Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Hunter S. Thompson sanoi:
Itseasiassa joukkuepaikkoja on vapaana 4. Näin mulle kertoo ainakin setup. Siksi mua epäilyttää kaikki henkilöt, jotka eivät ole reggautuneet kp.comiin ja ilmoittelevat osallitumisestaan. Jos dratiin mennessä paikat eivät ole täynnä, niin vähennän 4 joukkuetta pois liigasta, tehden sarjasta 26 joukkueen välisen.

Ja mitä tuleen LKL:ään, niin vastaus on kyllä.

Draftistä sitten erikseen:

Draftiä ehdotan 22.10.2006 klo 18.00
Toi olis siis tasan 2 viikon ja 15 min. päästä, mulle ainakin kelpaa ihan hyvin.

ps. Hunter, ootko lukenu vai kuunnellu sen kuunnelman, ite en oo lukenu, vois kyllä lukee, mut jos oot kuunnelmaan tutustunu, niin yks kyssäri: meneekö viimesissä jaksoissa hieman yli hilseen?

Viesti jonka lähetin myös emailitse:
Ehdotan draftin pitopäiväksi sunnuntaita 22.10. klo 18:00.

Ketkä eivät usko pääsevänsä draftiin, tehkää valmiiksi pre-draft ranking. Se löytyy kohdasta "My team" --> pending waiwer bidsin alapuolelta "Pre Rank My Selections".

Itseasiassa suosittelen kaikkia tekemään tämän, jos ei sitten draftiin pääsekään

Lisäys viestiin: Draftin kestoa on vaikea arvioida, mutta enimmäisaika jokaisella on 5 minuuttia tehdä valintansa. Luultavasti tiputan tuon kolmeen minuuttiin, katsotaan nyt. edit. Oikeastaan minuutti olisi sopivin, koska kuitenkin 14 kierrosta x 30 tulisi. En silti usko, että draftissa kestää 7h, moni tekee varmaan valintansa aika nopsaan, eivätkä kaikki edes pääsekään paikalle. Siksi on hyvä tehdä pre draft ranking, koska vaikka joutuisi jättämään draftäyksen kesken hoitaa kone homman loppuun (se, että voiko konetta keskeyttää on sitten eri asia).

Lisäksi mitään käytännönkokemusta siitä, kuinka drafti käynnistyy yms. mulla ei ole. Eli tavote on, että ilmestytään paikalle silloin ja annetaan kohtalon johdattaa.

edit. katselin tuota pre draft rankingiä ja se on kyllä aika työläs tehdä, joten yrittäkääpä draftiin päästä. Draftiä voidaan aikaistaa kyllä jo alkavaksi 17.00 tai 16.00?

Viesti jonka lähetin myös emailitse:
Ehdotan draftin pitopäiväksi sunnuntaita 22.10. klo 18:00.

Ketkä eivät usko pääsevänsä draftiin, tehkää valmiiksi pre-draft ranking. Se löytyy kohdasta "My team" --> pending waiwer bidsin alapuolelta "Pre Rank My Selections".

Itseasiassa suosittelen kaikkia tekemään tämän, jos ei sitten draftiin pääsekään

Lisäys viestiin: Draftin kestoa on vaikea arvioida, mutta enimmäisaika jokaisella on 5 minuuttia tehdä valintansa. Luultavasti tiputan tuon kolmeen minuuttiin, katsotaan nyt. edit. Oikeastaan minuutti olisi sopivin, koska kuitenkin 14 kierrosta x 30 tulisi. En silti usko, että draftissa kestää 7h, moni tekee varmaan valintansa aika nopsaan, eivätkä kaikki edes pääsekään paikalle. Siksi on hyvä tehdä pre draft ranking, koska vaikka joutuisi jättämään draftäyksen kesken hoitaa kone homman loppuun (se, että voiko konetta keskeyttää on sitten eri asia).

Lisäksi mitään käytännönkokemusta siitä, kuinka drafti käynnistyy yms. mulla ei ole. Eli tavote on, että ilmestytään paikalle silloin ja annetaan kohtalon johdattaa.

edit. katselin tuota pre draft rankingiä ja se on kyllä aika työläs tehdä, joten yrittäkääpä draftiin päästä. Draftiä voidaan aikaistaa kyllä jo alkavaksi 17.00 tai 16.00?

Kyllähän sunnuntaina pitäis mikä tahansa aika noista käydä.

dasdas

Voisko joku ystävällisesti kertoa jonkun ihanan takaoven mitä kautta liigan voisi ilmoittautua, koska liigaa ei löydy vaikka kirjottais Koripallo kuinka isoilla kirjaimilla...

Haistk.... en ole koneen ääressä tuolloin, mutta aivan sama, valkkaan kuitenkin ihan häröt pelaajat, jotka saan tuolla pre-draftillakin. Mulle sopisi tosin tuo sunnuntai vielä about 12.00 paikkeilla (ehkä 13/14kin)

Draftin voisi kyllä järjestää email draftinä, jolloin jokaisella on tietty aikamäärä tehdä oma pickkinsä. Esim. 20h. Tällöin draftin voisi laittaa jo kohta pian pystyyn.

dasdas sanoi:
Voisko joku ystävällisesti kertoa jonkun ihanan takaoven mitä kautta liigan voisi ilmoittautua, koska liigaa ei löydy vaikka kirjottais Koripallo kuinka isoilla kirjaimilla...

Kyllä mä ainakin löydän hausta liigan nimeltä Koripallo.

KP.comin NBA-fantasialiigan draft aikataulusta kysely

Iskin tänne nyt kyselyn draftiä koskevasta aikataulusta, koska kaikki pelaajat kuitenkin tämän boardin käyttäjiä ovat.

Kyselyn saa puolestani modet poistaa heti kun selvyys hommaan on saatu.

Äänestäkää, se on oikeutenne.

Re: KP.comin NBA-fantasialiigan draft aikataulusta kysely

Äänestin, mutta haluaisin myös kommentoida sitä. Pistin klo 20.00, koska silloin kunkin käyttäjän koripalloon liittyvät treenit, pelit yms. ovat todennäköisesti ohi ja aikaa olisi siis olla koneellakin. Lisäksi aikataulu olisi tarpeeksi myöhään, jolloin kaikki todennäköisesti pääsisivät tänne draftailemaan. Miinuspuolena tosin on se, että draft saattaa venyä pitkällekin. Tämä klo 20 on kuitenkin minun subjektiivinen näkemykseni.

Toi drafti muuten kestää ainakin sen pari tuntia. Mulle sopisi parhaiten joku arki-ilta kun silloin ei oo reissussa kuitenkaan... mut mulle ihan sama. Äänestin email draftia...

Tarviiko tohon live draftin toteuttamiseen jotain ohjelmaa?

dsdsdds

Kyllä mä ainakin löydän hausta liigan nimeltä Koripallo.
Juu ja mä en löydä vieläkään, mikä vähän ihmetyttää... viittitkö pistää linkin tänne, mistä sen löydät?? ja jos tiedät oikeesti jonkun sniikin keinon, millä sinne pääsee ni kerropa.. alkaapi meinaan hermonystyröitä kiristää pikkuhiljaa!! ;)
en muuten löytäny sitä vaikka etin aakkosistaki K:n kohdalta. ??? voiko olla että se on jo täynnä, tai että oot sulkenu sen jotenki ilmoittautumisilta?

DJevakossa

No Open Leagues Found... tuolla "Koripallo" haulla tulee mullakin

Eiköhän pidetä draft ajankohta sun muut keskustelut ihan tässä topiikissa. Kiitos.

Ensi sunnuntai käy minulle aivan mainiosti. Paras kellonaika olisi siinä 18.00 paikkeilla...

Mulle on ihan sama... en pääse luultavasti kuitenkaan paikalle. Teen ton pre-draft jubahuban..

Sunnuntaina vaan heti aamusta klo. 12.00, keskellä päivää on aivan järjetöntä pitää, menis koko päivä sitten tavallaa tohon.
Illalla käy myös, mieluiten sit se myöhäsin eli 20.00, mut ei kyl myöhempään, koska monella on ma duunii.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.