
tullee lukeen unranked?
3. voiko livessä pelata kaverin kanssa samalla puolella?

Nyt alkanu peli kulkemaa, niin ittelläki ku joukkueellaki. 3 voittoa putkeen (sitä ennen 7 pelin tappioputki) ja pisteka. about 18 ;)

Beantown

Aijjoo, Bullsin pomot pyysi muuten neuvoja, et kenet tahtoisin jengiin mukaan. 5 vaihtoehtoa sai esittää ja treidejä tulee mahdollisuuksien mukaan, Deng on ollut sen verran kujalla, että kolmospaikan pyssyjä ehdottelin. Duranthan se ois ihan kiva kaveri... Tulee varmaan heh.

Itse pelailen athletic sf:lla. Viimeisessä draft combine pelissä tuli tehtyä tehot 44/5/5 ja thunder varasi minut 18. Nyt sitten pelailemaan summer circuitia!

KK22 sanoi:
Itse pelailen athletic sf:lla. Viimeisessä draft combine pelissä tuli tehtyä tehot 44/5/5 ja thunder varasi minut 18. Nyt sitten pelailemaan summer circuitia!
Aika kovat laitoit taululle :D
Ite oon 3pt spesialisti, 15pts per peli..

Niin siinä sitten kävi kun erehdyin tämän ketjun avaamaan. Peli kainaloon ja kassalle. Ei malttanut edes netistä halvemmalla tilata, vaan piti ostaa lähimmästä liikkeestä täyshintasena. Kovat on odotukset.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.