Koripallo.com

NBA 2K9

Vs: NBA 2K9

Vastasin jo. Plus aikalisän aikana joka otetaan selectistä tai samasta coaching kohdasta. Jos et englantia sen vertaa ymmärrä että et saa valikoista selvää niin opiskelemaan vain.

plää

jjjjjjjjjjj sanoi:
mistä näkyy pelaajan tiedot assocationissa?

jos pelaat pleikalla niin sillä tapilla vedät valikon esiin, se ilmestyy sinne oikeeseen reunaan. sitten sieltä couching reporttien kautta saa ainakin playerfilen auki. jos tilastoja kaipaat niin nba.com/statics ja sitten league leaders tai player stats, muuten en osaa auttaa

Jos kattoo esim rosterssist niin pelaajan tiedot saa kun painaa R3 näppäintä. Tämä siis pleikalla. Ja painaminen on tietysti että painetaan sitä alaspäin.-

jjjjjjjjjjjjjjj

plää sanoi:
jos pelaat pleikalla niin sillä tapilla vedät valikon esiin, se ilmestyy sinne oikeeseen reunaan. sitten sieltä couching reporttien kautta saa ainakin playerfilen auki. jos tilastoja kaipaat niin nba.com/statics ja sitten league leaders tai player stats, muuten en osaa auttaa
Kiitti paljon.

Hai

On tullut nyt kohtuu paljon pelattua tätä 2K9:ä! Ja onhan tämä selkeesti paremppi mitä LIVE, vaikkakin tästä löytyy jonkin verran mukavia "ominaisuuksia" joita LIVE:stä ei löydy.

Esim. Jos hyökkäysalueella antaa sivurajan niin kannattaa katsoa ettei oma peluri ole lähelläkään puolta kenttää, sillä jos peluri on keskiviivan lähellä niin yleensä se sitten automaattisesti ottaa parit taka askeleet ja sit tulee palautus.

Ja vastustaja saa käydä välillä n.metrinkin verran omalla alueella eikä palautusta tule.

Ja monesti kun ottaa ihan normi levyrin korirenkaan läheltä niin se tuomitaan laskevaksi palloksi. Sama oli 2K8:ssa.

Silloin tällöin vastustajan takamies yrittää juosta sivurajasta yli ja se jää juoksemaan paikalleen niinkuin olisi jokin näkymätön seinä edessä, sitten 5s. päästä se pääseekin sivurajasta yli.

Puolustamiseen on vaikea saada kunnon tuntumaa...

Siinähän se, vielä kun sais maajoukkueet mukaan ja noi pienet tyhmät bugit pois niin olis kyllä todella loistava peli!

Mulla ois tällänen intentional fouliin liittyvä ongelma meinaan kun se on päällä niin esim johdan lopussa parilla pisteellä vastustaja alkaa näitä ottaa mutta kun vastusta alkaa suunnilleen sitoa minua ei tule mitään foulia vaan menetän pallon?
Sama jos ite kokeilen.

Marsu sanoi:
Ja monesti kun ottaa ihan normi levyrin korirenkaan läheltä niin se tuomitaan laskevaksi palloksi. Sama oli 2K8:ssa.
Itsellä on tuo 2K8 ja juuri tuo yllä oleva "ominaisuus" ärsyttää suunnattomasti, varsinkin kun pelaa Yao Mingilla. Muuten kyllä loistova peli.

Olen pelannut puolisen vuotta 2K8:sia XBO360:lla ja haluaisinkin tietää onko 2K9 niin paljon parempi kuin 2K8, että siitä kannattaa maksaa ~60€.

jeesjees sanoi:
Olen pelannut puolisen vuotta 2K8:sia XBO360:lla ja haluaisinkin tietää onko 2K9 niin paljon parempi kuin 2K8, että siitä kannattaa maksaa ~60€.

On!

oQo

Ottakaa se goaltending- sääntö pois päältä niin helpottaa kummasti! Puolustamisen kanssa on itsellänikin ollut vaikeuksia..

Pelaan nyt Bullseil The Assocationia ja minulla on ongelmana jatkuvat loukkaantumiset. Miten tähän voi hakea parannusta meinaan nykyporukassani on potentiaalia, mutta jatkuvat muutokset kokoonpanossa ja välillä jopa väärien miesten peluuttaminen paikoilla pilaa kaiken.?

ONEFORALL sanoi:
Pelaan nyt Bullseil The Assocationia ja minulla on ongelmana jatkuvat loukkaantumiset.

Jos tuntuu, että loukkaantumisia on liikaa, kokeile säätää slidereista "injury severity" tai vastaavaa.

oQo sanoi:
Ottakaa se goaltending- sääntö pois päältä niin helpottaa kummasti! Puolustamisen kanssa on itsellänikin ollut vaikeuksia..

Silloin taas menee ihan hölmöksi kun itse ainakin lähden aina blokkaamaan ku kaveri juoksee kupille niin eihän se sitä mitenkään koriin saisi jos voisi huitoa mielin määrin palloa levyyn.

Juha sanoi:
Jos tuntuu, että loukkaantumisia on liikaa, kokeile säätää slidereista "injury severity" tai vastaavaa.
Kiitos. Tosin nytten jokainen loukkaantuminen on jotain flunssaa.

khyl

Onko muilla semmost bugia, et kun mun bynum loukkaantui, ni se vaihdetaan automaattisesti pois kentältä. Mut sit kokeilin laittaa takas kentälle ni seil se taas paino niinko ennenki. Ja sit semmonen kysymys, et miten ps2 pystyy jyräämään korille sillee et pitää pompotuksen kokoaja päällä. Sillee selkäedellä.

khyl sanoi:
Onko muilla semmost bugia, et kun mun bynum loukkaantui, ni se vaihdetaan automaattisesti pois kentältä. Mut sit kokeilin laittaa takas kentälle ni seil se taas paino niinko ennenki. Ja sit semmonen kysymys, et miten ps2 pystyy jyräämään korille sillee et pitää pompotuksen kokoaja päällä. Sillee selkäedellä.

Pelaaja voi jatkaa kentällä, jos sen loukkaantuminen ei ole paha. Tehoja on poissa tuossa tapauksessa jonkin verran, riippuen loukkaantumisen laadusta sekä riski loukkaantua uudelleen on suurempi. Tietysti jos loukkaantuminen on sellainen että ei varmasti pitäisi pystyä jatkamaan, niin sitten on bugi kyseessä.

En omista PS2:sta, mutta luulen että tarkoitat "back down"-nappia. Katso manuaalista tai ohjain asetuksista pelistä.

khyl sanoi:
L1.

en osaa

Klee sanoi:
Eli tallensin seasonin ja nyt en tajua miten voin jatkaa kauden pelaamista, voisiko joku vähän auttaa? ???

Itselläni aivan sama ongelma. Kertoisiko joku nyt, että miten toi kausi ladataan.

Siis oikeesti vähän voi järkeä käyttää jos alkumenussa lukee load/save niin....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.