Koripallo.com

NBA.com Commissioner: The (Free) Ultimate Fantasy Experience

Montako pelaajaa jää joukkueeseen kauden loputtua?

• Äänestäjiä
    33
Järjestys arvotaan heti, kunhan saadaan 30 osallistujaa.

Mutta ongelma on tosiaan se, ettei tuota yhtä paikkaa oikein saada täytettyä. Nimittäin nyt en mäkään löydä liigaa searchin kautta. Like wtf, "no open leagues found". Eikä kutsumani henkilö ole täyttänyt paikkaansa, enkä ole kauhean varma tuon koko kutsumisjärjestelmän toimivuudesta.

Kusiseksihan homma menee sitten, jos yksi tiimi uupuu ja drafti alkaa. Koska silloin tuo pelisysteemi romuttaa koko liigan, koska vajaata liigaa ei voi olla. Ja sitten oltaisiin taas lähtöpisteessä.

Jos tämä vaara on, niin tiputan 19.päivänä joukkueiden määrän 28:aan, parilliseen lukuun. Silloin joku aikaisemmista tiimeistä tipahtaa pois, luultavasti viimeisimpänä ilmoittautunut. Luultavasti, ainakin jos pystyn itse vaikuttamaan asiaan, jos en niin silloin luultavasti joku systeemin "valitsema" tiimi.

Jos näin käy, niin pahoittelen tapahtuvaa, en kuitenkaan halua työn valuvan hukkaan.

dsadas

Hunter S. Thompson sanoi:
Järjestys arvotaan heti, kunhan saadaan 30 osallistujaa.

Mutta ongelma on tosiaan se, ettei tuota yhtä paikkaa oikein saada täytettyä. Nimittäin nyt en mäkään löydä liigaa searchin kautta. Like wtf, "no open leagues found". Eikä kutsumani henkilö ole täyttänyt paikkaansa, enkä ole kauhean varma tuon koko kutsumisjärjestelmän toimivuudesta.

Kusiseksihan homma menee sitten, jos yksi tiimi uupuu ja drafti alkaa. Koska silloin tuo pelisysteemi romuttaa koko liigan, koska vajaata liigaa ei voi olla. Ja sitten oltaisiin taas lähtöpisteessä.

Jos tämä vaara on, niin tiputan 19.päivänä joukkueiden määrän 28:aan, parilliseen lukuun. Silloin joku aikaisemmista tiimeistä tipahtaa pois, luultavasti viimeisimpänä ilmoittautunut. Luultavasti, ainakin jos pystyn itse vaikuttamaan asiaan, jos en niin silloin luultavasti joku systeemin "valitsema" tiimi.

Jos näin käy, niin pahoittelen tapahtuvaa, en kuitenkaan halua työn valuvan hukkaan.
älä nyt saatana meikäläistä pudota pois, vihdoin ja viimein kun sinne kerran pääsinki..Pakotan vaikka jonkun kaverin sinne!!!

Jos Hunter menet tuonne liigan sivulle, niin näyttäis kyllä olevan kaikki jengit siellä täynnä, yhen jengin nimi on "Vapaa tiimi 3", mutta tämä on vissiin vaan jonkun neron joukkueen nimi. Toinen arvelluttava nimi on "Unknow21", mutta tässä on varmaan sama tapaus, eli tuo on vain se joukkueen nimi.

Ampuhaukka sanoi:
Jos Hunter menet tuonne liigan sivulle, niin näyttäis kyllä olevan kaikki jengit siellä täynnä, yhen jengin nimi on "Vapaa tiimi 3", mutta tämä on vissiin vaan jonkun neron joukkueen nimi. Toinen arvelluttava nimi on "Unknow21", mutta tässä on varmaan sama tapaus, eli tuo on vain se joukkueen nimi.

Jea, vapaa tiimi on tosin mun nimeämä ;) Unknown21sellä taas on joku omistaja, vapaa tiimillä taas ei ketään. Vapaita tiimejä oli 1 ja 2:nenkin, mutta ne varattiin sit.

Ja mitä tuohon 30:nen tyypin lisäämiseen tulee, niin miten se onnistuu jos sarjaa ei löydy searchilla? Kädet sidotut asian suhteen, että koittakaapa ymmärtää beibit.

Jea, vapaa tiimi on tosin mun nimeämä ;) Unknown21sellä taas on joku omistaja, vapaa tiimillä taas ei ketään. Vapaita tiimejä oli 1 ja 2:nenkin, mutta ne varattiin sit.

Ja mitä tuohon 30:nen tyypin lisäämiseen tulee, niin miten se onnistuu jos sarjaa ei löydy searchilla? Kädet sidotut asian suhteen, että koittakaapa ymmärtää beibit.
Joojoo, no se on sitten luultavasti bye bye jollekulle. too bad.

Edit: Tai voithan sä koittaa potkia sen olemattoman jengin pois, jos se vaikka auttais. (Tuskinpa kuitenkaan toimii)

täytynee olla parillinen määrä joukkueita

Keijo sanoi:
täytynee olla parillinen määrä joukkueita
Meinasinkin sitä että sillon siihen pystyis joku tulemaan ehkä tilalle, jos sen olemattoman jengin potkimisella sais sen yhen paikan vapaaksi, saattais toimii, dunno. Menee nää ehdotukset vähän samaan kategoriaan ton kanssa, kun toisesta linkistä löytää liigan ja toisesta taas ei... wieerd.

Insur halusi pois pelistä zappa-joukkueensa kanssa, joten hänet poistin liigasta, samoin epämääräisen tiimin johon ei pystynyt liittymään.

Mutta, ilmeisesti tuo liigasetuppi halusi myös poistaa yhden joukkueen, joka olevan Labamba's Rimrockers. Mutta tämä ei ole mitenkään mun vika, vaan "tietokoneen". Haun kautta löytyy nyt kuitenkin liiga ja yksi vapaa paikka, että toivottavasti Rimrockers pystyy tämän paikan täyttämään tai sitten joku muu.

Eli yksi paikka vapaana!

bamba

Eli yksi paikka vapaana!
Not anymore...Bamba has rejoined!

Kaikista liiganulkopuolellesulkemisyrityksistä huolimatta Bamba selvitti kuoppaisen tiensä aina uudelleen ja uudelleen NBA:n sivuille, ja lähteekin selvänä ennakkosuosikkina metsästämään koripallo.comin halutuinta titteliä!! ;)

DRAFT-JÄRJESTYS ARVOTTU:

Arvonnassa käytettiin apuna http://www.pangloss.com/seidel/rnumber.cgi - sivua.

(huomautus: draftin 1.kierroksella ensimmäisenä varaava varaa 2.kierroksella viimeisenä kun taas 30:nä varaava varaa myös 31:nä! Eli LeBronilla on kääntöpuolensa.)

Aikaa pickin valintaan on 1minuutti per pick.

Järjestys:

1. DickJones
2. gyrus
3. Ohrapuuro
4. Oilers
5. Kusi Asare Basketball
6. RedStar Vaajakoski
7. Cool Doughnuts
8. Chicago Bullshit
9. Grv. -str- Families
10. Homer´s Vigilantes
11. Schintzius & Bros.
12. Jumpmen
13. BC Kuuskajaskari
14. -LaBamba´s RimRockers-
15. Penkin alle Piiloutujat
16. Finn Matic
17. Richmond
18. Real Toronto
19. Houst-mac
20. nate 23
21. Unknow21
22. Pepe Pewhawks
23. Kassihiki Basketball
24. Rich Hoodboyz
25. Randy's Rabbits
26. Los Angelos D-Fenders
27. DG33
28. Phenom's Squad

--> 2. kierros : 29. Phenom's squadi 30. DG33 etc....

DRAFT-Aika on nyt siis 22.10.06 klo 20:00. Jenkkilässä aika ET 1 pm

Aika on tarkistettu vastaamaan jenkkilää tämän sivun avulla http://www.time.gov/timezone.cgi?Eastern/d/-5/java

Onnea kärkijoukkueille hyvästä arpaonnesta!

(huomautus: draftin 1.kierroksella ensimmäisenä varaava varaa 2.kierroksella viimeisenä kun taas 30:nä varaava varaa myös 31:nä! Eli LeBronilla on kääntöpuolensa.)
Miten menee 3., 4., 5., jne kierrokset?

party.gif

DRAFT-Aika on nyt siis 22.10.06 klo 20:00
Olen töissä. Pitääkö tehdä muutakin kuin pre rankata pelaajat? (esim. ruksata jotain "käytä auto-draftia" tms.)

GreenLight sanoi:
Taisi Hunterilla lipsahtaa tuohon ET aikaan yksi ykkönen liikaa..? Eli kello näyttää draftin alkaessa ET 1pm.

Huh kiitos huomautuksesta. Korjasin asian.

Toisen kierroksen jälkeen menee samalla tavalla kuin ensimmäinen kierros, eli toisen kierroksen viimeisenä oleva on kolmannen kierroksen ensimmäinen.

Tälläinen käsitys mulla on.

Ja mitä pre-draftiin tulee: mielestäni ei tarvitse tehdä enää mitään muuta, kunhan laittaa pelaajat järjestykseen. Setup selittää mulle, et missattuja pickejä pitää olla 1, ennenkuin kone alkaa valitseen, mutta kun olen tarjonnut 0:llaa tilalle, niin se iskee sen 1:sen takaisin. Uskoisin tämän tarkoittavan kuitenkin aivan samaa asiaa, eli että pickit menee automaattiseksi. Pre-draft vaikuttaa olevan kyl aika raskas tehdä, mutta toivottavasti jonkinlaista järjestystä saatte. Onpahan sitten ainakin mitä treidata. Ja kunhan saadaan tämä eka kausi toimiin, ehkä seuraava drafti toimisi sitten paremmin, jos on tullakseen.

Tämä koko homma olis pitänyt hoitaa jo kuukausi sitten ja vaikka email-draftina, mutta aika on ollut vihollinen.

Ja edelleen draftista: mulla ei ole mitään käsitystä kuinka itse draft toimii, missään ei sitä selitetä. Joten uskon, että loggautuminen hetkeä ennen on se ainoa oikea tie.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.