bass sanoi:Mulla on 2k9 pc:llä ja en löytäny sieltä valikosta mistään mitään loving rosters juttua ??? ???
Juha sanoi:Mielestäni living rostersin tartteekaan päivittää association rostereita, koska siellähän eletään omaa kautta, jossa tapahtuu omia treidejä yms. Sellainen vaihtoehto olisi tietysti jännä, jossa associationia aloittaessa valitaan, käytetäänkö living rostersia -> tällöin tietenkin pitäisi olla niin, ettei itse voi vaikuttaa ollenkaan siihen, miten pelaajat liikkuvat rostereissa oman associationin aikana.
Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti pitää varmaan palauttaa peli.Juha sanoi:En tiedä onko tota ominaisuutta pc:llä. 360:sellä pelin käynnistyessä se tarkastaa automaattisesti onko uutta rosteripäivitystä saatavilla (jos boxi on kytketty nettiin ja liveen).
bass sanoi:Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti pitää varmaan palauttaa peli.
Tiedossa oli jo reilusti ennen PC versiota, että sille alustalle ei tule mitään onlinejuttuja. Ei living rostersia, ei moninpeliä ei mitään.bass sanoi:Nyt on sellanen olo että mua ois kusetettu ja pahasti pitää varmaan palauttaa peli.
Ne joilla ei ole tietokoneen lisäksi varaa maksaa 500e konsolista +65e/peli vain pelatakseen samoja pelejä, joita voi pelata tietokoneella.King James sanoi:Kuka edes pelaa tietokoneella enää nykyään? Mene nörtti nurkkaan häpeämään
King James sanoi:Kuka edes pelaa tietokoneella enää nykyään? Mene nörtti nurkkaan häpeämään
Ja$on sanoi:Osaako kukaan auttaa? Kun ostin koneelle tämän ja yritän käynnistää peliä (joka käynnistyy steamin kautta -.-) niin se sanoo että "This game is currently unavailable, please try again later." Mitäköhän voisin tehdä?
Klee sanoi:Voisko joku pistää raporttia pelistä PS2:sella.
Jesukki sanoi:Vitun pelle. Voi sitä vähän järkevämmin vastata. No kokeile ekaks asentaa uusiks ja jos ei toimi niin riittääkö koneesi edes pyörittämään peliä?
Ja$on sanoi:oon reinstalloinut mutta ei vieläkään. pitää vissiin uninstalloida kunnolla. ja tehot kyllä riittää.. tsekattu on.
KIITOS! jjos nyt saan tuon toimimaan niin olen kyllä tosi kiitollinen !The_accessory_dude sanoi:Sama ongelma. Oon kissojen ja koirien kanssa ettiny vastauksia ja kaikenlaiset kikat on kokeiltu, mut täl hetkel ei oo ollu apua... Postailen jos joku niksi auttaa =P
EDIT: http://2ksports.com/forums/showthread.php?t=192808 -tää autto (joku linkitti täällä viitossivulla, kiitos siitä)
tee kylmiä juotoksiaJa$on sanoi:Koitan päivittää näytönohjaimen ajurit... Jos vaan muistais tarkan nimen ...