Vs: NBA 2k11
Pakkohan tästä on nyt päästä jauhamaan kakkaa, koska nyt myplayer on todella kova! Mun 196cm slashing sg varattiin numerolla 34. Mulla oli todella suuria vaikeuksia omaksua uusi ohjausjärjestelmä aluks, mutta nyt sitämei voi kun kehua.
Kings varasi mut ja peli sujui tosi mukavasti siihen asti, kunnes Jason Thompson heivattiin jonnekin ja mutkien kautta Goran Dragic tuli tilalle ja vei Udrihilta pointin paikan. Itse etenin tässä vaiheessa aloitusviisikkoon ja Tyreke joutu kuudenneksi mieheksi (kaikki olis ollu ok, jos Evans olis siirretty alottavaks pointiks). Noh, kuten täällä on muita pelaajia moitittu, Dragic oli pahemman luokan ballhog ja rupes todella ottaan päähän sen kanssa pelaaminen. Vaihto pyyntö -> Celtics, Bulls tai Knicks (lempijengejä ja potentiaalia).
Bulls vaihtoi Joe Alexanderin minuun jee. rose oli ekat abaut 10 matsia sivussa murtuneen leuan takia ja siinähän se aika meni muutenkin totutellessa uuteen jengiin. Noh, Derrick teki paluun ja nyt näyttää hyvältä, saldo paluun jälkeen 4-1 ja divisionaan piikkipaikka.
Yksilösuorituksina nyt saavutettu 2x ROTM (1 lännessä ja toinen idässä) ja juuri äskeisen matsin jälkeen tuli kunnia olla koko liigan player of the week.
Ukko alkaa olla nyt aika suvereeni hyökkäspäässä, kun aiemmin piti luottaa jäätävään midrange-gameen. Nyt alkaa kolkin uppoamaan hyvin ja raudat rytisee 99 vertikaalin ja vajaa 70 donkin avulla. Seuraavana pitää keskittyä puolustuksen parantamiseen täysillä. Ja koska pistekeskiarvot viime peleistä alkaa nousemaan aika hirveisiin lukuihin (24 overall, varmaan yli 30 viime 15 matsista) , niin pitänee hilata vaikeustasoa pikkuhiljaa ylöspäin.
Kiitos ajastannne
T. Houdini