Ja$on sanoi:Nyt päivitin ajurit. Äänet kuuluu mutta edelleenkään ei näy mitään?
Samaa itsekin olen miettinyt ei ole neliö eikä ympyrä.Smuth sanoi:Miten ihmeessä saa tehtyä alley-oop syötön ps2:sessa? ???
Se on ympyrä. Pitää painaa peräkkäin ympyrää ja neliöö nii sit tekee allarin.gaines sanoi:Samaa itsekin olen miettinyt ei ole neliö eikä ympyrä.
Paina L1 ja ympyrä niin tekee ällärinLatenBosse sanoi:Se on ympyrä. Pitää painaa peräkkäin ympyrää ja neliöö nii sit tekee allarin.
bass sanoi:Osaako joku kertoa että miksi missään pelissä ikinä kukaan ei tee virheitä? Kun simuloin association modessa pelejä niin kyllä siellä heitetään vapaa heittoja mutta ei silloin kun itse pelaan. PC versio siis kyseessä.
Joo... huomasin eilen että sitä sliderasetusvalikkoa voi scrollata alaspäin...Timi sanoi:Sliderit?
bass sanoi:Pistää vi*****maan kun pelaan tuota association modea ja chemistry on 0% ja kaikilla pelaajilla on morale vähintään -2 ja "beastleyllä" on -12.
Oon googlella hakenu neuvoja ja siellä on kaikenlaista juttua ollu. Oon lukenu että se johtuu peliajasta. Jotkin pelaajat eivät kuitenkaan ole koskaan tyytyväisiä saamiinsa minuutteihin. Myös heittojen määrä pelaajalla vaikuttaa kuulemma moraaliin. Joukkueessani on James Posey, Shawn Marion, Udonis Haslem ja Michael Beasley joten on vähän vaikea jakaa minuutteja niin että kaikki olisivat tyytyväisiä. Oon myös yrittäny treidata Marionia mutta ei kukaan huoli :-\Juha sanoi:Varmasti. Oletko koonnut itse tiimin? Mulla ei ole ikinä ollut tollaisia lukemia, vaikka on ollut huonojankin kausia.
bass sanoi:Edit. Mistä tuo ratingin lasku johtuu? Esim. Wade on moraaliltaan Thrilled ja Fatigue on Rested mutta silti rating on -3.