jjjjjjjjjjj sanoi:mistä näkyy pelaajan tiedot assocationissa?
Kiitti paljon.plää sanoi:jos pelaat pleikalla niin sillä tapilla vedät valikon esiin, se ilmestyy sinne oikeeseen reunaan. sitten sieltä couching reporttien kautta saa ainakin playerfilen auki. jos tilastoja kaipaat niin nba.com/statics ja sitten league leaders tai player stats, muuten en osaa auttaa
Itsellä on tuo 2K8 ja juuri tuo yllä oleva "ominaisuus" ärsyttää suunnattomasti, varsinkin kun pelaa Yao Mingilla. Muuten kyllä loistova peli.Marsu sanoi:Ja monesti kun ottaa ihan normi levyrin korirenkaan läheltä niin se tuomitaan laskevaksi palloksi. Sama oli 2K8:ssa.
jeesjees sanoi:Olen pelannut puolisen vuotta 2K8:sia XBO360:lla ja haluaisinkin tietää onko 2K9 niin paljon parempi kuin 2K8, että siitä kannattaa maksaa ~60€.
ONEFORALL sanoi:Pelaan nyt Bullseil The Assocationia ja minulla on ongelmana jatkuvat loukkaantumiset.
oQo sanoi:Ottakaa se goaltending- sääntö pois päältä niin helpottaa kummasti! Puolustamisen kanssa on itsellänikin ollut vaikeuksia..
Kiitos. Tosin nytten jokainen loukkaantuminen on jotain flunssaa.Juha sanoi:Jos tuntuu, että loukkaantumisia on liikaa, kokeile säätää slidereista "injury severity" tai vastaavaa.
khyl sanoi:Onko muilla semmost bugia, et kun mun bynum loukkaantui, ni se vaihdetaan automaattisesti pois kentältä. Mut sit kokeilin laittaa takas kentälle ni seil se taas paino niinko ennenki. Ja sit semmonen kysymys, et miten ps2 pystyy jyräämään korille sillee et pitää pompotuksen kokoaja päällä. Sillee selkäedellä.
L1.khyl sanoi:Onko muilla semmost bugia, et kun mun bynum loukkaantui, ni se vaihdetaan automaattisesti pois kentältä. Mut sit kokeilin laittaa takas kentälle ni seil se taas paino niinko ennenki. Ja sit semmonen kysymys, et miten ps2 pystyy jyräämään korille sillee et pitää pompotuksen kokoaja päällä. Sillee selkäedellä.
Klee sanoi:Eli tallensin seasonin ja nyt en tajua miten voin jatkaa kauden pelaamista, voisiko joku vähän auttaa? ???