Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
dsdsdds sanoi:
Juu ja mä en löydä vieläkään, mikä vähän ihmetyttää... viittitkö pistää linkin tänne, mistä sen löydät?? ja jos tiedät oikeesti jonkun sniikin keinon, millä sinne pääsee ni kerropa.. alkaapi meinaan hermonystyröitä kiristää pikkuhiljaa!! ;)
en muuten löytäny sitä vaikka etin aakkosistaki K:n kohdalta. ??? voiko olla että se on jo täynnä, tai että oot sulkenu sen jotenki ilmoittautumisilta?

Ensin kirjaudut sisään (eli ensin sun täytyy siis tehdä profiili), sitten kun oot kirjautunut niin sulle pitäis tulla ikkuna jos on Join or create league. Sit sielt vaan se join league --> hakuun Koripallo nimeksi --> ja sit vaan kirjautuun sisään. Kaksi paikkaa näkyy ainakin siellä olevan auki.

Mutta silti tuo järjestelmä on jotenkin sekaisin, koska näyttää että 2 paikkaa vapaana kun oikeasti pitäisi olla 3? Jos homma sekoilee tosiaan viel viikon päästä, niin eliminoin tiputan joukkuemäärän vain 27:kaan. Vaikka aina yritän säädellä, niin ei mullakaan opiskeluiden ohella tajuttomasti aikaa ole näprätä.

Ja hyvä, että äänestys laitettiin tähän ketjuun. En mä ois osannu, eli hyvä näin.

Re: KP.comin NBA-fantasialiigan draft aikataulusta kysely

PLP sanoi:

Ei luultavasti, pitää varmaankin olla vain kirjautuneena silloin "pelissä".

Ja kuten ekalle sivulle olen kirjoittanut, ei minulla ole mitään kokemusta draftin toimivuudesta tai muusta. Eli ymmärtäkää lähtökohdat, älkää odottako kuuta taivaalta. Beibit.

Hunter S. Thompson sanoi:
Ensin kirjaudut sisään (eli ensin sun täytyy siis tehdä profiili), sitten kun oot kirjautunut niin sulle pitäis tulla ikkuna jos on Join or create league. Sit sielt vaan se join league --> hakuun Koripallo nimeksi --> ja sit vaan kirjautuun sisään. Kaksi paikkaa näkyy ainakin siellä olevan auki.

Mutta silti tuo järjestelmä on jotenkin sekaisin, koska näyttää että 2 paikkaa vapaana kun oikeasti pitäisi olla 3? Jos homma sekoilee tosiaan viel viikon päästä, niin eliminoin tiputan joukkuemäärän vain 27:kaan. Vaikka aina yritän säädellä, niin ei mullakaan opiskeluiden ohella tajuttomasti aikaa ole näprätä.

Ja hyvä, että äänestys laitettiin tähän ketjuun. En mä ois osannu, eli hyvä näin.

Itse myös kokeilin huvikseen siis eilen ja ilmoittaa koko ajan tuota "No Open Leagues Found", eli ethän ole vahingossa sulkenut liigaa tms.?

sgdasagdgs

DickJones sanoi:
Itse myös kokeilin huvikseen siis eilen ja ilmoittaa koko ajan tuota "No Open Leagues Found", eli ethän ole vahingossa sulkenut liigaa tms.?
teidäntäytyy kirjoiittaa se koripallo hakusana isolla k:eek:olla
eli Koripallo eikä koripallo

dasdasdas

sgdasagdgs sanoi:
teidäntäytyy kirjoiittaa se koripallo hakusana isolla k:eek:olla
eli Koripallo eikä koripallo
Vitun pelle ootko lukenu noita tekstejä ollenkaan???? Oonko monta kertaa sanonu, että ei auta vaikka kuinka saatanan isolla kirjottais??! Tulee aina teksti "no open leagues found"... GOT IT??

outoa

Luulen että se on oikeesti sulkeutunu jotenki... Koska minäkään en löydä sitä sieltä enää hakusanalla Koripallo! Tietty jos Huntteri jaksaa tehdä uuden (toimivan) liigan, jos opiskeluiltaan kerkeää, ois yks vaihtoehto. Siinä tapauksessa siis, jos ei saa enää avattua sitä.

Ei tavitse tehdä uutta liigaa, vika löytyi.
Eli jostain syystä tuon Hunterin ensimmäisen linkin: http://www.nba.com/fantasy/features/ufc.html kautta tuo ei toimi.

Eli menkääpä halukkaat tuon Hunterin toisen linkin kautta etsimään: http://ufc2.nba.com/signup/nba/nba_commish_open_leagues.asp

Itellä ainakin löytää ton tokan kautta, mutta ei tuon ekan. Tässähän ei taas ole mitään tekemistä puhtaan järjen kanssa, mutta toivottavasti toimii.
Niin ja 2 paikkaa näytti vapaana olevan joten, HOPHOP.
Kertokaa sitten toimiko, teillä.

dsads

Ampuhaukka sanoi:
Ei tavitse tehdä uutta liigaa, vika löytyi.
Eli jostain syystä tuon Hunterin ensimmäisen linkin: http://www.nba.com/fantasy/features/ufc.html kautta tuo ei toimi.

Eli menkääpä halukkaat tuon Hunterin toisen linkin kautta etsimään: http://ufc2.nba.com/signup/nba/nba_commish_open_leagues.asp

Itellä ainakin löytää ton tokan kautta, mutta ei tuon ekan. Tässähän ei taas ole mitään tekemistä puhtaan järjen kanssa, mutta toivottavasti toimii.
Niin ja 2 paikkaa näytti vapaana olevan joten, HOPHOP.
Kertokaa sitten toimiko, teillä.
Kiitti ampu!! Ton sun linkin kautta löyty vihdoin... Nyt saa taas nukuttua öisin!

Flight#23 sanoi:
Liityin mukaan ja joukkueen nimi on Kassihiki Basketball
Nonnih, nyt jo vaan Hunter vielä toteaa että liiga totta tosiaan on täynnä, voi hän arpoa sen draftin järjestyksen.

DyNastyn huumori ei taida olla hiekkis-tasoa ;)

P.S EB:lle:Ei ole.Tarpeeks hommia FF2 modena.Vai onko?Miettikkääpä sitä.

huhuz.gif

DannyGranger33 sanoi:
Puolet vastannu klo. 20:00!! Aiottekst valvoo koko yööön? :eek:
valvotaan alku pikit ja antaa lopun mennä automaatilla...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.