Koripallo.com

NBA 2K9

Vs: NBA 2K9

Tässä pelimodissa on kyllä ideaa http://www.youtube.com/watch?v=bvil5c6NUEI&feature=related Harmi vaan, että peli muuten on kuin kuusnepasen koris vuodelta 94'

2k:lle tuo modi ensivuodeksi?

Nyt päivitin ajurit. Äänet kuuluu mutta edelleenkään ei näy mitään?

Smuth sanoi:
Miten ihmeessä saa tehtyä alley-oop syötön ps2:sessa?  ???
Samaa itsekin olen miettinyt ei ole neliö eikä ympyrä.

A.

Blokkaaminen on vaa sit niin vaikeeta. Hikisesti 2-4 blokkia [per blok.] koko ottelus vaik pelaan 7min neljänneksiä.

Eli siis 2k9 kannattaa mielummi ostaa ku live. Eikö edes liven se be a pro mode ole pelattavan arvoinen?? JA vielä että onko 2k9:ssä minkälaiset online pelaamis ominaisuudet verrattuna liveen ???

ps2

LatenBosse sanoi:
Se on ympyrä. Pitää painaa peräkkäin ympyrää ja neliöö nii sit tekee allarin.
Paina L1 ja ympyrä niin tekee ällärin

Osaako joku kertoa että miksi missään pelissä ikinä kukaan ei tee virheitä? Kun simuloin association modessa pelejä niin kyllä siellä heitetään vapaa heittoja mutta ei silloin kun itse pelaan. PC versio siis kyseessä.

bass sanoi:
Osaako joku kertoa että miksi missään pelissä ikinä kukaan ei tee virheitä? Kun simuloin association modessa pelejä niin kyllä siellä heitetään vapaa heittoja mutta ei silloin kun itse pelaan. PC versio siis kyseessä.

Sliderit?

Timi sanoi:
Joo... huomasin eilen että sitä sliderasetusvalikkoa voi scrollata alaspäin...

?1?2?3?4?5?6?7?8?9?

miten se nettihommeli toimii ps2:lla oikeestaa, voisko joku kokonaan sen selittää?

Pistää vi*****maan kun pelaan tuota association modea ja chemistry on 0% ja kaikilla pelaajilla on morale vähintään -2 ja "beastleyllä" on -12.

bass sanoi:
Pistää vi*****maan kun pelaan tuota association modea ja chemistry on 0% ja kaikilla pelaajilla on morale vähintään -2 ja "beastleyllä" on -12.

Varmasti. Oletko koonnut itse tiimin? Mulla ei ole ikinä ollut tollaisia lukemia, vaikka on ollut huonojankin kausia.

Juha sanoi:
Varmasti. Oletko koonnut itse tiimin? Mulla ei ole ikinä ollut tollaisia lukemia, vaikka on ollut huonojankin kausia.
Oon googlella hakenu neuvoja ja siellä on kaikenlaista juttua ollu. Oon lukenu että se johtuu peliajasta. Jotkin pelaajat eivät kuitenkaan ole koskaan tyytyväisiä saamiinsa minuutteihin. Myös heittojen määrä pelaajalla vaikuttaa kuulemma moraaliin. Joukkueessani on James Posey, Shawn Marion, Udonis Haslem ja Michael Beasley joten on vähän vaikea jakaa minuutteja niin että kaikki olisivat tyytyväisiä. Oon myös yrittäny treidata Marionia mutta ei kukaan huoli  :-\

Edit. Mistä tuo ratingin lasku johtuu? Esim. Wade on moraaliltaan Thrilled ja Fatigue on Rested mutta silti rating on -3.

Mikä on recordisi? Jos otat dunkkuun joka matsissa niin ei ihmekkään jos joukkueesi on tuollainen.

bass sanoi:
Edit. Mistä tuo ratingin lasku johtuu? Esim. Wade on moraaliltaan Thrilled ja Fatigue on Rested mutta silti rating on -3.

Pieni loukkaantuminen päällä? Mikä pelaajan rooli on? Jos wade ei esim ole starter niin se voi laskea arvoa. Ja sit jos on starter, niin onko se tarpeeksi aloittavassa viisikossa? Onko pelaajan sopimus katkolla ja haluaako uutta sopimusta?

Sit kun katselet pelaajan tietoja, niin siellä on mm. kohdat "loyality", "play for winner", jne. Mitähän pelaajasta sanotaan niissä? En ole varma mut jos esim. pelaaja ei ole jostain syystä yhtä kiinnostunut pelaamaan joukkueelle, vaan haluaa mieluummin loistaa itse, ja tämä "pakotetaan" olemaan joukkuepelaaja, niin ehkä noi laskee arvoja.

Niin ja mites, onko joukkueella harjoituksia?

jesukki

On kyllä helvetin hyvä peli. Olen vain niin huono puolustamaan. Tähän jotain vinkkiä tai harjoitusta meinaan matsit aina on kauheita korinteko kilpailuja.

Valikoista tulee ainoa miinus.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.