Koripallo.com

NBA 2K9

nah

Vs: NBA 2K9

Joo sama täällä. Muuten on tuntunu älyttömän hyvältä peliltä, mut perkele ku en osaa puolustaa!

Valikot on suoraan konsolimaailmasta, jotta ollaan saatu peli aikasin markkinoille. Mutta meneehän nuo, ei täs harmaita hiuksia tuu...

Hyvä peli, mutta täytyy kyl vähän opetella tätä pelaamista...Puolustusta varsinkin. Grafiikka ja pelituntuma on kyllä aika hyviä. Pelaajat liikkuu melko aidosti. Varsinkin Live 08:siin verrattuna, jota viimesimpänä on tullu pelattua.

Anteeks rouva

Saakos tossa ps2 versiossa ni miten hyökkääjän saa virhettä ajosta. Eli ku puolustan ni miten saan hyökkääjän tekemään virheen? Onk se ympyrää , ko en oo saanu ko jotain ihmees skriinei siit vaa.

Anteeks rouva sanoi:
Saakos tossa ps2 versiossa ni miten hyökkääjän saa virhettä ajosta. Eli ku puolustan ni miten saan hyökkääjän tekemään virheen? Onk se ympyrää , ko en oo saanu ko jotain ihmees skriinei siit vaa.
puolustuksessa ei voi tehdä skriinejä... ne skriinien näköiset asennot on ihan oikein. sitten vaan odotat että hyökkääjä tulee päin.

Eli tallensin seasonin ja nyt en tajua miten voin jatkaa kauden pelaamista, voisiko joku vähän auttaa? ???

kehari

Onkoos tässä 2k9 pelaajilla joitain superstar ominaisuuuksia yms. niin kuin live 07 tai muissa, jos on niin miten toimivat.
Itse sain pelin vasta eilen ja olen aika ulkona..... ;D

Hyvä peli on muuten, mutta valikko tuntuu ainakin näin aluksi aika sekavalta.

ei voi olla totta...:D:D:D:D

vieras

Eikö tossa kaudessa näy mitään tilastoja eikä loukkaantumisia eikä mitään? Näkyy vaan toi kenellä on pelejä ja siit simuloidaan ja pelataan oma. Playoff:eis taas oli kaikki tilastot ym.

jesukki

No vastataan sitten eli kausi ladataan ihan vaan sieltä load/save mestasta. Niinku ei mennä siihen game modes kohtaan vaan aiemmin. Lisään tähän tarkemmat ohjeet heti kun olen pelannut tämän matsin ni voin kattoa.

na

Miten helvetissä oikein voi alley-ooppei vastaan puolustaa. Tuntuu että jokainen niistä vastustajan onnistuu ja minun ei muuta kuin täysin vapaat?

näkyy

vieras sanoi:
Eikö tossa kaudessa näy mitään tilastoja eikä loukkaantumisia eikä mitään? Näkyy vaan toi kenellä on pelejä ja siit simuloidaan ja pelataan oma. Playoff:eis taas oli kaikki tilastot ym.

Kaikki näkyy jos osaat vain hieman selata valikkoja. Ei tarvitse olla ydinfyysikko siihen hommaan ;)

vieras

Mites tossa kesken pelejä pystyy ottaa jonkun vaihtoo ja jonkun kentälle? Tuntuu jotenki nii hemmetin vaikeelta.

Siis oikeesti. Voi sitä manuaaliakin lukea. Jos taas et ymmärrä kun painat starttia kesken pelin (jos konsolilla pelaat) että siinä lukee coaching ja sieltä Substitutions niin sit ei voi yhtään mitään.
Kaikki yleensä selviää vähän aivoja käyttämällä.
Anteeksi ekan foorumin viestini sisältämä lievä haukkuminen.

EDIT: Ja mua ärsyttää vaan se että ikinä mun donkit ei näy uusinnoissa vaan vastustajan perus rumat donkit vaikka kobe vetää 360' donkkia.

ONEFORALL sanoi:
Siis oikeesti. Voi sitä manuaaliakin lukea. Jos taas et ymmärrä kun painat starttia kesken pelin (jos konsolilla pelaat) että siinä lukee coaching ja sieltä Substitutions niin sit ei voi yhtään mitään.
Kaikki yleensä selviää vähän aivoja käyttämällä.
Anteeksi ekan foorumin viestini sisältämä lievä haukkuminen.

ihan aiheesta haukut

jjjjjjjjjjjjjjj

vieras sanoi:
Mites tossa kesken pelejä pystyy ottaa jonkun vaihtoo ja jonkun kentälle? Tuntuu jotenki nii hemmetin vaikeelta.
Osaako joku vastata?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.