Koripallo.com

NBA 2K9

en osaa

Vs: NBA 2K9

Eli lataan vain tallennuksen ja kausi ilmestyy suoraan eteeni vai pitääkö mennä vielä sinne game modes kohtaan?

Hip hei!! Tänää meen koulu jälkee ostaa ton peli 9.95e Citymarketista : D

pikkuspy sanoi:
Hip hei!! Tänää meen koulu jälkee ostaa ton peli 9.95e Citymarketista : D

Good for you. Hyvä säkä et jostain tohon hintaan löytyy. Itse maksoin sen 59 e, eikä kaduta yhtään kun on peli jo ollut sen vähän vajaa neljä kuukautta ja edelleen se on paras peli!

Eiku siel on töis yks mun tuttu ni se makso siit noin 20e poiess. Ja ne 10e tuli mun iskältä : D

Eli ilmainen : D

Mitä vittua tää peli välil sekoilee, meinaan joskus vaikka voitan matsin kun menen menuun takaisin siinä lukee että hävisin ja en tehnyt pistettäkään vikalla neljänneksellä, Vituttaaaa....

ONEFORALL sanoi:
Mitä vittua tää peli välil sekoilee, meinaan joskus vaikka voitan matsin kun menen menuun takaisin siinä lukee että hävisin ja en tehnyt pistettäkään vikalla neljänneksellä, Vituttaaaa....
Sama on käynyt minullekkin 2K8:ssa.

Onkohan jotain vialla tekoälyssä kun laitan Grizzliesin jonkun paskan trading blockiin assocationissa niin saan tarjouksia vaihtoa vince carteria, ray allenia ja iggya vastaan?

ONEFORALL sanoi:

Sama mullakin ollu! Tosi ärsyttävää..Tosin pari kertaa käyny niin, et vaikka oikeesti hävisin niin päävalikos näkyy, että voitin.

ONEFORALL sanoi:
Onkohan jotain vialla tekoälyssä kun laitan Grizzliesin jonkun paskan trading blockiin assocationissa niin saan tarjouksia vaihtoa vince carteria, ray allenia ja iggya vastaan?
Kuinka mones kausi menossa? jos nuo pelaajat ovatkin lähemmäs 40 vuotiaita...

Okei :D toi oli vaan joku arvaus/ heitto tai jotain :D

metso

Miten toi living rosters käytännössä toimii ps2, ja miten saa alley-oopin

Eikö kyseiseen peliin saanut jotain kautta esim. michael jordaninkin mukaan?? Jos kyllä niin mitä kautta??

Steamin käyttö on tehnyt pelin modaamisen todella vaikeaksi.

Miten nba 2k9 saa tehtyä alley-oop ps2?

Toi highpost pelaaminen on kans ollu ongelma mulle ;D..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.